Hayali oyun oynayan cocuk otizm olabilir mi?

0

Ben anlamadim ne olduğunu dikkat eksikliği mi otizm mi anlamadim gitti cocugum evcilik oynarken yalandan kahve cay içiyormuş gibi yapiyor işine geleni yapiyor işine gelmeyince umursamıyor bende anlamadim oyun hamurundan pasta yapip mum yapip üflüyor göz kontağı hic yoktu biraz arttı tabikide rapor cikaracam siz yorum yapin yaşayan çevresinde varsa ve küçükken fark edilip sonuç alanlar lütfen yazsın daha 3 yasinda ve kreşe gidiyor

  Selwi   -   Davranış-Eğitim
0 0
11 yanıt - paylaş
0

Canim özelden yazdım bakabilirsin

0

Bizimde hayali arkadaş değil arkadaşlar var ailecek onlarla kutu kutu pense oynarız bir abi iki sarışın abla maşallah çok tatlılar görmemekte duymasakta onlar bizim arkadaşlarımız bazen babamız eve hediyeyle gelir o arkadaşları unutur onlar bize küser ah babamız ahh sonra gider mecbur değişiğini alırız hatta bu arkadaşlarımız hiç yemek yemez bişey içmez meyveleri önlerinde öylece günlerce bekler çürür ama olsundu anne atarsa o arkadaşları aç bırakmış olur hiç sevmemiş olur ve anneye küsülür anne bazen fazladan ne tabaklar çanaklar yıkar ama bu hayali arkadaşlar bir gitmek bilmedi aman benim ortanca kız duymasın neyse ben hayali arkadaşların yataklarını seriyim 😊

0 0
paylaş
0

4 yaşındaki kızım da oyun oynarken
kendi kendine konuşur hic sizin gibi düşünmemiştim

0

Ben hatirliyorum cok net. Benmde hayali arkadasim vardi. Adi selin 😁 okula gitmiyordum sanirim bu ismi taktigimda ama okula giderken bile hayali arkadasimla konusuyordum. Bnmki psikolojikti 😂 ailemde bni kmse anlamadigi icin onunla konusur dertlesirdim. Beynimin sesini dinler sanki o soylemis gibi haklisin bile derdim. Buyudukce delircgmi ve sacma oldgnu dusunup kendi kendime konusmayi biraktim ve gercek arkadaslarimla dertlestim keske hayali arkdasimla dertlesmeye devam etseydim yine bni anlayan yok 😁

0

Benimde oğlum bir ara bayağı hayali karakter yaratmıştı kendine. Parka gidiyorduk boş salıncağı sallattırıyordu bana arkadaşı oturuyormuş,daha bunun gibi birçok şey. Normalmiş ama bendr arastırmıstım

0

Cocugun hayali arkadaşının olması onunla oyun kurması çocuğun zeki olduğunu gösterir demişti bana pedagog doktorumuz 😊ama siz bunu büyütüp hayali arkadaşı ile konuşmayın o bisey sorunca kısa cevaplar ile gwcistirin zamanla geçecek bunlar demisti🤗

0 0
paylaş
0

Benim kızım da öyle bir zamanlar bizde öyleydik evcilik oynadık. Normalmiş ama endişe etmeyin

0

Küçükken benimde hayali arkadasim vardi
ne oyunlar oynardik. :) bir yastann sonra geçiyor..

0 0
paylaş
0

Hayali oyun ve hatta hayali arkadaşlar çocuklarda normaldir. Göz kontağı önemli ama otizim de bir çok davranışa bakılıyor bence uzmana danışmak en güzeli.

0 0
paylaş
0

Niye rapor cikartiyorsun ki.Otizim teşhisi hemen teşhis edilen bi durum değil.uzun bi gözlem takip gerektirir.hem cikartacagin rapor ilerde çocuğun karşısına çıkmayacakmi.

0 0
paylaş
0

Bu yazdığınız şeyleri kontağı kuramaması disinda her cocugun yaptığı şeyler oyun kurup oynaması gayet doğal fikrimce. Kreş e gidiyorsa kesin rehber öğretmeni ve ogretmenleriniz ile çocuğunuzu değerlendiririz.

Anne ya da anne adayıysan