Hiperlaktasyon sorunu nasıl geçer

0

Selam arkadaşlar 3 aylik kızım var ama gercekten delirmek uzereyim 20 dk uyuyo uyaniyor cok yoruldum 4 yasinda oglumada bagiriyom sinirlenip sütüm bebeğime gaz yapıyormuş hiperlaktasyon problemim var nolur varmi bu durumda olup atlatan sanki hic gecmicek gibi

  Handan.Aksu   -   Anne İtirafları
0 0
9 yanıt - paylaş
0

Bende de vardı, bir fincan adaçayı için. Emzirmeden önce tazyik azalana kadar ellle sağım yapın. Eğer devam ederse bir fincan daha adaçayı için.

0

Benn😭😢 13 günlük bebeğim hep kucağımda meme ile duruyo gündüz uyumuyor bide 3 yaşında oğlum var bu defa onunla ilgilenemiyorum elbet geçer bu günler 🤲😞

0

Benimde kızım 4 yaşında oğlum 5 aylık oldu bizde aynı durumdayız cocuk uyudugu zaman eve mi baksam yoksa kızımla mı ilgilensem şaşırıyorum bazen lavaboya gitmeyi su içmeyi yemek yemeyi bile unutuyorum

0

Aynı bizdede o durum biri 26 günlük inmiyo kucaktan durmuyo agliyo biride 1bucuj yaşında ilgi istiyo biride yeni okula başladı ders yaptırmak gerek ama ben küçükten hiç bişey yapamıyorum sinirden hep ağlıyorum

0

Rezene ve anason çayı iç. Biri sütü artırıyor, diğeri sütteki gazı alıyor. Ben öyle yapıyordum. Hiç sorun yaşamadım. Ayrıca arada bir papatya çayı da iç. Hem rahatlatıyor hem uyku yapıyor sütten bebeğe geçer uyur yavrucuk

0

Rezene+ıhlamur + kekik bunları bardağa koyup üzerine sicaksu demleyin hemen ardından 1 bardakta 1 tatlı kaşığı anasonu da aynı şekilde demleyin 10 dk sonra için ama mutlaka yapın günde 2 sefer için farkı goreceksiniz bütün sıkıntınız gider Allah'ım kolaylık versin

0

İlk sütun fazla şekilde geliyor olabilir o da gaz yapar ondan kaynaklı olabileceğini düşünüyorsan biraz göğsünü boşalt öyle besle

0

Aynisi bende var 3 aylık hiç uyku yok gaz bitmedi gitti sabahtan beri uyumadı şimdi 2 saattir uyuyor ev halkı şaşkın 🤭 ilk defa bu kadar uyudu çünkü

0

Yanliz degilsin hepimiz ayniyiz 5 bucuk aylik kizimin uyku duzeni cok guzeldi ama 1 haftadir gunde toplasan 1 saat anca uyuyor mesela sabah 7 bucukta kalkti suan saat aksamin 9 u bugun toplasan 1 saat uyudu sen dusun halimi 6 yasinda oglum var onu okula birakiyom aliyom kucuk bebegmle yemek ev isi habire kucak iatiyo artik sallamaktan ayaklarimi hissetmiyom hep ayni bacim allah sabirimizi versin

Anne ya da anne adayıysan