Sünnet öncesi nelere dikkat etmeliyim

0

Mrblr oğlum sünnet olacak hastaneye ne götürmem gerekiyor nelere dikkat etmek lazım tecrübeli olanlar yardım edin

0 0
11 yanıt - paylaş
0

hastanede yatırmiyorlar zatenn bı kıyafet götürn yeterli.. bu arada çocuğunuz
ne kadarlık

0 0
paylaş
0

Sünnet kilodu yeterli bide bol kiyafet hemen çıkıyo zaten hastanede yatmıyor

0 0
paylaş
0

Sünnet kilodu bol şort bir tişört yeterli sünnet kilodunu hemşireye verin giydirip yanınıza getiriyorlar

0 0
paylaş
0

Kucukse bol kiyafet koyun benimki isal olmustu bezinden falan tasmisti.bide oyalamak icin sevdigi oyuncak alin girene kadar ac duruyor

0 0
paylaş
0

Trde pipisine gazli bez ile crem sürülmüyornu?
Almanyada gazli bez ile crem sürüldüğü icin dar kilot giydiriliyor creml7 bez kaymasin pipisi oynamasın diye
Bilmediğimden soruyorum yanlış anlaşılmasın

0

Slm 50 gunlukle yaptırdım. Büyük beden bez. Atlet yatirmadilar. Randevu için çocuk cerrahisi. Randevu alin

0 0
paylaş
0

Sunnet kilodu sakin almayin hicbir ise yaramiyor eski usül pet bardak uygulayin..Ve sunnet yarasina kantoron yagi surun hem yarayi yumusatip agriyi azaltiyor hemde cok cabuk iyileştiriyor.

0 0
paylaş
0

Benim de 19 aylık oğlum olacak pazartesi sünnet kilodu aldım bez takmıyorum acaba bu yaşta yaptıran var mı

0 0
paylaş
0

Sünnet elbisesi ve kilodu yeterli bir saat kendine geldikten sonra yürüyerek eve gönderiyor🫣

0

Bişey götürmedim ben sünnet edip eve geliyorsun zaten doktor ne yapman gerektigi anlatıyor ilaç yazıyor yolluyor

0 0
paylaş
0

Hastane sünneti narkozlu oluyor etkisi hemen geçiyor çocuk çok acı çekiyor offf Rabbim sabır versin ağrısız olsun insallah

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan