Hamileyken mezarlığa gidilir mi

0

Slm kızlar hamileyken mezarlığa gidilirmi gidilmez diyorlar fikri olan varmı

  Jülidee   -   Hamileyim
0 0
14 yanıt - paylaş
0

Bende 3 aylık hamileyken aile mezarlığına gitmek istedim ama eşimin tarafı sakın girme dedi nedenini bu postu görünce sorguladım

0

4 aylık hamileyim bşr hagta önce gittim kayıvelidemı ve kaynımı kaybettm bir hafta içinde gittim bişey olmadı ne olabilrki okudukdan sonra bişey olmaz

0

Bende çok duydum oğlum öldüğünde iki buçuk aylık hamileydim gitme diyen çok oldu ama dinlemedim gittim şimdi kızım 5 aylık oldu bunada şükür yani bence batıl inanç

0 0
paylaş
0

Bundaki amaç orada 3 harfliler sizi korkutabilir size ve bebeğinize birşey olabilir diyedir yoksa oradaki meftaanın size birşey yapabileceğinden değil.ha bu arada 3 harfliler mezarlık ve ya dışkı bulunan ıssız yerleri severler

0

2 hamılelıgımde de sevdiğim insanlardı kaybettigim gıttım cok sukur bırsey olmadı yine siz bilirsiniz

0

Ikı aylık hamileyken babamı kaybettim.dogum yapana kadar gittim mezarlığına.sadece ikindi ezanından sonra gitmeyin.

0

Vallahi ben ilk bebegimi kaybettigim icin surekli bir ayagimda mezarliktaydi surekli gittim yani hamileyken.

0 0
paylaş
0

Bunu söylemelerindeki amaç yakın birisi olup üzülürse taşıdığı cana da kendine de zarar gelmemesi sonuçta hamileler normal insanlara göre daha fazla duygusal yoksa her hangi bir sakınca olduğundan değil eğer kendinize duygularıniza güveniyorsanız gidin bence

0

ilk defa duydum daha nrler duyucaz hamile iken ölen vefat eden mezara yerlestirilir yine hamile de olup çoğu insanlar kabristani mezarlığa giderler cenaze leri olduğu icin yani ne alaka ki boyle uyduruk bi laf söz uyduruyolar pes yani

0 0
paylaş
0

ilk kez duydum bı sakincasi varmı bilemedim ölüden deil diriden korkcan ölüden zarar gelmez ama hamilelik olunca ortada bilemedim zararı yoktur die düşünüyorum araştırmak lazım hocaya sormak en garanti

0 0
paylaş
0

Iki hamileligimdede cok gittim tek erkek kardesimi 23 yasinda 7 sene once kaybettik basinda oturup cok dertlestik hic bisey olmadi allahin izniyle

0

Ben ilk hamileligimde çok gittim bilmiýorum mezarligin etkisimi 3yasa kadar kizimda uyku terörü yasadi. Ikinci hamileligimde hiç gitmedim kızım da hicbir sorun olmadı. Bana sorsaniz asla gitmem

0 0
paylaş
0

Neden gidilmiyormus ki 🤔 belki sizin uzuleceginiz bı durum olduğu için size böyle bişi soylemislerdir etkilenmiyesiniz die yoksa asla öyle bişi yokk

0 0
paylaş
0

Hahahah ben battal gazinin türbesine gittim. Mezarlık içindeydi. Türbeye elimi sürdüm sürdüm karnıma sürdüm dua etmek için. Cok guzel dualar ettim.. kalabalik gitmiştik çıkarken herkes basladi,-- sen niye girdin. -girilmez bebeğe tehlikeli -- degisik degisik hurafelerden bahsettiler.
Allah'ın isi gücü yok da bu hurafelerlemi uğraşacak dedim. Herkes buz kesti sustu. Boyle konularda çok sertimdir. Cevreme asla tolerans vermem. Yok sac kestirmek, yok ayva yemek vs vs. İnanma tatlım. Yaradan temiz yürekli herkesi korur. Rabbım sağlıklı dogum nasip etsin inşallah. 🥰🥰

Anne ya da anne adayıysan