Hamilelikte maydanoz yemek düşüğe sebep olur mu?

0

Hamileyken maydonoz yiyen varmı düşük yaptiriyomus diye duydum

  Muazzez   -   Hamileyim
0 0
9 yanıt - paylaş
0

Ilk 3 ay fazla tuketme demisti doktorum.. Yani fazla tuketimden bahsetti. Yani oyle boregin icinde yiyebilirsiniz 🥰

0

Maydonoz yenir ama çok fazla dgil ama suyu içmek yasak biliyorum maydonoz yemekde yemeklerde sıkıntı yapcani düşünmüyor ama sabah akşamda yemeyin tabi bolca

0

Suyu içilmez çünkü Rahmi temizler maydanoz suyu onun dışında da zaten demet Demet maydanoz yemiğceğnize göre bi tutam şeyden bişey olmaz ben hep salataya doğruyorum 31 haftalık hamileyim

0

Canım maydonoz rahmi temizler o yüzden az az yiyin çok yemeyin. Çok yemek düşüğe sebep olabilir

0 0
paylaş
0

Valla ben en başından beri yiyorum ekmek arası yapıyorum resmen allaha şükür bisey olmadi tabi genelde riskli ama iste 🤷‍♀️🤷‍♀️😂

0

Ödem atıcı vs olduğu için kür galinde tüketilmesi önerilmez kimse gebeyken kasa kasa maydanoz yemiyor zaten normal salatanizi boreginizi yemenizle düşuge vs sebep olmaz Hayrl akşamlar

0

6 sene önce hamile kalma düşüncem yokken maydonoz kuru yapıyordum maydanozun saplarını demleyip günde 1 bardak kadar tuketiyordum. sadece 3 gün olmuştu başlayalı. 3 gün sonunda hamile olduğumu öğrendim. Öğrendikten 1 hafta sonra da düşük yaptım. Buna mı bağlıydı başka nedenle mı bilmiyorum.. ama düşüğü tetiklediği dogru.

0 0
paylaş
0

Maydanoz nar kan sulandırıcı etkisi olduğu
İçin doktorlar çok önermiyorlar diye
biliyorum ben

0 0
paylaş
0

Cok az salatalrda kullanblrsnz asirisi zararlymis ben doktora sormstm suyunu falan kaynatp icme demsti

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan