Oğlum kız olmak istiyor

0

Kızlar 3 yaşındaki oglum pembeyi cok sevıyo. Oyuncaklarda pembe istiyor . Kuzenı var kız hep onunla oynamak istiyor. Onun pembe oyuncakları var dıyo. Anne ben kız olunca bana oje sürermisin diyo. Babası oglum biz erkegız dıyo oda dıyo dedem kız dayım kız bende kızım dıyo. Nasıl bi yol izlemem lazım var mı böyle durumla karsılaşan

0 0
13 yanıt - paylaş
0

Ya o çocuk daha siz anlatın erkek cocuklarlada oynasın benim oğlumda hep ablasıyla oynardı o ne alırsa oda aynısını alırdı bebek bile aldık

0

Bnimde 3 yaşında kızım var oğLm naparsa aynısını istio,kızımn hiç oyuncak bebeği yok, ne biLim kız çocukların oynadığı hiçbi oyuncağı yok.Hep siLah, araba, maske,opLumn süpermnLi çantası var aynısından kızıma da aLdık biyere gderkn takım oLuoLar😁bnLar daha çocuk çoğnLukta neyi görüoLarsa onu istioLar doktorLar biLe zamnLa unutur dio

0

Arkadaşlar youtube de fatih seLimin videoLarı var. Orda kız erkek ayrımı yapmadn bütün oyıncakLarı aLmşLar, bebek,mutfak seti,kuoför seti, v.s v s... Zaten pembe Kızın,mavi erkeğin rengi die bişey yok herkes her rengi giyiyo. Eşim biLe yeri geLdimi pembe kazak gyer bu kişiLik bozuLuyo anLamına geLmio!!

0 0
paylaş
0

Benim kızımda kedi gibi davranıyor 🤦🤦 miyav diyip durur bişey versem yere koyar diliyle yalayarak içer.beni op derim yalar .çocuğunuz küçük ayrıca rengin cinsiyeti olmaz başta bunu öğretin .

0 0
paylaş
0

Pembeyi sevmesi değilde ben kızım demesi biraz sorun olabilir ilerde erkek arkadası yokmu yada hep babayla vakit gecirsin

0

Korkma diyen arkadaşları pek dikkate almayın bence önleminizi alın benim de çok yakın bir arkadaşımın oğlu benim kizlarimla oynardı hep kızlara toka falan alsak o da kendine aldırır bı de takardı bizde o zamanlar gülüp geçerdik ama malesef şimdi bildigin kız oldu çocuk dikkat edin tabi hepsi aynı olacak diye birşey yok ama siz tedbirinizi falan alin

0

Merak etmeyin geciyor erkek cocuklariyla oynatmaya ayni ortamda bulundurmaya çalisin benim oglumda üç yasindayken bayramda kız kıyafeti beyenmisti ablalarına bakarak bende istiyorum demişti ona güzelce anlattim erkek kıyafetlerini gösterdim biraz agladi ablamlar aliyor bende istiyorum diye simdi anlatinca gülüyor

0 0
paylaş
0

Geçiyor diyorsunuz ama benim arkadaşım erkek ama hisleri kadin. Etrafındaki herkes onu normal erkek zannediyor cunku belli etmiyor. Komşumun öyleydi vs gibi yaklaşımlar sergilemeyin. Iç dünyasını bilemezsiniz. Konu sahibi sen konuyla şimdiden ilgilen sakince. Zaten şimdiden yapılan önlemler direk etki eder. Kimlik arıyor kendine bilemezki daha kucuk cunku. Sizin yardımınızla bulacak ama dogru yaklaşımla. Kızarak degil asla.

0 0
paylaş
0

Benim dayım kız olarak doğdu. Ama hiçbir zaman kız gibi davranmamış. Hiç etekle görmüyorduk onu. Nenemle dedem ta küçükken farketmişler aslında. Pipisinin de sonradan büyüyeceğini zannediyormuş küçükken. Neyse gel zaman git zaman 40ından sonra cinsiyet değiştirdi. Şimdi evli çok mutlu. Çocukları olmayacak ama.

0

Cinsel kimligin olusmaya başladığı yaşlar ve bisey olmaz normal diyenlere aldırış etmeden cocugunuzu pedagoga goturun. Pembe renk sorun değil belki ama ben kızım diye bunu diretmesi ilerisi için sorun olmadan onlem almak en doğrusu

0

Korkmayın çocukların bu yaşta bazı şeyleri bilmediği için merak ediyor babayla banyo yaptırın.benim üç kizim üçte torunum var.cocuklar bazı yaşta boyle yerler yapıyor benim hep kizim olduğu için kucuk kızım kuzeni ayakta tuvalete gittiğini görünce bende öyle yapicam dedi ve açılama yaptım.sonra torunum daha beslerken cok erken dinlendi bana dediki annen ne beni aynaya götür kendine bakıcam dedi cunku kendini tanımaya çalışıyordu gösterdim kendine baktı tamam annem ne dedi korkma bi hasta çocuklar kimlik arayisindalar

0

Korkmayın erkek kardeşim biz küçükken aramızda yaş farkı az oldugu için benim bebeklerimle oynamak isterdi annemi ruj sürerken görmüş oda sürerdi annem cok korkardı. Carsaflardan ben ve kız arkadaslarımdan görüp kendine elbise yapardı:) ama büyüdükce gecti. Şimdi büyüdü baba oldu ve şimdi azıcık kadınsı renk tişört bile alsak pembeye dönük bi renk sarı bile istemez giymez😅 zamanla geçiyor😊

0

Özentiyse eğer geçer zaten ama öyle hissediyorsa ne yaparsanız yapın vaz geçmez. Bastırır sadece duygularını. Bu da ona çok zarar verir. Yine de götürün tabi psikoloğa. Ve ne olursa olsun yanında olduğunuzu hissettirin

Anne ya da anne adayıysan