Koronada burun tıkanıklığına ne iyi gelir

0

merhaba hanımlar,bugün testim pozitif çıkalı 6.gün oluyor dünden beri koku ve tad kaybım var ve burnum tıkalı buda beni çok rahatsız ediyor. burun tıkanınlığı için öneriniz var mı acaba?

  En_Re   -   Diğer
0 0
10 yanıt - paylaş
+1

Buruna tereyağı sürmek burnu ve koku almaya iyi geliyor diye okumuştum internetten. Bir deneyin isterseniz

+1

Geçmiş olsun ben korona olduğumda evde lavanta yağı vardı onu kullanmıştım. Bayağı keskin kokusu var burnu açıyor tavsiye ederim

+1

Malesef o dediğiniz koku kaybı ve burun tıkanıklığı 9 aydır kızımda var ve emar tahlil herşeyi yaptırdık doktorlar covite bağlı hasar diyo zamanla duzelirmis sabırla bekliyoruz

1 0
paylaş
+1

4.5 ay önce geçirdim hala ayak sirt gogus ağrıları çekiyorum koku çok az alabiliyorum

+1

Ilık suya limon tuz birazda sirke koydum zaten tat koku olmadığı için rahatsız edici bir durum olmadı burnuma çektim gargara yaptım 5 günde geçti inşallah sizede iyi gelir

+1

Geçmiş olsun. Ben de Kasım sonu, Aralık başında atlattım ama tabii çok hırpaladı. 3 ay tat koku alamadım, ama her gün karbonatlı suyla hem gargara hem burun duşu uyguladım. 3 ayın sonunda da bir doktorun önerisiyle ozonlu yağ alıp, günde 5 defa ikişer damla damlattım. Bunun yanı sıra, yaptırdığım test sonrası, düzenli olarak eksik çıkan vitamin ve mineral takviyelerini aldım. Sabahları aç karnına ağzımda 5 dk bir kaşık yağ çalkalayıp tükürdüm (yağ çektirme deniyor). Ozon yağından sonra yavaş yavaş koku ve tat duyularım gelmeye başladı. Psikolojik açıdan çok hırpalıyor, inşallah sizler de atlatırsınız. Sağlıcakla 🌻

1 0
paylaş
+1

Maleseef yok. Bende de gitti 2 hafta sonra geldi.arar arar değişik kokular geliyor ama bunada şükür

+1

Bende de koku yok keskin kokulari alabiliyorum onun dişinda yok yani kolonya parfum sampuan köfte kizartma falan öbür türlü yok

+1

Bunu denemenizi şiddetle tavsiye ederim.

1 0
paylaş
1 yorum
+1

Keskin kokuları sık sık koklayın koku duyunuzu canlandırmış olursunuz. Geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah

1 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan