Sezaryen sonrası karnını bastırmak

0

Sezeryandan SONRA kan çıkması için karnına bastıran oldu mu? Hemşire bana detayları anlatmadan bastiracagim dedi .bende bastırma dedim bı daha gelip bişey anlatmadı meğerse pislik çıkması için mis .?

0 0
16 yanıt - paylaş
0

Evet benim yanıma geldi bakalım nasıl dedi bastırdı tabi ben hissetmedim tmm normal dedi gitti bende anlamamıştım sonra sordum bana da öyle dedi

0

Canım Ben 10 gün önce ikinci sezeryan ama oldum uyuşukken Benim elimi tutarak kendi bastırdı O da çok hafif bir şey hissetmedim burada küre gibi bir şey olacak bu senin rahmin arada buraya masaj yap insin dedi acılı bir işlem değildi yani

0 0
paylaş
0

normalde bebegin eşini cıkarma dıyolar bana yaptılar ondan sonra midemi bombos hissettim

0 0
paylaş
0

Pislik çıkması için degil bastırma olayı kanamanın akışına bakılıyor hanı kanama çok var mı diye

0 0
paylaş
0

Bastırma vs olmamıştı ama kum torbası koymuşlardı karnıma uyuşukluk geçtikten sonra kaldırmışlardı.

0

İyide kızlar bende 3 sezeryan oldum ne bastırdılar nede kum torbası koydular benimki niye farklı acaba

0 0
paylaş
0

Bana cok bastirmadilar...elde sokmadilar..cok şükür.zaten hertarafin aci ağrı icinde birde bastiriyorlarmi😭😭

0

Bana hemşire gelip yaptı sezeryan olduğu gün hem karnıma bastı hemde elini soktu alttan çok canım yandı ama pisliğin çıkması için olması gerekiyordu

0 0
paylaş
0

Bende sezaryan doğum yaptım. Hemşire değil ama doktor kendisi sık sık bakmaya geldi her geldiğinde bastırmıştı karnımı. Canım yandı ama elini çekince geçti.

0 0
paylaş
0

İki ay önce doğum yaptım daha ameliyat masasindayken bastırdı hemşire karnıma bir kaç saat sonra da odada bastırdı ama hala karnimin içi ağrıyor ameliyat yerim bile hiç okadar acımadı

0 0
paylaş
0

Bende sezaryan oldum önce kum torbası koydular uyuşma geçtikten snra canım acımaya başladı biraz daha sabret dediler tabi acıdan edemedim aldırdım kum torbasını sonra biz anne için geldik dedi hemşire pis kanı cıkarmamız lazm dedi karnımı bastırdı bi çıglık attım elini tuttum istemiyom dedim başka bi hemşire geldi walla hiç dinlemedi beni bir bastırdı durdu karnımı ölcem sandım walla bide bi yandan bastırıyo bi yandan alttan elini sokuyo cıkartıyo cok fenaydı ya havlu ısırdım acıdan

0 0
paylaş
0

5 ay once bende yasadim daha odaya gelir gelmez gozumu acmadan bir bastirdilar avazim cktigi kadar bagirdim resmen 😐

0

İlkinde ne torba koymuşlardı nede bastirmislardi. 5ay önce ikinci sezeryan oldum torba koydular sonrada gelen bastırdı giden bastırdı sormadılar bile.

0 0
paylaş
0

Bana bastırmadılar ama kum torbası koydular İlk gün kanamam oldu sonra olmadı acaba Bi sorun varmı

0

İlk dogumu normalde bu sezeryana almak zorunda kaldılar

0

Evet bende de bastırdılar felaket bisey o acısını anlatamam. O hemşire odama girince eline yapisiyodum bastırmasın diye yalvarıyodum 😀😀 pis kanin akması iicinmis

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan