Korona sonrası evi nasıl dezenfekte edilebilirim

0

Korona atlattık eşim ve ben. Evimizi nasıl en iyi şekilde temizleyebilirim? Halıları yıkamaya vereceğiz. Koltuk ve cam temizliğini neyle yapabilirim?

  Duygu.bal   -   Diğer
0 0
13 yanıt - paylaş
0

Valla bende dün annemin orayı yaptım ama normal deterjanlı su yaptım cif jel çamaşır sulu katkılı... koltuklarda örtü vardı yıkadım dip köşe sildim çıktım... duvaları silmeye kalkarsam ben yataktan kalkamazdım.... çünkü ev baya büyük aynı gün yapamam 3 çocukla🙁 camları açıp havalandırdım epey bi ....

0

Benim annemle babamda atlattılar evlerini ben temizledim normal evde temizlik yaptıgınız gibi yapın kloraklı su hazırlıyıp deterjan silin diğer yıkancak eşylarıda makinede yıkayın kullandıhın yastık battaniye gibi geçmiş olsun

0

Virus cansiz ortamda cok az yasiyor zaten.hic kendinizi yorup uzmeyin...siz dinlenmeye bakin,evi bol bol havalandirun.ertesi gune bir sey kalmaz...kendinize bakin,yemenize icmenize,vitamin takviyesi alun.bol bol bol istirahat

0

Gecmis olsun. Halinin ustunden camasir sulu su ile silmen yeterli. Yerleri de öyle. Nor al zaman nasil temizlik yapiyorsan öyle yap. Biz de atlattik evde iki küçük çocukla cok şükür temizlik her zamanki gibi yaptım sıkıntı olmadi

0 0
paylaş
0

Ugrasma oyle bir viledaya bir cay bardağı borax dök sicak olsun su iyice erit... Sil yerleri.. Insan zarari yok faydasi var evde virus muris kalmaz havayida temizler... Borax aktarrlarda var eti madenin.

0

Canım zaten hastaneden verdikleri kagitta çamaşır suyu ile temizlenmesi yazıyor bende öyle yaptım. Kağıtta dedigine göre kapı pencere toz alınan yerler vs. 100/1 yerler lavabo tezgah vs 100/10 sulandirilarak temizleyiniz yazıyordu. Bende uc kova su yaptım biri yere biri kapi duvara biri toz aldığımız sehpa ünite koltuk kenarları her yeri silmeye. Yine temas olmasın diye eldivenle ve maske ile temizledim. Öyle yap sende bacim

0

Öncelikle çok geçmiş olsun. Herkes çamaşır suyu diyor ama bu kez çamaşır suyundan zehirleneceksiniz. Doğal bitkisel deterjanlar kullanın ben AMWAY home ürünlerini güvenle kullanıyorum. Sağlıklı günler hepimize

0

Çok geçmiş olsun kendinizi yormayin bence sık kullanılan yerler tuvalet banyo lavabo bu tarz yerlere çamaşır suyu dokun makinanıza falan evi havalandırın Rabbim şifa versin bir daha yasatmasin insallah 🤲âmin ecmain inşallah her yeri çamaşır suyu ile silin ve kolonya

0

Normal gripte de temizlik yapıyor musunuz? Çünkü gripten ölenler sözde koronadan ölenlerden fazla..

0

Elleri 20 saniye boyunca sabunlayınca ölen virüs ne hikmetse iş, ev temizliğine gelince 80 90 derecelerde çamaşır sularıyla temizlenerek ancak ölüyor sanırım🙃

0

Bol su icip vitamin alıp dinlemeye bakın hastalıktan yeni çıkmışsınız bagisikliginizi güçlü tutun virus yuzeyde 24 saatten fazla yasamiyo normal günlük temizlik yapıp evi havalandırın yeterli

0

Çok ta abartmaya gerek varmı?yine tabi siz bilirsiniz.. benim ev sahipleri m iki ay önce korona oldular.. o zaman birbirimizden uzak durduk..çok acil bişe olsa bile çok uzaktan konuştuk.ee dış kapı ortak ambulans geldi dışarı çıktılar . Peçete yle açtık bazen unuttum elimle açtım.bise olmadı.sadece pozitif olan kişiden uzak durdum.bizede elbet geçecek bakalım ne Zaman her yer korona🙁

0

Kardeşim de geçirdi evi dezenfekte ettirecekti Dr ettirmeyin bulasiciligini yitirmiş zaten antikor olarak koruyucu olur artık demiş Dr yaptırmadı kardesim normalde çok titiz zaten normal sildi süpürdu toz aldı yani

Anne ya da anne adayıysan