Hamilelikte sigara içen var mı

0

İyi akşamlar bayanlar hamilelikte sigara icipte bırakan varmi nasıl başardınız

  meral   -   Hamileyim
0 0
13 yanıt - paylaş
0

Ilk oğlumda tiksinmistim birde kokusundan bıraktım hamileliğimde asla içmedim 4 aylik olduğu da sonra tabi geri başladım 2. Oğlumda direk kendi isteğimle birkatim kendi içtiğim zehiri ona zarar verdiğini bile bile içemezdim.

0 0
paylaş
0

Cok zarli oldugunu biliyoruz ama niye birakamiyoz cok dua ediyorum birakayim diye ama yok herseyden tiksindim birtek ondan tiksinemedim bugun icmicem diyorum ama yapamiyorum

0 0
paylaş
0

bende içiyorum 7 aylık oldum ama hala bırakamıyorum 2 hamileligimde de içmedim bıraktım bunda bırakamıyorum günde 3 taneyi geçmiyorum

0 0
paylaş
0

Ben de içiyordum ama hamile olduğumu öğrendiğim gün bi daha ağzıma sürmedim şimdi emziriyorum ve yine içmiyorum. Hamileyken ya da emzirirken içenleri hiç anlayamıyorum bunu bebeginize nasıl yapıyorsunuz? Yapamıyorum bırakamıyorum tamamen bahane. Annesiniz ve bebeğinizi her türlü kötülükten korumak zorundayken bu kötülüğü ona yapamazsınız. Sigara bebeğinizin sağlığından daha mı ağır basıyor? Lütfen bırakın ve iradeli olun...

0 0
paylaş
0

Bebeğin duman altında kalıp annecim
içme ne olur dıye ağladığını aklıma getirerek bıraktım

0

Nane sakızı al, aklına geldikçe nane sakızı çigne, karanfil çigne, taze nane çiğne, biraz da olsa yatıştırıyor, birde bol bol su iç

0

Ya bende içiyorum benim meraj ettiğim de genel anastazi doğumdan sonra kusuyor mu sigara yüzünden günde bikaç tane içiyorum ama genel sezeryan olucam narkoz atarken kusarım diye çok korkuyorum o narkoz kusarak mı atıyoruz sigara içenlere özellikle

0

Hamile olduğumu öğrendiigim gün bırakmıştım 1 hafta önce Kürtaj oldum karnımda kalbi durmuş diye stresten gene başladım 🥺🥺😟

0

düşünsenize o vitamin ve güzel şeyler bekliyor anne karnında ve siz ona zehir vererek annelige 1 -0 başlıyorsunuz. ve mahsum itiraz edemiyor.Şöyle söyle yim ben sigara içen biriyim 2 cocugumdada çıldırdım içmedim vicdanen.emzirirken 10 ayliktı yavrum bi sigara içtim ve o gün oğlum anne sütünü bıraktı reddetti

0

İçmeyin arkadaşlar hamileyken bu kötülüğü kendinize ve bebeğe yapmayın günahtır bi sıkıntı olursa vicdan azabı duyarsınız değer mi yani

0

3. Ye hamıleyım 3.dede tıksındım içemedim hala bırı ıcsin kusasım gelıyor hep her cektıgın dumanda ıcerıye gıren dumanın bebegını nefessiz bıraktığını düşün bir. Annenın bebegı ıcın yapamayacağı hıc bısey yoktur Allah yardımcın olsun ❤️

0

Ben maalesef içtim bırakmayı çok istedim ama bırakamadım hamilelik zaten çok stresli oluyo.çocuğumdada bi sıkıntı olmadı çok sukur

0 0
paylaş
0

Ben iki oğlumda da bırakamadım aşırı stresli bir hayatım vardı ve çok içiyordum bide üstüne vicdan azabı hala o azabı çekiyorum çok şükür sağlıklı doğdular ama onlara bakarken bile burukluğu yasıyorum

Anne ya da anne adayıysan