Sezaryenler arası kaç sene geçmiş olmalı

0

Doktorum korkutmuştu ve o günden beri korku içindeyim nasıl yapcam nasıl olcak sağ çıkcam mi diye hep kafamda uykularımı kaybettim artık resmen hep araştırma içine girdim resmen . 3 sezeryan diğer sezeryanla arasında 2 sene olması lazım mis. Kızımı 2018 de doğum yaptım. Ocak ayında 3 sezeryan olcam 2 sene geçmiş oluyor mu bide çok korkuyroum akıl verin bana biraz ne olur

  Simya   -   Hamileyim
0 0
14 yanıt - paylaş
0

Oğlum bir buçuk yaşındaydı 2. Sezeryanımı oldum kızım bende sizin gibi panik olmustum uykularım kaçmıştı panik atak olmustum 36 . Hafta da oldu doğumum ilki de 36. Haftadaydı gayet rahat geçti canım korkulacak endişelenecek hiç bir şey yok

0 0
paylaş
0

benimde kızım 2018 nisanda kısmetse doğumum var bende çok korkuyorum ilk ve ikinci arasında 4 sene var ama bunun arasında fazla yok

0 0
paylaş
0

2018 nısan oglum 2019 aralık kızım 20 ay var alaralında 3. Dogum um allahın ıznıyle bişey olmaz kızım 1 yasına geldı bıle

0 0
paylaş
0

Doğum ne zaman canım bu da ben ikinci sezeryan yaptım 2 sene bilm olması gerek yok 3 4 sene geçince sana soruyorlar normal mi yapmak istersin sezeryan mı diye danişiyo sana 2021 giriyoruz kız 2 seneyi geçiyo doktora bakarsan 🤣 benim kendi doktorum söyledi bu arada bana

0 0
paylaş
0

Bende ogluma 2018 de sezeryan oldum üçüncü sezeryanim olucak kendimizi korkutamayalim
Rabbim alnimiza neyi yazmışsa onu görürüz insallah sag salim bebislerimizi kucagimiza alicaz Rabbim korktuklarimiza ugratmasin 🤲

0 0
paylaş
0

Bende 2018 de dogum yaptim 3de gecen persembe oldum inanki en kolayi bu oldu masallah hemen ayaklandim her isimi kendim yaptim

0 0
paylaş
0

Sezaryenden korkuyorsanız normal doğumu deneyin. Destekleyen doktor bulursanız çokta iyi olur. Ben sezaryenden 23 ay sonra normal doğum yapmıştım

0 0
paylaş
0

2014 Nisan'da büyük oğlumu doğurdum 2016 Kasım'da küçük oğlumu aralarında 31 ay var 3sezeryanimdi hiç sorun yaşamadım korkmayın Allah yardım ediyor Allah yardımcınız olsun inşallah bu arada en rahat 3dogummum oldu

0 0
paylaş
0

Benim 3. Sezerya üst üste korkulacak hiçbirşey yok güzel düşün ki güzel sonuç alasın benim aklıma hiç zorluk yaşayacağım gelmedi ya da ölüm korkusu gelmedi korktuğun başına gelir derler hiç aklına öle şeyleri getirme sağlıcakla evladımı kucagıma alacam Rabbim yardım edecek de hiç düşünme bile

0 0
paylaş
0

4 dogum yaptım sezeryanla ve araları 14 ay benide böyle söyleyip çok korkuttular hepsinide devlette yaptım özellere hiç güvenmiyorum çok şükür hiç bir sorunda yaşamadım sizde korkmayın sonu güz bitekcek inşallah

0 0
paylaş
0

2007/2014/2015/2017 aralarında dogum yaptım sezeryanla korkma biirtanede normal dogumum oldu

0 0
paylaş
0

Canım benimde 18 ay olacak aralarında sezeryan 3. Bebeğim olacak bi de çok zorlaniyorum sadece ama korkulacak birşey yok bence senin postunu gördüğümde ben de korkmuştum su an tek sıkıntı bebeğim acele ediyor erken doğum riski var

0 0
paylaş
0

Hiç korkma benim bi akrabamın bir sene arayla oldu yani bebek olduktan 3 ay sonra hamile kaldı sanırım Rabbim yardımcın olsun inşaallah sende saglıklı kucagına alırsın her doktorun dedinede inanma korkutmak için ellerinden geleni yapıyor bazı doktorlar bende 4 sezaryen dogumumu yaptım şimdi üç yaşında paşam hamileligim çok zor geçti neler söylendi hastaneler bile kabul etmedi ama Rabbim doktorumdan razı olsun çok güzel ilgilendi benimle bütün korkularımı bitirdi

0 0
paylaş
0

Normalde 2 değil 4 yıl olsun anca vücut kendni toparlıyor derler ama bu sonuçta bi tıp olarak bi açıklamadır.kim buna ne kadar uyuyorki.bi arkadaşım 2 yıl arayla 3 sezeryan oldu çok şükür bi sorunda olmadı. Allah a emanet bişe olmaz inşallah stres olup kötü düşünmeyin.iyi düşünün ki iyi olsun.Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasib etsin.

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan