Yenidoğan bebeklerde sarılık

0

Kızlar dun sezer yan doğum yaptım bugün bebeğime sarılık var dendi ışık altına aldılar başına böyle birsey gelen var mı cok üzgünüm dua edin bana

0 0
10 yanıt - paylaş
0

Şimdi sarılık dan kuvoze girmeyen bebek yok gibi bir şey insan üzülüyor tabi ama 2 ay sonra kocaman bebek olacak yoğrulacaksın sadece bir de bazen hemşireler söylemiyor orası çok sıcak olduğu için arada 1 2 kaşık su verseniz iyi olur sorun siz yine tabi

0

Geçmiş olsun kuzum korkma benimde öyle olmuştu 2gun yatırdılar ama yoğun bakimda olmamasi gerek ışıkli oda bende çok korkmuştum ama isde anne yüreği dayanamıyor çok şükür ıylesdi sonra cikdik hastaneden bol bol emzir doktorlar öyle dedi emzirdikçe gidiyor anne sutu çok önemli 🍀

0

Yoğun bakıma alıp ışık tedavisini ordada yapıyorlar benim başıma geldi yeni doğum yapmıştım eve gittim bir hafta snra falan kontrole gittim sarılık var dendi hemde 20nin ustunfr falan hemen ışık tedavisine aldılar maf olmuştuk eşimle hastsnye gidip gelmekten süt sağıp gonderiyordum snra için rahat etmiyordu kendim gidip emziriyordum ağlamaktan maf olmuştum çok zor çok ama sen sürekli emzir dua et bol bol geçer gecmiycek bişey fegl uzelme kızım şuanda 40 günlük oldu çok şükür sıkıntı yok dua et bacım bol bol üzülme sütun kesilmesin

0

Hemen hemen tüm bebeklerde görülen bir şey biz iki ay çektik.. bol bol emzir ya da mama ver. Ben mama vermeye direndim. Ama tüm göğsümdeydi . Emmesi için çok ısrar ettim mamaya alışmasın diye. Sakın korkma geçiyor

0

Sıkma canını çok zor biliyorum. Bizde erken dogumdan 10 gun yogun bakim kapilarinda bekledik simdi 3 yasinda 😊 sezeryanda bazen süt gec geliyor. Doktor riske atmak istememistir. Cunku sadece anne sutu yada ışıkla sarılık geçiyor. Gecmis olsun ikinizede.

0

Geçmiş olsun 1 gün kalır sarılıktan korkmayın sadece gözlerini açtırma ışık altındayken bol bol da emzir emmiyorsa mama ver aç kaldıkça sarılık olur

0

Allah bağışlasın sütünü emziremiyorsan pompa ile sağ el pompası da olur eczanede en basitlerinden aldım onu kulkandim sütüm 1 2 damla geliyordu iki saat arayla yada daha sık sagmalisin dr.a kalsa mama ver dedi hiç mama vermedim damla damla onu verdim ilk süt kolostrum çok önemli o zaten yetiyo bebeğe bu böyle 2 ay az az devam etti sonra çok şükür arttı sütüm 2 sene boyunca emzirdim sabırlı ve kararlı ol sakın pes etme mama en son çare bebeğinin ihtiyacı Allah tarafından sende var zaten

0

Evet benim geldi 1 gun arayla tam 3 gün yogun bakimda ışık aldı üzulme zor bir süreç ama geciyor 1 ay dikkat edeceksin bol bol emzir

+1

Benimde geldi canım merak etme o ışık sarılığı alıyor her yeni doğanda çıkar sarılır kalbini ferah tut biz bir gün kaldık hastanede ama sadece şuna dikkat et gözüne bandana yapiolar o bandana çıkmasın o çıkarsa çok sakıncalı

+1

Canım öncelikle geçmiş olsun. Benim bebeğimde yattı hastanede sarılıktan ışın tedavisi gördük benim oğlan emmiyordu birde. Bebeğini güzel beslemen gerekiyor. Çünkü sarılık tuvalet yoluyla atılıyormuş.Birde gözlerini sakın açmayın bandı gözlerini tamamen kapatacak şekilde ayarlayın.

1 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan