Yeni doğan bebek kıyafetleri

0

Herkese merhaba yenidoğan kıyafet alışverişiniz ne kadar tuttu? Ben aldıkça alıyorum yaa🤦🏼‍♀️😇

  kardelen   -   Ürün Önerisi
0 0
13 yanıt - paylaş
0

Belli bir tutar olmaz herkes bütçesine göre alır fazla da israf yapmamak gerek

0 0
paylaş
0

Tutar olarak hatırlamıyorum ama nacizane tavsiyem 0 3 aylik alin yenidoganlar fazla kucuk ayrica dogum hangi zamana geliyor bilmiyorum da hastane çıkışı olarak cok almayin o 2 takim yeter gerisini 4 5 tane patikli pantolonlu takim isinizi görür yaklasik 7 8 tane de çıtçıtlı body is görür 3 aydan sonra da ben hic 3 6 ay almadim 6 9 aldim tum kisi gecirsin diye

0 0
paylaş
0

Iyiki fazla almışım 0.1 ay 2 tulum almistim gerisi 0.3 aydi hala giydiriyorum suan 107 günlük yeni yeni göbek acik kalmaya basladi 6 9 aliyoruz artik

0 0
paylaş
0

Canım inanır mısın daha 2. Ye hamile kalmadan gözüme güzel gelen şeyleri hep gördükçe aldım gördükçe aldım 😁 bı bakayım dedim tam 2çanta eşya almışım şoka girdim 😁 vesselam Rabbim aratmadı şükür hamile kaldım. Şimdi 16 haftalık hamileyim kızım olacak nasipse hep ortak renkleri almıştım bir kaç tane pembe alsam yeter böylelikle hiçbir masrafi olmadı kızımın önceden aldıklarım kâr oldu yanima🤗

0

İlk oglumda gereksiz cok aldim bunda asla almam diyorum istek yok hemen buyuyor 3*4 takim yeter yazin hep zibin giyiyorlar isilikteb dolayi zaten aksam yatarken yeterli

0

Fazla kucuk alma hemen buyuyorlar boylari cnm ben bazilarimi giydiremdm boydan benim 3 erkek iki kizdn snra masllh var ailede uzin boylu oldgndn

0

Valla cnm ilk bebegim de aldım hiç te israf olmadı oğlumda da aldım onda da israf olmadı kızımda 4 takım 0 3 ay 3 6 ay 9 12 ay aldım her birinden sonrası zaten hep hediye geldi her birini giydirdim oğlumda da aynı şekilde aldım zıbını biraz fazla tuttum özellikle çoraplı olanları çünkü ilk doğduğunda sürekli değiştiriyorsun bence bilinçli alırsan hiçte masraf olmuyor diye düşünüyorum hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin güle güle büyüt cnm şimdiden

0

Kızımda cok almıştık annem babam eşim bn hele elbise doldırmustum 0 3 ay dı sonuc kolık bi kızım dogdu dogru düzdun giyındıremedım bile oglum dohdugundada çok fazla almadık 3 4 takım gerı kalan zıbın falan hep kızomdan kalmaydı yenı yenı ogluma almya basladım 1 yasına 15 gün var

0 0
paylaş
0

Bende çok çok aldım iyi ki almışım günlük değiştirdim. Günlük gğzel güzel giydirdim balımı..
Alın aklınız kalmasın😂
Ama genelde 0 3 ay alın yenidoğan çok almayın. bebek zayıf gelirse tekrar alrsınız.

0 0
paylaş
0

Yeni doğan alışverişi 750 ye yakın tuttu , ama hep büyük aylar almışız bebiş erken doğumca 400 e yakın bir daha alisveris ettik.. pandemi dolayısıyla gelen giden yok hediye getirende olmuyor cok eksik kaldı

0

Daha hic bjrsey almadim bi hastane cantasi hazirlasam yeter ama her defasinda baska aya erteleniyor mutfak ev masrafi faturalar firsat vermiyor ki bi baktim hastanedeyim🙈

0

Tavsiyem çok kıyafet almayın. Ben de sizin gibi aldım fakat bazılarını inanın bir kere giydi. İnsan özeniyor çok haklısınız, çok iyi anlıyorum ama tecrübe ile gerçekten çok birşeye gerek yok. Öyle bilmem kaç parça hastane çıkışına hiç gerek yok inanın. Zaten hastaneye bile kimse gelemiyor. Tavsiyem eve de kimseyi kabul etmeyin, bebeğin bağışıklığı çok zayıf oluyor deyip kimseyi kırmadan red edin gelmek isteyenleri. Bu Arada fermuarlı tulumlardan hiç memnun kalmadım hele hastane için. Sağlıklı günler...

0 0
paylaş
0

Ben almadım hep geliyor bı yerlerden zaten hemen büyüyorlar çok şükür Rabbim yardım ediyo kızımdada öyle oldu o doğmadan her şeyi geldi sıfır olmazsada yeni gibiydi giydirdim valla hep

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan