Hamilelikte yolculuk yapmak

Kızlar şimdi 2 ay doldu doktora dedim yolculuk yapabilir miyim dedim olur sıkıntı yok şuan dedi düğün var kardeşimin aranızda 2. 3 aylıkken yolculuk yapan ölçümü.Dktra guvenebilirmiyim

HümeyraÇolak   -   Hamileyim
0 0
12 yanıt - paylaş

Biz evde oturduk 9 ay ayy 18 ay boyunca ( 2 oğlum var )
Yaptık tabii ıett otobüsleri ile ise gittik sabah akşam2 2 buçuk saat istanbul trafiğin de

5 haftalıktan 8 aylık olana kadar şehirlerarası yolculuk yaptım 15 günde bir ne olacak ki

Yok doktora guvenme sen onlar eglencesine 7 yil tip fakultesinde eglencesine okuyolar zaten tobee yarabbiii doktora inanmiyo gelmis sosyal medyada akil ariyo 😂😂😂

Doktora güvenme sen burdakilerin lafına güven sen hoş ne dediğini anlayan beri gelsin

O karari buradakiler veremez.bende kizimin dogdugu gune kadar yollardaydim.uzun yoldan geldim sabahi doguma gittim

Ben 8 saatlik yola gitmiştim doktorumun iznini alarak. 2 saatte bir mola verdik yürüdüm. Bir sıkıntı yaşamadım. Doktorunuza güvenin

Her hamilelik farklıdır bence ben buna inanırım.
Başkasında sorun olmaz sende olur,sende sorun olmaz başkasında olur.
Şahsen ben tehlikeye atmazdım kendimi.

Doktora tabiki güveneceksiniz.ayrica gebeliginiz riskli değilse yolculuk yapmak sıkıntı olmaz.ben ilk çocuğum olan oğlumda motorsiklet tepelerinde geziyordum. ikinci çocuğumda yasakti çünkü kanama alanı vardı lekelenmeydi derken 3 aylık kaybettim.ucuncu çocuğum olan kızımda da yasaktı 28 haftam ev içinde geçti sonrada uzun yolculuğu ben yapmadım zaten şahsi arabamızda olsa sadece yarım saat yürüme iznim vardı uzun sürede oturamiyordum kasılmam oluyor diye

0 0
paylaş

Ben gidip geldiydim sıkıntı olmadı hatta doğuma 1 aydan az kalmıştı abimin duyunde halay çektim beni halayda doguracak sandilardi 😄😄😄

Ben 2 aylikken bilecikten kayseriye gittim bi gece dinlenip tekrar kayseriden bilecige dondum kiz kardesimin dugunu vardi kalamdim cok sukur simdi 6 aylik.😊

Ben bilmeden kilise gittim kocaeliden 2 gün sonra da döndüm şuan da hamileyim bana da uçak dahil serbest düşük tehlikesi olana yasak oluyor

7aylik hamileyken otobusle 12saat yolculuk ettim yurtdışına gayet de skntisiz gittim geldim sonra da 8aylikken de baska yere :)

Anne ya da anne adayıysan