Tıkalı meme ve çözüm önerileri

0

Çıldıracağım göğsümde süt tıkandı ne yaptimsa açılmıyor dus aldım masajda yapıyorum hep o göğsümden başlıyorum emzirmeye olmuyor ağrısından duramıyorum başka ne yapabilirim??

  nimet   -   Emzirme
0 0
16 yanıt - paylaş
0

Benimde cok olur benimki eskilerin deyimiyle bişey görüyorum yiycek onu yiyemiyorum sütüm cekermis yani benim canim istemese bile ondan olurmus gerçekten benimki oyle olur

0 0
paylaş
0

Gecen benimde oyle oldu sicak uygulayin her firsatta masaj yapin ve sagmaya calisin sicak iyi gelmezse soguk uygulayin

0 0
paylaş
0

Yazin bi meyve almak istedim canim istemedi aslinda gordum baktım kotu almadım sonra göğsüm akşama ağrıdı sisti ne gördün sütün çekmiş dediler cok sık olur benimki tv de bisey görsem bile oluyor

0

1.5 ay önce yaşadım her iki göğsümde tıkandı, neredeyse mastit oluyordum evde denemediğim yöntem kalmadı artık ağrılar dayanılacak gibi değildi acile doğum yaptığım hastaneye gittim. Doktor beye şikayetimi söyledim hemen yönlendirdi bebek bakım uzmanına, çok güçlü elektrikli göğüs pompası vardı onunla açtılar, sonra eve verdiler pompayı 2 gün kullandım teslim ettim. Başka türlü açılması imkansızdı denemediğim şey kalmamıştı çünkü. Çok geçmiş olsun lütfen bir an önce hastaneye acile gidin.

0

Eşin. Yakınlardaki. Bir. Lokantadan. Bulaşık. Süngeri. Alsın. Birazcık. Bulaşık. Yıkadıkları. Süngerden. Yada. Komşunun. Süngerini. İste. Bulaşık. Süngerini. Onu. Ğöğsüne. Sür. Geçermiş tılsımmış. Bende. De. Olmuştu. Birde. Nazara. Okut. İnşallah. Şifa. Bulursun.

0 0
paylaş
0

Cok basit. Sicak kompres ve sagmak. Elektrikli makineler cok guzel sagiyor. Yoksa ateşiniz cikar. O sutun biran ince sagilmasi gerek.

0

Ben mastıt olmamak ıcın bebekten kalan sutu hep sagdım dolaba attım ılk 3ay kullandım cocuk hasta olursa hemen ılk on gun sagdıgın sütü ver bıseyı kalmaz allahın ıznıyle yenı dogum yapacakların aklında bulunsun fazlalık sutunuzu sagın ılk zamanlar cok sütünüz olur zamnla azalır

0 0
paylaş
0

Gıdıp hastaneye sagdırın cok zor olur benımde olmustu damar kapanırmıs o an süt salgılama olmazmı s o hastanenin kuvvetlı makineleri cok guzel acıyo damarları

0 0
paylaş
0

Ben ne yaptıysam gecmedı canımın cektıgınıde sürdüm yok oyke bir alınçm yokmus hemsıre damar tıkanıyor cocuk tam cekmesıgı ve bitirmesi zaman okurmus

0 0
paylaş
0

Bebeği ters pozisyonda emzirin. Mesela sağ göğüs verirken ayaklar dışarıda baş içeride bunun çok faydası oluyor.

0 0
paylaş
0

Benim de öyle dünden beri buldum ben cevabını önce canın birşey çektiyse onu ye sonra sıcak torbası ile kompleks yap daha sonra tarakla meme ucuna doğru tara sonra bebeğin üstüne gelecek şekilde emzir çenesi sert yere gelsin, emzirirken de masaj yap daha sonra süt bisalmazsa sağ iyice bissldiktan sonra da buz köy 12 dakika ama buzu direk tenine değdirme bı havlu üzerinden koy
Benimde dün çok kötüydü hatta buraya bile sordum hiç birşey tek başına işe yaramadı şimdi biraz daha rahatladım ve. Diğer memeden hiç emzirmedim onu sadece sagdim ha bide geçmez ise 1 kaç saat arayla tekrarla

0

Canım benim dış görünüşünde kızarma ve morarma olduysa fazla zorlama mastit olmussundur ben bı hafta çektim sağlık ocağındaki aile hekimim antibiyotik verdi bebeğe bı zararı yok emzirmeye de engel değil o sayede açıldı kanallarım benim

0

Mastit olmussunuz agriyan yere soguk komplex uygulayin buzu bir beze sarin tikanan bolgede bekletin bakin agriniz dinecek beginizi emzirin gogsunuzde uyusun kendi birakana kadar cikarmayin gogsunuzden bebisler cekiyor tikanan yeri

0 0
paylaş
0

Bebeğim 1 aylıkken bnde olmstm ne yaptıysam geçmedi sağlık ocağına gittim doktor 2 tane ilaç yazdı hemen açıldı tikaniklik

0

kızım sütün birşey çekmiştir canın istediği yada gördüğün birşey oldumu onu bilyosan gösüne sür ve ye geçmiş olsun çok ağır olur

0 0
paylaş
0

Hemen doktora gidin yoksa sütünüz kesilir bende aynısını yaşadım gitmedim doktora aynısını yaşadım bir iğne yaparlar damarlar acilir

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan