Yatarak emzirmenin zararı var mı

0

Yatarak emzirmenin zararı var mı acaba orta kulak iltihabı olurmuş diye duymuştum dogrukuk payı varmı. Bebegim Uyudugu zaman yanına uzanarak emziriyorum uykusu bölünmüyo ama bi yandanda korkuyorum

  HeYeCanLı   -   Emzirme
0 0
11 yanıt - paylaş
0

Bende gece yatarak emzirmek istiyorum ama emzirdikten sonra gazını çıkarmak gerektiğinden yani zaten kucağıma alcagimdan dolayı direk kucağımda emziriyorum acaba gaz olayını nasıl yapıyorsunuz yatarak emzirenler gece gazını almaya calismasam bişey olur mu gerçi her seferinde de çıkmıyor gazı zaten 🤷

0 0
paylaş
0

2 aylıkken başladık yatarak emzirmeye şuan 13 aylık hiç böyle bir sorun yaşamadık şükür

0 0
paylaş
0

Emzirmede hic sıkinti degil. Sizin dediginiz yatatak biberon emmesinde oluyor. Biberonun emme sekli farkli ildugu icin kulakra sıkinti olabilir. Yatarak emzirmede problem yok

0 0
paylaş
0

İlk oğlumu yatarak emzirdim kulak iltihabı oldu mama kullanmiyordum.doktorların bir çoğu yatarak emzirmekden oluyor dedi.ama kulak ve boğaz kismi birbirine çok yakin olan bebeklerde daha cok oluyormuş.ikinci oğlumuda yatarak emziriyorum şuan 4 aylik bi sorun yok insallah olmaz.

0 0
paylaş
0

Kucağınızda emzirirken oturarak mi emiyor bebeğinizin pozisyonuna bakın yine yatarak emiyor içiniz rahat olsun sadece emzirirken sadece uyumayin

0

Merhaba anne sutu mikrop barindirmiyor orta kulaga kacsa bile sorun teşkil etmez ayrica kucagimkzda bile alsak yatar pozisyonda emmiyor mu bizler gibi oturarak besleniyor degil mi ama ayni seyi mamalar icin soyleyemem yinede mama icin bile olsa yok denecek kadsr azdir kaynamis su ile karisiyor sonucta

0 0
paylaş
0

Yatarak emzirmenin sıkıntısı yok biberonla süt verildiğinde kulak enfeksiyonu olabiliyormuş çünkü biberon ucu ağzına göre şekil almiyor

0

Doktorlar bu konuda ikiye ayrılmış durumda. Ben her ihtimale karşı bebegimin başını kolumun altına alıyorum. Bu şekilde başı biraz yukarda kalıyor emzirirken

0 0
paylaş
0

Bebeğim bronşiolit oldu hastanede yattık gelen giden tüm hemşireler doktorlar yatarak emzirme orta kulak intihabı olur, bronşit olur dediler. Ayrıca reflüsü var muhtemelen yatarak emzirdiğim için oldu. Hemşireler sen yatarak bir şeyi içebilir misin ki çocuğa öyle veriyorsun dediler 🤷🏼‍♀️

0

Evet bizim de manayı yatarak içerdi orta kulak iltihabı varmış biraz dik içsin demişti doktorumuz

0 0
paylaş
0

Bebişim 11 aylık olacak yatarak emziriyorum doğduğundan beri böyleyiz ilk zamanlar kucağımda emziriyordum yatarak rahat ettiğini farkedince öyle devam ettik.. bi sıkıntımızda olmadı sadece kucağımda yatarak emmiyo 😂 poposunu havaya kaldırıp emiyo 😂😂

Anne ya da anne adayıysan