LGS’deki kalabalık isyan ettirdi

0

Bugünki sınav giriş yerlerindeki izdiham virüsün daha da yayılmasına neden olacak.
Bu daha fragman, asıl film haftaya..
Sosyal mesafe süper 😠😠😠

LGS’deki kalabalık isyan ettirdi
  Toprakkokusu   -   Diğer
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Ben kiliste oturuyorum çocuğum sınava girdi ve ben evde oturuyorum okullarımız gayet sakin bahçede dahi kimse yok yalnız öğrenciler burası neresi acaba 🤔🤔🤔

0

toplum cahil falan değil bastırılmış ürkütüp sindirildi yıllarca. o aileler yerinde olsam asla göndermem sınava evladimi varsin yansın yılları sağlığından daha önemli değil çocuklarımı ne kobay ne oyuncak yaparım bu sisteme

0

Birde bu çocuklar kendi okullarinda girecekler sinava bu ne kalabalik sanki hergun okulada analar babalar goturuyo birak bilmedigi yer degil girsin sinava bi problem olaa zaten gorevliler ulasir sana

0

Bizim okulda sakindi, çocuğunu bırakan veli evine döndü, maske ve siperlikle sınava gönderdim, sosyal mesafeye dikkat et dedim, arada bir baktım, 4-5 tane çocuk benim oğlanın başına üşüştü. Allah'tan hepsinden uzaklaştı oğlum, bir arkadaşıyla kenarda yürüyor, artık yapacak birşey yok, kendi önlemimizi alacağız

0

Okul ve velilerin suçu devlet gerekli önlemler aldı okul idarelerine yapılması gerekenlerin yazısını attı her şeyi devletten beklemeyin bu sınavlar iptal olsaydı bu sefer de çocuklar emek verdi vs vs yine ortalık karışacaktı buradaki tüm sıkıntı okul idarelerinin almamış olduğu önlemler ve veliler kimse kusura bakmasın sınav olunacağı ve alınacak tedbirler belli iken MEB çıkıp açıklama yapmışken bu görüntüler tamamen insanoğlunun boşvermişliği sadece sınava odaklanıp bi şey olmaz havasında olmasından

0

Yurtdışındada böyle nesi garip geldi maske agzındaysa eldiven varsa yanında ve dezanfektesi varsa niye tuhaf geldi anlamadım bizde böyleyizki ben almanyayı çeksem dersiniz burda çok sıkıyolar

0

Buradaki amaç sadece devleti kötü göstermek kimse kusura bakmasın aylar öncesinden tedbirler alındı okullar dezenfekte edildi okullara giriş çıkışlarda uyulması gereken kural önlemlerle ilgili yazılar gönderildi burada hatalı arıyorsanız okul idarecileri ve velilerdir ortada ciddi bir virüs varken aklı olan zaten şu kalabalık ortamı oluşturmaz bence devlet bu resim de olan okulları araştırıp tek tek ceza yazmalı insanlar dahil farkında iseniz resimlerde bazı kişiler maskeyi ağzına takıp burnunu kapatmayı unutmuş ısrarla bize bir şey olmaz havasında geziyor millet kalabalık oluşturmak için bahaneler üretiliyor o çocuklar 1. Sınıf değil liseye geçmiş öğrenciler bırak kapıdan çocuğunu git sakin bir yerde bekle izdiham oluşturmanın alemi yok zaten zor bir süreç zorlaştıran yine bizim milletimiz

0

Benim kızımda buğün sınava girdi ama hiç böyle görüntü yoktu herkes arabasında bekledi görevliler işini çok güzel yaptı eski resimleri paylaşıp ortalık karıştırmayın.........

0

Bizim burda böyle manzara yoktu hiç veli yoktu bırakıp gitti herkes yıgılma olmadı yazık bu millet akıllanmaz sanki ana okuluna çocuk yazdırıyolar

0 0
paylaş
0

Yeğenim de girdi sınava. Babası götürdü. Kalabalıktan uzaklaşıp maskesiyle bekledi kenarda. Annesi kardeşi evde kaldı. Bütün sülale sınav yerinde olmak zorunda değil. Aklı olan böyle yapar. Sokağa çıkma kısıtlaması yapıldı. Çocuklar rahat gitsin gelsin gürültü olmasın diye. İnsanda biraz otokontrol olur. Devlet her kapıya polis asker dikemez.

0

Benim kızımda girdi okulun önü aynen böyleydi bunun vebalini kim verecek tüm dünyada sınavlar ertelenirken neden benim ülkemde insan hayati bu kadar ucuz

0 0
paylaş
0

Velileri degilde birde cocuklar dusunulseydi bir sinifta kac cocuk var ve yanyanalar , ogrencilerin bu seneki durumlarina bakilarak liseye yerlestirilebilirdi bu kadar risk alinmazdi

Anne ya da anne adayıysan