Sezeryan sonrası nasıl zayıfladınız

0

Sezeryan sonrası nasıl zayıfladınız? Taktikleri olan varsa verebilir mi?

  berrak   -   Doğum ve Sonrası
0 0
14 yanıt - paylaş
0

Vallahi 1sene sonra kendime gelmeye başladım. Şuan 2yaşındayız.artık bekarken giydiyim kıyafetler üstüme oluyor. Diyet yaparak zayıfladım. Agzımı tutdum. Başka türlü olmuyor

0 0
paylaş
0

Bebegim 7 aylık 58 le hamile kaldim 79 ile dogum yaptim kilo kendiliginden gitti sadece 62 de kaldim karatay diyeti ve bol yuruyus ile 59 oldum .😊bence bol hareket yuruyus ve ekmegi azaltmak lazim😉👍

0 0
paylaş
0

3 ayda hamile kaldığım kilonun altına düştüm kalorili şeyler yemedim süt yapacak sağlıklı şeyler yedim günde 2 kez rezene içtim böyle

0 0
paylaş
0

54 le hamile kaldım70 yakınla doğuma gittim şuan ki kilom 62 bir türlü zayıflaya mıyırum ekmekte yemiyorum kendi çapımda diyet yapıyorum olmuyor çok üzülüyorum hiç bir pantolonuma sığamıyorum göbekten düğmem kapanmıyor arkadaşlar yanlız değilsiniz 😔☺️🙈

0 0
paylaş
0

Adet zamanında 10 gün korse kullan
Bol su tüket
Ekmek şeker i hayatından çıkar
Ip atla günde 500 adet
65 ile hamile kaldım 65 ile doğum yaptım şuan 59 kiloyum

0 0
paylaş
0

70 kg ile hamile kaldım 92 kg ile doğum yaptım oğlumun hiperaktifligi sayesinde ne uyku ne yemek derken şuan 62 kg

0

41 kilo ile hamile kaldım doktor biraz ye dedi bende yiyince 20 kilo aldım ☺️ altı ay sonra 45 e dustum bir sene sonra da 40 kiloya düştüm kilo vermemdeki en büyük etken oğlum 😁 gün içinde hiç oturtmuyor sağolsun

0

30kg aldim... Sezaryan oldum. Bugun oglum 20 hafta oldu... ve son 2 hafta daha hizli kg verme basladi . Bol bol su ic, korset giy, yemeklari dikkat et :) ve bol bol yurus.

0 0
paylaş
0

Biraz yapı ile alakali olduğunu da düşünüyorum. 60 kilo ile hamile kaldım 76 kilo ile doğum yaptım. kızım tam 1 aylık ve ben 61 kiloyum. hiç bişey yapmadım beni vuran uykusuzluk 😩😩

0

ilk cocugumda ve ikinci cocugumda hemen vermistim kilomu 3.sunde 10 kilo fazlam var veremiyorm ama pes etmiycem sonuna kadar vermeye calisacam insallah ...

0 0
paylaş
0

İki çocuk sezeryan ile doğurdum iki de düşük oldu 45 kiloyum şuan doğuma 70 kilo ile gidiyorum sonra 45 oluyorum bende anlamadım bebek kilolu doğuyor ben iskelet kaliyom kilo almak isterdim 55 felan

0

Ay okuduklarıma inanamıyorum 40. 45 kg 3.çocuğuma 75 hamile kaldım 78 doğum yaptım tekrar 75 emzirirken millet verir ben aldım 8 2 oldum yaş 42. Bi 15 kg vermem lazım

0 0
paylaş
0

Once kolik sonra ise ust hiperaktif bir bebe olunca ışık hiziyla zayiflaniyor :) 56 ilehamile kaldim 67 ile doguma girdim gebelik sekeri cikinca diyet yapmistim bi sure, suan 53 kgdayim

0

Emzirerek verdim. Yazın doğurdum. 73 ile doğurdum. 1 yıl içinde 49 kiloya kadar düştüm. Hic diyet yapmadim. Ama cocugum cok emiyordu. O sayede verdim. Ve 7 ay sonra adet olunca. Daha hızlı gitti kilolar kendiliğinden. Saglikli günler diliyorum

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan