Hiçbir sorunum olmamasına rağmen bebeğim olmuyor

0

Kızlar merhaba 11 aydır bebek istiyoruz ama olmuyor ben doktora gittim hormon testi falan yapıldı ultrason ile yumurtalığa falan bakıldı temiz gözüküyor dedi 1 sene olmazsa gelirsiniz tekrar dedi 2 aydır folic asid kullanıyorum. Bugün adetim 3 gün gecikmişti gidip test alacakken dışarı çıkmadan hastalandım o kadar çok üzüldüm ki adetim hep düzenli 28-30 günde oluyorum. Allah ne zaman nasip eder bilmiyorum ama kafama çok takılıyor 11 ay uzun bir süre değil mi sizce 🥺 Sizden dua istiyorum lütfen benimde ve tüm isteyenlerinde bebekleri olsun hiç bir ev o güzel sesten mahrum kalmasın 🥺

  isimsiz -   Bebek İstiyorum
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Zamanı vardır elbet üzülmeyin..7 yıl bebeğim olmadı taki doktor bana kısırsın çocuğun olmaz diyene kadar..o ay hamile kaldım çünkü beyinden hamilelik fikri olmıyacak fikri çıkmıştı..kafanıza takmayın diyecem ama takılıyo malesef..rabbim tez zamanda doldursun kucağınızı🤲🤲

0

Bizimde 2 senedir olmuyor zamanı vardır bekliyoruz fazla düşünmemeye çalış kafanı başka şeylere ver ben böyle yapmaya çalışıyorum

0

Ailede genetik kadın hastalığı var ise, ya da eskilerden beri hamile kalmakta zorlanıyorsa kadınlar ailede kendinize zaman tanımalısınız. Bu konuda kendinize yüklenmeseniz her şey daha kolay olur.

0

Eşiniz de doktora gitsin. Döngünüzü takip ediyor musunuz? Düzenli geliyorsa Yumurtlama dönemine denk olması hamilelik olur. Regl bitince başlayın takip etmeye. Onun dışında mümkün değil. zaten takip ediyorsanız ve yumurtlama dönemine denk olmasına rağmen olmuyorsa eşinizde bir sorun vardır belki. Sorun çıkmazsa çiftlerin stres yapması ve kendine çok yüklenmesi sonucunda da gerçekleşmiyor hamilelik. 11 ay geç bir zaman da değil ayrıca.

0

Öncelikle Rabbim gönlüne göre versin çok istediğin için stres yapiyosun sen birde ovulasyon testine şans ver bunun içinde instagramdan birgebenin günlüğünu takip et inşallah senin için hayirli olan olsun o sana bilgi verir

0

Allah hayirli sağlıklı evlat versin inşallah Meryem suresini oku okut bırakınina hamile karıncaya kadar istersen dene inşallah Rabbım hayır evlat versin

0

Aynı sorunu bende yaşadım 4 yıl boyunca kafanıza takmayın inanın rabbim veriyo . Biliyorum elde olmayan birşey ama günlük rutin işlerle uğraşın bir anlikta olsa unutun

0

Tecrube ile yaziyorum canm...ilk once RABBİM gönlüne gore versin yer gök dua...kafana takmiycaksin akışına birakacaksin....RABBİM ne zaman yazdi ise o zaman olur u kabbuleneceksin...yoksa çok yıpranırsın...11 ay kisa bi süre...benim 8 sene sonra oldu ...bende basta gittim hic bi sorun yok dedi doktor...ozaman mevlâ ol diyince olur dedim...senelerce olmayinca da...kendime şu hadis ile teselli ettim...hz aişe r.abir gun cocugu olmadigi için uzulunce...peygamberimiz ...ya aişe üzülme..ummetimin hanimlarinin cocugu olmayanlar senin ile teselli bulacak ve ahiretteki mukafatlari sabrlarin karşılığı çok olacak gibi bi hadis bana teselli oliyo du ki...8.sene supriz hamile oldugumu öğrendim....ve bi kat daha anladimki...ben bu 8 sene hangi doktora da gitseydim neler neler yapsaydım gine şimdi nasip olacaktı....ol derse olur...doktor tup bebek tedavisinde koyar...neyi beklerler...tuttumu tutmadimi...o ne oluyo ..yani ALLAH ruhu verdimi vermedimi ....dua ile tevekkul ile bekle kendini yıpratama cok zor cunki o piskolojik çöküntü

0

öncelikle stresten uzak durman lazim her ay olacak diye bekleme akışına bırak benim 15 ay olmamıştı birde eşin Dr gittimi oda gitsin teslerini yaptırsın

0

Ne zaman olur biliyon mu düsunmycksn oluşuna birkcksn yumurtlama donemin dikkt edecn bu kdr

0

Daha dur bismillah bnm 5 sene olmadı artık ümidimi kesmiştim ki mucize oldu sabret allah büyük

0

Benim kızımın 7 sene olmadı doktor tüp bebek dedi Allah'ın işine bak kendiliğinden oldu şimdi bir aylık oldu maşallah dünyalar güzeli bir kızımız oldu her şey önce sen kafana takma içini ferah tut inşallah olur her şeyin hayırlısını

Anne ya da anne adayıysan