İlkokula giden çocuğum kimseyle arkadaşlık kurmuyor

0

Oglum 4.sinifta anasinifindan beri arkadaşlık kurmuyor teneffusler de hep yalnız konuşmuyor sorduğumda ise ilgimi cekmiyorlar diyor mahallede arkadaşları var saatlerce oynar sorun yok seneye ortaokula geçecek orda da böyle devam ederse diye üzülüyorum sizce bu bi sorun mu ne yapmak lazım

0 0
12 yanıt - paylaş
0

Benim de oğlum öyle.Arkadaş konusunda seçici sadece.Sanırım erken ergenliğe mi? Girdiler anlayamadım.

0 0
paylaş
0

En doğrusu yanlış bı çok arkadaşı olcagina olmasın ilerde zaten bir tane mutlaka olur o zmanda karakteri oturmuş olur kimle arkadaşlık kuracgini seçebilir

0

Merhaba benim oğlumda anasıfina gidiyor kimseyle konuşmuyormus. Bu yüzden dislandigini düşünüyorum çok üzülüyorum

0

Eger derslere karsida benzer bir tutum gosteriyorsa yani ilgimi cekmiyor bunlar basit gibi teste sokabilirsiniz. Cevremde bu tur ustun zekali cocuklar var. Benxer bir tavir takiniyorlar

0

Keşke benim çocuklarımda sizin çocuğunuz gibi olsalar benim de sorunum çocuklarımın arkadaş seçimi yapmaması herkesle arkadaşlık kurmaları

0

Zekası ileri seviyede yada ileri seviyeye ulaşabilir yapıdaki çoğu çocuk yaşıyor... Sizden tek ricam istedigi bir kursa gönderin... Sevdiği kursta arkadaşlık daha iyi kuruyor... Bilmenizi istedim

0

Benim kızımda normalde parkta falan hrmen arkadaşlık kurabilirken öğretmeninin sınıfta asosyal olduğunu söyleyince çok şaşırmıştım... Sonra ise farkettim ki tabiri caizse onu iyi niyetini kullanamya akran zorbalığına başlamış. Çocuk arkadaşım üzülmesin die her dediklerini yapmış. Annene sakın söyleme tenbihlerinde bulunmşlar vs. Okula gitmek istemezdi... Şuan 5.sınıf gayet iyi sıkıntısı yok... Sınıf ortamında kendine uygunbirini bulamamaıştr arkadaş olarak...

0

Halk egitimde halk oyunlarına gönderin hem eğlenir hem öğrenir hemde sosyaleşir ayrıca kabiliyetine becerisine göre oyalanacağı meşguliyetler verin

0

Öğrendiğim birsey varsa o da çocuğa fazla müdahale etmemek. Arada konusun ustu kapalı okul nasıl gidiyor, arkadaşların nasıl, sana yardım etmemi istedigin Bir konu var mı,bana anlatmak istediğin birsey var mı, arada da siz anlatın ona kendi okul hayatınızdan. O istemezse çok açık açık kurcalamayin. Çocukta sorun yok. Mahallede oynuyormuş. Çevre sorunu ise zaten bu sorularla çözülür

0

Benimde hiç arkadaşım olmadı okul hayatımda iş hayatımdada bir kişiyi geçmezdi kendi haline bırakın kafa dengi yoktur. Akranlarının konuştukları saçma geliyordur.

0

Sadece bu mu yani başka hiç bir sıradışı alışkanlığı yokmu herkesten farklı, mesela oyun oynuyormusunuz beraber ne tür oyunlardan hoşlanır,yada dersleri nasıl.yani bir sıkıntısı olabilir çocuğun iletişim kurması gerekir mutlaka anlasacagu biri olmali

0

Benim oğlumda anasınıfında arkadaşı pek yoktu ilkokul 1e gidiyor sınıftan arkadaşlık değil de bazen diğer sınıftaki bir iki kişiyle konuşuyormuş durumuna ben de uzuluyorum

Anne ya da anne adayıysan