Kreşte deneme süresince üç günde talep edilen ücret

0

İyi günler arkadaşlar kızım üç gün kreşe gitti fakat uyum sağlayamadı üçgünde bize kesilen ücret 920 TL kırtasiye ve vesayire denildi benim gibi kısa süreli gidip bu ücrete tabir tutulan varmı .

  Fani   -   Anne İtirafları
0 0
11 yanıt - paylaş
0

Ben de oğlum küçükken bir kreşe vermiştim iki gün gitti alışamadı aldık hiç bir ücret ödemedik. Baştan konuşurken bir hafta uyum sürecimiz demişlerdi.

0

Sizin yerinizde olsam.. haftada 5 ayda 20 22 gun gidecekdi.anlastiginiz fiyat uzerinden gunlugu kaca geliyor hesaplar o kadarini verir cikardim 🤷‍♀️ne demek 900 tl 3 gun..ben cocugum icin bir kresle gorusmustum haftada 3 yarim gun gidecekti yani ayda toplamda 6 tam gun ediyordu kirtasiye masrafi ile 600 tl dediler.yani gunlugu 100e gelmis oluyor..sizde bu hesap uzerinden anlasin derim

0

3 gün deneme(uyum) süresi vardır aslında kreşlerde, para talep edilmez.

0 0
paylaş
0

Öyle sacmalık mı varmış 3 gun yanı ne kırtasiye malzemesi kullanmış okadar para tutacak 😡 aylık ne kadar gonderıyordunyz sa çoçugu ona bolun

0

Benim kızım 3.5 yaşındayken kreşe verdik uyum sağlayamadı bizde 3 gün gittik hiçbir ücret talep edilmedi ki oturduğum semtin en pahalı kreşiydi

0

Biz de geçen sene başladık 1 hafta deneyelim dedim 3 gün tamam kayıt yapalım dememize rağmen haftadını doldursun dediler, şu an 2 ci yılımız. Sizin ki tamamen ticarethane demek.

0

Bir çocuk 2 ya da 3 günde okula alışmaz zaten okula alışma süresi en az 1 hafta en çok 10 gündür. Ve bu alışma süreci 1 saatle başlar hergün yavaş yavaş saati uzatılır. Oryantasyon sürecidir. Fiyat konusunda bişey diyemem ama lütfen önce çocuklarınızın psikolojisini önemseyin. Öğretmenlerinde emeklererine saygı gösterin...!

0

Özel okulların yıllık ücretten yüzde 10oraninda talep etme hakkı var bı gun gitse bile.sozlesme imzalarken cayma günü olarak ne belirlendi bu önemli.

0

Ayyy yok artık kim yapıyorsa bunu vicdan merhamet versin benim oglum 5 gün gitti uyum aşaması oldugu için kesinlikle hiç bir ücret talep edilmedi ben bir ayda okadar vermiyorum 3 gün nedemek ya vicdan merhamet o para kolay kazanılmıyor ama kolay yoldan kazananlarda hak dünyasını düşünmüyo malesef

0

Oryantasyon haftası ücret talep edilemez.ayrica günlükleri 300 TL mi yani neymiş. kırtasiye malzemeleri altından mı

0

Alamaz ki o kadar para zaten ilk 1 hafta uyum haftası vermeyin hatta şikayet edin o okulu

Anne ya da anne adayıysan