Okula gitmemek için bahane uyduran çocuklar

0

Merhaba 1.Sınıf anneleri ve öğretmenleri kızım okulda dişim ağrıyor diye baya ağlıyormuş öğretmen aradı evde dişi ağrıyor mu? dedi yok hocam ağrımıyo dedim psikolojik men olabilir zamanla aşarız dedi öğretmen. Geçen haftada aynısını yapmış anne okulun bahçesinde bekle dedi kızım virüs var yasak beklemek çıkma saatine gelip alcam seni merak etme dedim başına gelen varmı? ne yapmam gerek nasıl davranmak gerek yardımcı olursanız sevinirim.
Öğretmen tlfnu kıza verdi konuştum ağlama annem ders bitince gelip alcam seni az kaldı ders yüzünü yıka sınıfa gir dedim.
Evin tek çocuğu kızım
Uzun oldu ama kusuruma bakmayın 😔 hakkınızı helal edin lütfen 🙏

  cansu   -   Davranış-Eğitim
0 0
11 yanıt - paylaş
0

Telaş yapmayın okuldan çıkınca sakinleşir dişçiye giturmemi istermisin gidelimmi agriyormu dişin die siz sorunca zaten anlatır ama okuldan çıkınca hemen değil eve gidip üzerini değiştirince

0 0
paylaş
0

Çok normal zor bir süreçten geçiyor çocuklar psikolojik olarak sizin yanınızda kendini güvende hissetmekte istiyor olabilir.Benim büyük oğlunun da sinav günleri karnı agriridi hep.

0 0
paylaş
0

Biz bunu anaokulunda yaşamıştık kapıya kadar hiç bişey yoktu kapıda ağlamaya basliyordu biz çok direndik sonra arkadaş edinince koşarak gitmeye başladı

0

Kesinlikle kararlı ve sabırlı olun,onu anladığınızı duygularını hissettiğinizi dile getirin ama gitmek zorunda olduğu zamanla alınacağını ifade edin,zaman ve sizin anlayışınızla aşılacak bir durum merak etmeyin

0 0
paylaş
0

Virüste biraz bahanesi oldu ama iyide bir örnek oldu .. Normalde okula başlayan cocuklari okul çıkışına kadar beklemek çok yanlis . Burasi güvenli bir yer değil,seni beklemek zorundayım algısı oluyor çocuklarda .. En güzeli bahçeye girmeden çocuğu öpmek ve öğretmenine teslim etmek .. Dönüp dönüp el sallamak bile onun cesaretini zedeliyor .. Eve gelmek için bahanelere sığınıyor ama atlatılmayacak birşey degil . okula gideceği günün akşamı ondan daha çok heyecanli olun,sabah kahvalti masasinda yaptigi derslere tekrar bakip mutlu olun ve ona belli edin .. Öğretmenin çok begenecek diyin motive edin .. Zor bir süreç ama kolaylaştırmak velinin elinde ..

0

Benim kızım 1.sınıfa başlayınca başım dönüyor diyordu. Nörolojiye götürdüm mr falan çekildi testler yapıldı, temiz çıktı. Dr psikolojik dedi. İlerleyen yıllarda sırayla midesi bulandı, başı ağrıdı. 😂 zora gelince bi yerinde illaki bişeyler oluyor. Telaş yapmayın ama yine de takip edin.

0

Bunları duyunca kendi çocukluğum gelir aklıma, bitmeyen karın ağrılarım vardı benim de 😄 ama annem de öğretmenlerde bilirdi derdimi 😄 alışınca geçecektir merak etmeyin, oğlumda yaşamadım çok şükür, ama bana çekecek diye korkmadım da değil yani. Kararlı olun atlatacaktır.

0

Virus var bekleyemem diyince acaba cocuk kafasında virus var okulda bende hasta olursam diye düşünürmğ acaba virus varsa ben neden gidiyorum ya banada geçerse diye kafasında kurar ı acaba

0

Benım kızımında ara da karnı ağrıyor neden se sevmediği ders yada ögretmende oluyor genelde ama diş ağrısı bu belki sorun vardır gercekten kızımın dişlerinden cok cektık bi kontrol ettirin isterse dişleri arka dişlerde apse yada çürük olabılır fark edilememiştir

0 0
paylaş
0

Öncelikle çocuk dışarı bı tepkime veriyorsa muhtemelen sevgi istiyordur. Sevginizi hiç eksik etmeyin. Ve sürekli AA bugün okulda neler yaptınız, aşkım bana da anlatirmisin, ne kadar şanslısın, nasıl öğrendin bunları, vay canına gibi sasirin onu sürekli övün. Belli ki okulun ilk günleri olduğu için şimdi ev ortamı dan fatkli bı yerde ve evi anneyi arıyor. Kıyamam kuzucuk. Muhtemelen psikolojik zamanla aşar ama psikolojik olmayadabilir siz gene dikkat edin belki cidden dışı de agriyabilir çocuğun gene bı doktora danışın derim ..

0

Okula ilk basladigi günlerde bı kaç çocuk oran ağrıyor buram agriyo şeklinde söylüyorlar genelde ağrıdigi için değilde bir kaç kişi öyle deyip eve gittiyse görmüşlerdir onlarda o yüzden yapıyorlar genelde karnım agriyo derler eve gitmek için merak etmeyin ağrısı olsa evrede duramazdi

Anne ya da anne adayıysan