Okulların açılması ertelendi mi

0

Arkadaşlar bir yerde okudum doğruluk payı var mı bilmiyorum. Okullar yine mi ertelendi🤔

  Karakaya   -   Diğer
0 0
17 yanıt - paylaş
0

8. Sınıf kızım dün başladı haftada 3 gün gidecekler
1. Sınıf larda 21 Eylül'de demişti müdür
Ertelenseydi mesaj gelirdi gelmedi. 1. Sınıfa da küçük kızım gidecek

0

Neden liseler önden gitmiyor anaokulu 1.sinif öğrencisi ne bilir mesafeyi maskeyi onları kobay niyetine mi kullanacaklar
Birisi 5.sinif
Diğeri 2.sinif #kesinlikle #yollamiycam

0 0
paylaş
0

Vallahi takip etmek de zorlanıyorum. sabah ayrı akşam ayrı haber. Ne yönetim ama Çocuğumun günahı vebali yöne etmeyenlerin boynuna

0

Bu virüs bitmeden kesinlikle yollamam bugün bir haber gördüm Ankara'da 12 çocuk virüsten hayatını kaybetmis yani çocuklarımızda kapıyor

0

Açılsın artık yaaa allahım korur bizler önlemimizi alırız tenefüsü kaldırsınlar sıralarında beslenme saati ve teneffüs zamanlarında çizgi film izletilsin ayrı bir şekilde girdikleri sınıftan ayrı bir şekilde çıkarlar çocukların gelecekleri de yanıyor yollamıycak olan yollamasın

0 0
paylaş
0

Bence bir yıllara birşey kaybetmezler lise bitince kaç kez ünüversite sınavına girip bekliyorlar varsaysınlar bir yıl öyle kaybettik bu yıl bence askıya alınmalı sonuçta sağlık daha önemli

0 0
paylaş
0

Benim anlamadıgım ,devlet okulunda virüs var diye kapalı buraya kadar normal anlaşılıyor herşey.....Anlamadıgım tamda bu noktada başlıyor peki özel okullar ve etüt merkezleri ,dershaneler neden açık ?ranta çevirdiler bu işi devlet okulunda virüs varda özellerde yokmu virüs?eğitimi dibe çekmek için çaba sarfediliyor maleseff...Biride çıkıp demiyorki heryer kapanacak sadece okullar açılacak demiyor yada diyemiyorrrrr😥

0 0
paylaş
0

Bu yarı yıla kadar hep böyle olur sanırsam.. gerçek sonuç yarıyıl tatilinden sonra belli olur gibi geliyor bana

0

Bir ay önce paylaşılıp aslı yok denen tablo yasallaştı, bu sene okullar sürekli bu şekilde birer ay ertelenip duracak, Şubat ayında açılsa bile sevineceğim de malesef bu yıl online okul olacak.

0

yavrularımızın sağlıgı ve bizim sağlımız egitimden önce gelir buda dursun okullar açılip kapanacak bunuda iyi bilin yani evde uzaktan eğitime devam Sokağa cıkma yasagı ekim sonu kasım başı yasakkar yolda ve en doğrusuda bu

0

1 yıl okullar ertelenebilirdi. Sınav sınıfları hariç herkes bu sene aynı sınıfını tekrar edebilirdi. Hiçbirşey Sağlıktan daha önemli değil...

0 0
paylaş
0

Haftada 1 gün olarak acılacak sonra 2 gün olarak devam edilecek 3 hafta sonra duruma göre hareket edilcek

0

Bence eğitime 1 sene ara verilmeli çocuklar sınıfta bırakılmalı 1 sene hayata geç başlayabilirler ama sağlık geri gelmez

0 0
paylaş
0

Açılsa herhalde çocukları gözünüz kapalı göndereceksiniz. Zaten açılmayacak açılsa bile velilerin kararına bağlı olacak. Hal böyle iken okullar ertelendi diye üzülmeniz tuhaff. 🤔

0 0
paylaş
0

Hicbir okul benim evladının sağlığından önemli değil. Küçücük bir şehirde yaşıyorum dünki vaka sayisi 75 eeee büyük şehirleri düşünemiyorum bile.Bunlar çocuk kendini koruyamamaz

0 0
paylaş
0

Hicbir okul benim evladının sağlığından önemli değil. Küçücük bir şehirde yaşıyorum dünki vaka sayisi 75 eeee büyük şehirleri düşünemiyorum bile.Bunlar çocuk kendini koruyamamaz

0 0
paylaş
0

Yani bu da bir afet sayilir bu durumda tabi ki bizlere birakilmasi lazim ozel okul imkani var herseyi ayarlar istanbul mesela bir sinifta 60 ogrenci bile olabiliyor acsalar sizin yuzunuzden hasta olduk denilecek,acilmasa da neden acilmiyor egitim sart diyecekler yani herkesi memnun etmek zor ve bunun kararinin ailede olmasi en dogrusu hepimiz ayni durumdayiz sadece sizin cocugunuz degil o yuzden yok eksik kaldik geri kaldik diye dusunmeyin bu sene biz ne kdr cabalarsak ogretmeninde destegiyle cocuklarda o kadar olacaklar,sağlıktan önemlisi yok varsin 1 sene gitmesin herseyin dönusu var ölümün yok.

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan