Tuvalet eğitimi alan çocuğum hastalandıktan sonra altına kaçırmaya başladı

0

İýi günler arkadaşlar kızımı 1.5yasında cişe alisdirdim biraz zor oldu ama gece gündüz bırakmıştı bezi hiç kacirmiyodu sonra bi hastalandı ipin ucu kaçtı kaç aydır debeleniyorum şaşırdım kaldım bezi tekrar bağlayıp unutturmak istemiyorum başına geleň tecrübeli anneler var mı yardımcı olsaniz ne yapmaliyim

  Remziye   -   Tuvalet Eğitimi
0 0
7 yanıt - paylaş
0

1 buçuk yaşında nasıl başardınız banada tavsiye verin lütfen. Doğumuma 1 ay kadar var o süre içerisinde bende alıştırsam çok çok iyi olacak 🥲

0 0
paylaş
1 yorum
0

lütfen kendinize ve çocuğunuza eziyet etmeyin hazir degilmis demek ki, hem daha küçük. beze dönün cocuk kendini hazır hissettiginde zaten bezi cikaracaktir.

0 0
paylaş
0

Bezlemeyin yoksa 4 yaşına kadar sürer çabuk çiş geldi diye siz koşun oda siz den göre göre beraber koşun kızmayın oyun oynayarak tekrar tuvalete devam edin

0 0
paylaş
0

Zaten olması gereken yaştan dha önce bezi bıraktırrsanız yani doğaya karşı davranırsanız sonuç böyle olması sürpriz degil ki. Hiç kitap okumadınız mı bu konuda. Gelişimi tamamlamamış çocuk dha. Ne bu acele.wc eğitimi 2 yaş ve sonrası hatta 3 yaşı işaret eder. 6 yaşına kdar da tuvalet egitim aksak olarak devam eder. 2 yaş altı çocuklar beze erken veda ederse enürezis gelişir. Hata enbsşta, sizde başlamış. Hadi bakalım erkenden beze bay bay diyeceğinizi beklerken enaz 6 yaşa kdar kaçırmalar hayırlı!!! olsun

0 0
paylaş
0

Bence çok acele ediyoruz herşey için biraz zamana bırakmak lazım üç tane çocuk büyüttüm ilm çocukta bende çok acele ettim ama inanın biaz akışına bırakma daha iyi oluyo

0 0
paylaş
0

Acele edip ne bebeğinizi ne de kendinizi yormasaydınız keşke başta. Şimdi tek yapmanız gereken sabırlı olmak. Onun bi suçu olmadığını bilmek

0

benim kucuk kizim da bir bucuk yasinda iken ablasindan ogrenmisti. kendi kendine tuvalete gitmek istiyordu. sonra ev ve sehir degisikligi vs gibi etkenlerle sanirim yeniden beze devam etti. ama bence erkendi zaten. hic cise zorlamadim. etraftan hala bez mi takiyorsun sen diyen merakli teyzelere de maruz birakmamaya calistim kizimi. iki bucuk yasinda iken iki gunde ogrendi, cunku hazirdi.. sakin olun bence kendinizi de cocugunuzu da stres yapmayin. zorlarsaniz isler daha da zorlasir.

Anne ya da anne adayıysan