Hamileyken boşanan var mı

0

Herkese iyi aksamlar.benim 2.evliliğim ve hamileyim şu an eşimle ayriyim ailemle yasiyorum.ilk evliliğimden 2 kizim var.su anki eşimler çok problemlerimiz oldu ve ben ailemin evine en az 10 kere gittim geldim.cok fazla denedim olması icin ama olmadi.bosanma davasi açtım çekişmeli ama devamli barışmak istediğini ve birdaha aynı şeyleri yapmayacağını soyluyor.inanip güvenemiyorum haliyle tekrardan.bu arada aldatma ihanet kumar falan bunlar yok.saygisizlik var çok fazla bana ve çocuklarıma aileme karşı.buyuk bir çıkmazın içindeyim.fikirlerinize ihtiyacım var.tsk ederim.

  UmudunAnnesi   -   Hamileyim
0 0
14 yanıt - paylaş
0

Olumsuz yorum yapan bayanlar. Kadıncağız sizle derdini paylaşmış. Deneyim deneyim diyip durmayın, benim de kuzenim ilk evliliği ihanet yüzünden bitti ikinci evliliği yaptı ama adam başta çok efendi çok düzgün biriydi sonradan değişti kuzenin eşyasının içine oturdu sonra alırız aşkım diye diye. Sonra kuzen onun memleketine taşındı o istedi diye. Eşek gibi çalıştı' en son hastalığı çıktı şizofren olduğu raporları varmış karısını boğmaya kalktı. Şimdi ondan ayrıldı. Deneyim diyip. Durmayın kim ister bu hallerde olmayı. Benim kardeşim çekiyor sabrediyor saygı görmüyor ama çekiyor. Buda doğru değil. Kendi hayatıni hiçe sayarak yaşamaya devam edecek. Artık deneyim demeyin lütfen

0 0
paylaş
0

Ayy şöyle bir yorumlara baktım da kadın size derdini anlatmış benim hayatıma burnunuzu sokun dememiş. size ne kadının hayatından olan olmuş evlenmiş, hamile kalmış. Demek ki şans gülmemiş sanki o çok mu istedi böyle olmasını kim ister bir daha yuvasının dağılmasını?? Çok acımasız yorumlar var yazık günah hamile bide hamile bir kadını üzüp neden strese sokuyorsunuz? hele birde profiline girip niye ilişkisi yok diye sorguluyorsunuz. Düşmez kalkmaz bir Allah kınamayın bence... Post sahibi sana gelince de Allah yardımcın olsun canım Allah hakkında hayırlısını versin bebeğini de sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah

0

Kızlarına saygısızlık anana babana saygısızlık yapıyorsa baş tekmeyi ana baba bulunmaz hele ki evlat denince akan sular durur

0

Konuşanlara. Bak. Allah bilir. Kaç kişinin. İkinci. Üçüncü. Evliliği. Sacmalayip durmuşlar. Hayret birşey. Bacım. Seninde. Rabbim. Yardımcın olsun. Ayrılma. Derim.

0 0
paylaş
0

Şu yorumlara bak aman Allahım pesss artık ya yok profilinde ilişkisi yok yazmış da yok başka koca arıyormuş da kendinize gelin bi bee. Herşeyden önce karşınızda hamile masum bir can taşıyan bir kadın var. Hepiniz herbokologsunuz mükemmel hayatlar yaşıyorsunuz ya kınayın bakalım düşmez kalkmaz bir Allah 😠 post sahibi sana gelince Allah yardımcın olsun zor bir sürecin içindesin bence bebeğine doğumuna odaklan ne mahkemeler biter ne avukatlar ne hakimler herşey olacağına varır zaten. Hayırlısıyla sağlıkla kucağına al bebeğini inşallah

0 0
paylaş
0

Valla bisi diyimmi ister kizin ister kzmayin ilk evliliğinden kızların varmış keske evlenmeseydin calisip onlara baksaydin simdi diceksiniz ki evlenmeye mecbur kalmistir vs vs hicde mecbur değiliz el adaminin bize sahip çıkmasına biz kadiniz gucluyuz istersek herşeyi başarabiliriz

0

Yahu zaten kotu bir deneyiminiz olmus bir de 2 cocuk yetmemis hiiic ders almamis bu evliliktende iyimi kotumu baba olurmu es olurmu bakmadan gene cocuk yahu yeter kendinize ediyonuz yetmiyir cocuklarin sucu ne habire doguruyonuz bu nasil bencillik sonra siz cocuklarinizi dusunmuyorsunuz umrunuz degil biz bisey diyince anne kesiliyorsunuz dogurmak degildir annelik onlari az dusunseydiniz bukadar kotu evlilige dunyaya getirmezdiniz az bakin ya eş olurmu baba olurmu soruyorsun berbat adam diyor bakiyorsun sürü ile cocuk yapmayin ya cidden bir care bulun az aklinizi calistirin kendinize istediginizi yapin ama o cocuklar kendi istemiyor dunyaya gelmeyi bukadar bencil olmayin sizin cektiginizi k3ndinize ettiginizin bedelini odetmeye hakkiniz yok

0 0
paylaş
0

Hiç kusura bakma bunun yargılamakla yada kınamakla alakası yok. 2kızın varsa neyine evlilik sen anne olarak önce onları düşüneceksin. Erkek kıtlığımı var koca bulamam diyemi korkuyorsunuz. Bir evlilik bitmiş bir kendinize gelin yazık o çocukların geleceğine. Bencil kadınlardan nefret ediyorum. Bir hayat sadece koca üzerine kurulu olmamalı bir kendinize saygı duyun.....

0

Şans vermişsiniz düzelmemiş ayrıca en önemlisi saygıdır saygının olmadığı yerde sevgide olmaz

0

Perşenbe in gelişi çarşa badan bellidir derler alkolikler bırakamaz kumarda öyle düzelmez asla tıprandığınla kalırsın

0 0
paylaş
0

On kere ailenin yanına gitmişsin,ikinci evlilik tecrübesi yaşamışsın iki babasız çocuk büyütmüşsün,ne cürret ne cesaret hamile kalıyorsun ? Bu virüste bu yaşantıda 🤔 resmen çilenin peşinden koşuyorsun,ne diyebiliriz bu saatten sonra ? Hamile kalmadan sorsaydın bize bari 😏

0

Kötü Yorum yapan arkadaşlara ithafen yazıyorum ne yapsın çocuk var diye eziyet eden Bi adamami katlansın rahat mi batıyo sizce evlendi diye Bi ömür çekmesi mi lazım merak ediyorum da su kötü yorum yazan arkadaşlar kaç taneniz ilk evliliğinizle kaldı acaba illa gelinlikle girip kefenle mi çıkması lazım o evden kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz acaba ona soralım bide isterseniz o bu duruma düşmeyi ister miydi

0 0
paylaş
0

Valla canım. Ne desem bilemedim olan olmuş artık bundan sonra yoluna bak kızlarını ezdirme .önce evlat gelir. Sakın onları bırakma erkek icin

0

Kul kaderini yaşar kim başına ne gelir bilemez unutmayın kınadığınızı yaşamadan ölmessiniz Allahım yardım etsin kadın derdini anlatıyor çoğu yargılıyor derdine ortak olacaksanız yazın derde dert eklemeyin

Anne ya da anne adayıysan