Sezaryen doğum sonrası ne zaman ayaklandınız

0

Sezaryenle doğum yapan arkadaşlar ne zaman ayaklanıp bebeğinize bakabildiniz.Sütüm gelsin diye emzirmek den yara oldu tavsiye istiyorum tecrübeli annelerden. Az az mama veriyorum aç kalmasın diye Yoksa ağlamaktan durmuyo. Yaranın acısına tutamıyorum meleğimi.

  DemirBebek   -   Doğum ve Sonrası
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Bnm üç aydır yara ve geçmedi ağlayarak veriyorum çok canim yaniyo ne denediysem geçmedi ins sizin yakın zamanda geçer

0

Arkadaslar gogus kalkani kullanin 2 gunde hic biseyi kalmaz. Sutyene yada kiyafete degdigi ve hava alamadigi icin iyilesmiyo. Gogus kalkani hava almasini ve nemli kalmasini sagliyo hemen iyilesiyo. Bos kremlere falan para harcamayin. Lansinoh surun emzirirken silmeye gerek yok zaten. Sonra kalkani takin. Bunu surekli yapin 2 gunde gecer.

0 0
paylaş
0

Çok geçmiş olsun canım. Ben evicap kapsül kullandım yara için. Evicap 400 ya da 200 alıp iğneyle del. Yaralı bölgeye sürüp streçle kapat. 1-2 gün de toparlıyor.
Onun dışında lansinoh, garmastan kullandım ise yaramadı daha önce yaramıştı oysaki.

0

Manuel pompayla sag gogsunu sutun gelir meme uclarin meydana cikar biraz agzina tam almadigi icin yara oluyo

0

Ben hastaneden ciktigimiz gun ayaktaydim mecbur bütün işler beni bekliyor du

0 0
paylaş
0

Hastanede ilk gün ayaklandım ben çabuk toparladım ilk bi hafta emzirirken acıdı eczaneden gögüs ucu kalkan aldım çok rahat ettim 4 ay olucak halen kullanıyorum

0

Mama vermene gerek YOK devamlı göğsünü ver sütünü içsin , emdikçe sütün gelir bebekle temas ettikçe çoğalır bide benim göğüs ucu yaralarıma iyi gelen bir kremli band var üstelik ekolojik yani bebek silmeden göğüsucunuzu emebilir fakat Türkiye de yokmuş o nedenle içeriğini gönderim eczasınız belki yapar yoksa siz internet sayfasından sipariş edin kesin iyi geliyor

0

Kızlar 2ay oldu sezaryen doğum yapalı ben hiç bir iş yapamıyorum çok kötüyüm. Benimde göğüs uçları çok kötü oldu bir çok krem kullandım fayda etmedi. Ayva çekirdeklerini bir bardağın içine koyun su ekleyin birazda şu bunu karanlık bir yerde bırakın bir gece sonra göğüs uçlarına sürün bir kaç gün sürekli sürün bebek emsin silmenize gerek yok bana dua edersiniz. Başta benimde sütüm yeterli gelmiyordu bende mama verdim şimdi ısırgan otunun çayını kullanıyorum birde üzüm suyu meyve suları olandan resmen süt fişkırıyor.

0

ben hemen kalktım genel anestezı olmustum 2 gun sonra eve gıttım doktor bunyeyle ve yasla alakalı dedı kalkıp kalkmamanın hastanede emzırdım hep emzırdım sadece ben cok narkozluydum bırde 5 gun normal dogum sancısı cektım sezaryana alındım cok yorgundum ılk cıktıgımızda uyanmamısım o yuzden mama vermek zorunda kalmıslar kan sekerı dusmesın dıye ondan sonra ben hep emzırdım evdede emzırmek ılk zaman cok zordu goguslerım beton gıbı oldu bebegın damakları cok serrttıı aglayarak kafamı duvara vura vura emzırdım 1 hafta sonra gectı lansınoh kullandım karbanot sogan falan kullanma catlak oldu meme ucumda yaktı benı

0

Hastaneden çıktım ayaklandim cocugumada baktım yemekte yaptım misafirde ağırladım lansinoh kullandım yara içinde çabucak geçirdi

0

Oncelikle geçmiş olsun bebeğini huzurla buyutursun inşallah 3 çocuk dogurdum hiç mamada vermedim kopacak gibiydi yine verdim zamanla geçiyor bana kremler fayda etmedi
3 günden sonrada hep ayaktaydım bünye meselesi kimi nazlı olur kimi alışkan olur

0

Benimde gelmemişti makinayla sağdılar hastane sonra geldi,bide sık sık sıcak suyla göğüsleri yıkıyosun yada sıcaksu torbası koy,ben faydasının gördüm.

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan