Hamilelikte ikili test yaptırmayan var mı?

0

Merhaba arkadaşlar ikinciye hamileyim ilkinde ikili testi yaptrdm simdikinde yaptırmak istemiyorum siz ne düşünüyorsunuz baska hangi testlerde aynı çıkar sonucu

  Duygu.bal   -   Hamileyim
0 0
8 yanıt - paylaş
0

Benimde ikinci hamileliğim ilk oğlumda da yaptırmamışdim,bunda da yaptırmadım..doğruluk payı az,boşuna kendimi strese sokmak istemedim...bize evladı nasip eden rabbim içimizdekini bizden daha iyi biliyor,onun yarattığıni yalnız o bilir...ben hiçbir testi yaptirmadim sadece kontorlw gidiyorum..tabi herkesin kendi kararı...

0 0
paylaş
0

Selamlar arkadaşım ben sadece ikili tarama yaptırmıştım onun sonucu %80 90 doğru çıkıyor demişti bana doktorum o temiz çıkınca diğerlerinin hiç birine gerek yok demişti bence önemli bi test yapılması lazım eğer bi sorun olursa erken müdahale yani tedavi hayat kurtarır iyi olur ben de ikinciye hamileyim ve yaptırcam tavsiye ederim

0

Ben 2 gebelik geçirdim ilkinde sıkıntı yoktu testlerde ama 2. de down sedromlu çocuğum olacağını söyledi Dr um ve aldirmami istedi şükür ki Rabbime kendimi evladımı emanet edip bebeği aldırmadım gebeliğim zehir gibi gecti hep ağlayarak dua ederek üzülerek o sıkıntıyı ,üzüntüyü anlatamam ve bebeğim doğdu dawn sendromu yoktu şuan 4 yaşında sağlıklı . Hep düşünüyorum ya Dr uma uyup aldirsaydim o bebeği ? Allahım korumuş . O yüzden bir kez daha gebe kalirsam hiç bir testi yaptirmicam .

0

Ilkinde yaptirdim 2. de yaptirmadim.gerek yok diye dusunuyorum.100 de 100 dogruluk payi yok dedi dr da.dogru ciksa bile tedavisi yok ztn .

0

1. Incide yaptirdim 2. Incidede yaptirdim 3.cude ne test ne.seker yuklemesi ne bisey hepi topu belki 5 tane ultrason resmi vardir

0

Bende kızımda yaptırdım oğlumda yaptırmadım sadece dr um burun kemiği var dedi ve ense kalınlığını ölçtü o kadar rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat versin herkese inşallah

0 0
paylaş
0

Eger trisomie 18 ve trisomie 21 riski cikacaksa, ki bu sadece bir risk, bi tanidigimiza mesela kesin down sendromlu dogacak dediler hamileligini icine sindirmeden 9 ay gecirdi aglamakla ve sonuc "normal" bir bebis 🥰
Cok tersinide duydum, hic biseyi yoken trisomie 18 le dogan bebekler ..
Yani sadece bir risk oladabilir olmayadabilir..
Simdi siz boyle bi durumda bebegi aldirirmiydiniz once bu onemli.. aldirmam derseniz hic yaptirmayin 9 ayinizi kendinize neden diye zehir etmeyin benden size tavsiye ❤
Uzaktan akrabamiz yaptirdi down sendromlu dediler oylede dogdu ama o cocugu goren kalbine sokasi geliyor, okadar tatli acik sozlu sevecenki..
Onlar anormal degil yani once sunu insanlar anlamali, biz ayniyiz diye oyle bireyleri dislamamaliyiz hem ayrica eskisi gibide degil ozel egitimi vs hersey ilerledi

0 0
paylaş
0

Ben ilk çocuğumda da yaptirmadim ikili testi şimdi hamileyim geçen gün kontrole gittim doktor sordu yaptirmak istemediğimi söyleyince kizdi anlam veremedim kizmasina detayli ultrasyonu ikisinede yaptiricam.ikili testte ense kalinliğina bakiliyor başka bişey yok yani bebek down sendromlu olsa aldiracak değilim boşuna iğne yemeye gerek yok diye düşünüyorum.

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan