Ocak 2017 doğumlu çocuklarınızı anaokuluna yazdırdınız mı

0

Merhabalar.Oğlum ocak 2017 doğumlu.bu sene ana sınıfı,seneye 1. Sınıfa gönderecektim.ama yönetmelik değişti ,bu sene 2017 lileri anasınıfına almıyoruz diyorlar....
Sizlerde durum nedir.Ocak doğumlu çocuklarınız için....
Büyük oğlumda ocak doğumlu ve onu söyledigim şekilde göndermiştim okula.

0 0
11 yanıt - paylaş
0

Benim oğlumda 2017 şubat doğumlu anaokuluna yazdırdım benimki kaynaştırma öğrencisi o yüzden kabul ettiler yoksa almıyorlar

0 0
paylaş
0

Bağımsız anaokulları 36 aydan itibaren alır devlette. İlkokul içinde olanlar kısıtlı mevcuttan dolayı yaşı tutanlara öncelik verir

0

Seneye 1. Sınıf nasıl oluyor ne aceleniz var. Annelerin verdiği yanlış kararlar yüzünden çocuklar sıkıntıya düşüyor yapmayın allah aşkına

0

alinmasi lazim cunku kizim aralik2017 dogumlu aliniyo ama ben gondermiyom seneye 2018 li kardesiyle bir gonderecem

0

Mayis 2017 ana okuluna başlıyoruz 2023 te ilkokul seneye değil yalnız vereceğiniz okul ilkokul bünyesinde ana sınıfı değil bağımsız ana okulu olucak ana sınıfına sorduysaniz o yüzden almamış olabilirler

0

Benim oğlum 9 Aralık 2015 li bu sene anaokuluna kayıt ettirdim Allah nasip kısmet ederse inşallah seneye 1.sınıfa başlayacak okula göndermek için bukadar acele etmeyin bence daha çok küçük

0

2 haftadır bununla uğraşıyorum. Aslında 2017 liler olarak anasınıfı hakkımız var ama her okul almıyo 2017 lilere özel sınıf açan okullar varmış onlara gidin dediler onlarda dolu yedekleri bile bi sınıf kadar. 2016 lılardan gelmeyen olursa o şekilde okul açıldıktan sonra kayıt yaparlarmış yaş farkı olduğu için çocuk ezilirmiş her okul her müdür farklı bişey söylüyo artık sıkıldım milli eğitime gidicem madem bize hak veriyorlar gönderebilirsiniz diyorlar o zaman ona göre sınıf açacaklar çok saçma sistem

0

2016li olanlar ana sınıfı sanırım ayını hesaplıyor öyle alıyor benim çocuğum da 2016 ağustos öyle aldılar

0

Ben anaokuluna göndericem.ana sınıfına sorduğumda oğlum hiç girmiyordu aldıkları aylara.2017subatli oğlum.en son yer kalırsa alırız belki dediler.zaten anaokuluna yazdırmıştım bir daha sormadim

0 0
paylaş
0

Kızım 03.03.2017 bu sene devlet anaokuluna yazdırdık dün seneye anasifi çıkıyor 2023-2024 eğitim öğretim yılında 1.sinif oluyor dedi bize müdür bey .

0

arkadasım kızı 2017 subat dogumlu devlet okuluna kayıt ysptırdı...benımkılerde 2016 ekım dogumlu ıkızlerım onlarında kaydını yaptılar....

Anne ya da anne adayıysan