Oglum oyuncakları sıralıyor

0

26 aylık oğlum bir süredir oyuncaklarını su şişelerini, evde bulduğu meyveleri ve nerdeyse gördüğü her şeyi böyle bir sıraya diziyor .,. İyi bişey midir kötü mü bilemedim bi biz mi böyleyiz ? var mı böyle bir durumla karşılanan ?

  Pherilice   -   Davranış-Eğitim
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Bnm oğlanların ikisi de böyle özellikle oyuncaklarını açıkçası bnde merak ettim şimdi

0

Benim oğlum da 3 bucuk yasinda oda genellikle arabaları meyveleri diziyor yan yana bence bi sknti yok

0

Evet benim oğlum da kimse dokunmasın o oyle sıralı dursun istiyor

0

Simetrik bir çocuğunuz var ne güzel düzenli derli toplu olur

0

Sen benim kızı gorseydın o aylarda cerezler kalemler krakerler ooo gelısım ozellıgıymıs

0 0
paylaş
0

Simdiki cocuklar hayal dunyasini fantezisini kullaniyo.normal.neyin etkisinde kalirsa onunla oybuyor

0 0
paylaş
0

Başka takip eden durumlar yoksa normaldir gözlemleyin

0 0
paylaş
0

Bizimki de diziyor düzen takıntısı mı bilmiyorum 30 aylık

0 0
paylaş
0

Benim kizimda 27 aylik mandallari aliyo siraliyor boyle

0

Benimki 10 aylik suan kemirme asamasinda kizimda bebeklerini dizer tek dizdigi o oyuncaklarini kaldir kalemlerini kaldir desemm aslaaa

0

Kızım 29 aylık oda herşeyi diziyor düzene koyuyor yastıkları yerlerine koyar halı örtüsü toplansa hemen düzeltir normal bence bende ne görüyorsa onu yapıyor

0

Her şeyi aşırı derecede diziyorsa. İsmine tepki vermiyosa . Seninle konuşurken göz teması kurmuyorsa psikiyatrisi götür. O zaman normal olmuyo

Anne ya da anne adayıysan