Sütüm akıyor ne yapmalıyım

0

Mrb 1 aylık oldu bebeğim beraber yatıyoruz. Gece yatarken uyku arasinda sütüm akiyo sabah uyandığımda her yer islak oluyo bebeğimin ustude. Gece önlük takmak istemiyorum bebeğime baska bi çözüm var mi siz de yaşadınız mı?

  FahriyeGünsel   -   Emzirme
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Nasıl memenizde o kadar yakın yatabiliyorsunuz ki büyük cesaret bi defa ortamıza uzağa biraktik uyuduk oda yatagin en diplerine giderek yine de korktuk allah korusun uyku hali ve siz cok cok yakın mesafeden minicik daha göğsünüzdeb kaçmaya gücü yeter mi ki

0 0
paylaş
0

Beraber yatmayın! Lütfen. Benimki de beni istiyordu sezeryanli oldugum halde, daha sonra dikişlerim patlayıp enfeksiyon kaptığı halde aylarca o aciyla geceleri emzirmek icin kalkip oturuyordum. Cok zor biliyorum yatarak emzirmek daha kolaya geliyordur ama nolur bu riski almayın. Hic birsey icin boyle bir riski almaya değmez. Uykusuz kalın, yorulun, eklemleriniz tutulsun ama nolur birlikte yatmayın.. sağlıklı günler <3

0

Daha gecenlerde bir post oķudum. 20 gunluk bebekle yatan anne uyuya kalmis bebek annenin kolunun altinda kaldigi icin vefat etmis. Bebeginiz kendini kurtarabilecek duruma gelene kadar yaninizda uyutmayin. Hem ustude islanmaz anne yani besikler cok rahat oluyor.

0

Beraber yatmak çok tehlikeli bebeğinizi emzirdikten sonra gazını çıkarıp başı hafif yüksek şekilde yan yatırmalısınız. İlk aylarda süt fazla geldiği için fazla sütünüz sağıp süt saklama poşetine koyup tarih ve saat yazarak saklayabilirsiniz

0

Beraber yatmayın
Çok tehlikeli. Süt akmasından daha önemli bi durum. Uyuduktan sonra beşiğine yatrn. Hiç tehlikeye atmayın

0 0
paylaş
0

Malesef ilk zamanlarda böyle oluyor benimde öyleydi sürekli üst değiştim 40gun Sonra göğüslerim terbiye oldu ve artık akmıyor Göğüs pedi çözüm asla değil 👌gece sertlesince.goguslerinix emzirmeyi dene canım ben öyle yaptm

0 0
paylaş
0

İlk ay memelerin bu şekilde akması normaldir.
Akışına bırakın,
Kalkan yada ped kullanmayın meme ucuna pedlerin zararı var, kalkanlar da gizli sağım yapar memede tazyik olur. Bebeğinizi her talebinde emzirin, 3 ay içinde memeleriniz terbiye olacaktır yani bebek ne kadar emerse o kadar süt üretecektir. Geçici bir durum endişe etmeyin. Sağlıkla büyüsün.

0

Risk yanında yatırmak uyku anında fark etmeden üzerini ortebilirsin boğulabilir. Emzirip yatırın besgiine daha sağlıklı

0

Tavsiyem, mutlaka sağım yapıp dondurucuya atin, sütünüz ilerleyen aylarda azalırsa koymuş olduğumuz sütünüz kurtariciniz olur.

0

Göğüs pedi takar sık değiştirirdim. Elim kadar temiz bez parçaları hazırladım. Emzirirken de omzuna onu koyardım ki ağzından taşan süt omzunu islatmasin. Ya da mama önlüklerini ikiye kesip koyuyordum omzuna. İpleri kesip, tam ortadan kesince tam bebeğin yandan boyun oyuguyla hiç üstüne süt damlamamis oluyor :)

0

Öncelikle bebeginizi kucaginiza alıp emzirin,sutun fazlasini memenize bastırarak lavaboya akitabilirsiniz ben öyle yaptim.meme pedi vs pek ise yaramiyor qma yinede kullandim,zamanla memeler terbiye oluyor.benimkide zamanla oldu.

0

Dogdugu gunden beri yanimda birlikte yatiyoruz. Zararını degil yararini gordum. Gece kusuyordu bogulcakti nerdeyse yanimda yatmasa besiginde olsa nasil haberim olabilirdi ki. Sut akmasina gelincede gogus pedleri satiliyor. Ondan alabilirsiniz.

Anne ya da anne adayıysan