Hamilelikte bebeğin kalbinin durması

0

Dün akşamdan beri hareket etmeyen bebeğim için bugün gittiğimde kalbinin durduğunu öğrendik. Yarın alacaklar. 26. Hafta. 2 doktor da aynı şeyi söylüyor. Ben hala yanılma olabilir mi kahroluyorum çok kötüyüm bayanlar böyle bir şey yaşayan var mı 😭😭😭

  KenarSüsü   -   Hamileyim
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Canım bak sen üzüldükçe bebeğin kasılır ve hareketsiz kalır şimdi biraz rahatla bolca çikolata ye ve karnına parmak uclarinla masaj yapar gibi hafif hafif vurur gibi hareket yap bekle bak o zaman kıpırdıyor mu dene ve sonucu bize de soyle Allah ım sağlıkla kucağında göstersin

0

Başka bir doktora daha gitmende fayda var benimde kızımda aynı sey olmuştu ben inanamadım başka bir doktora daha gittim yaşıyordu suan 14 yaşında rabbim den ümit kesilmez umarım seninde evladına bişey olmamıştır

0

Başka Dr Bi gidin içiniz rahat etsin inş bişeyi yoktur sağlıcakla doğar üzmeyin canınızı imi iyi haberler alırsınız

0

Bolca cikolata ye bekle tatli seyler 3 gun falan bekle derim yasiuor olabilir baska dr gorun sakin emin olmadan aldirmayin

0

Tatlı birseyler yiyip yatın hareketini kontrol edin yarın başka bir Dr a yine gidin hareket etmez ve o doktorda aynı şeyi söylerse takdiri ilahi üzmeyin kendinizi hersey de bir hayır vardır...

0

Mutlaka başka bir hastaneye gidin bir daha baktırın .bazen yanılma veya cihazlardan dolayı yanlış bilgi olabiliyor.Rabbim inşAllah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.

0

Benimde 19 haftalık kalbi durdu. Çok geçmiş olsun insan kabullenmek istemiyor ama elden bişey gelmiyor suni sancı ile düşük yaptırdılar

0

Banada 4 aylıkken kalbi durdu demişlerdi sonra başka bir yere gittik tekrardan ultrasyona soktular yasiyodu şu anda kızım 25 yaşında inşallah sizinkide yaşıyordur başka doktora gidin iyi haberler alırsınız inşallah 🤲

0

Dikkat edin bebek sizi zehirleyebilir ağzınızda zehir acı birsey geliyormu degisik bir tat diyeyim birde kusma varsa yesil renkli iyi olmaz

0

Başka doktora gidin yagenimede ikide aynısını demişti başkadır yaşıyor dedi şimdi kocaman kız oldu inansaydi alicaklardi ben oğlumda üç aylık hamileydim kendi Dr baskabirdr gideyim dedim hamile degilsintedavi vereyim dedi besaylik oldu birbuyuk hastaneye gittim iki Dr de muayene etti görmüyoruz hamile değilsiniz dediler beş aylık çocuğa ozamanlar ultrason yeniydi Dr pek anlamıyordu sakın kendinizi dinleyin kız çocuk lari pek hareket etmez başka Dr ye gidin inanmayın beş aylık olana kadar ultrason tahlillerde dahil kızımda bilemediler hamileligimi yeminle gerçek bunların hepsi inşallah aldirmamisinizdir tam emin olun

0

Bir doktora daha gidin radyoloji bölümü size acikca göstersin zaten zor ama anlıyorsunuz basiniz sagolsun insallah yanılgısı ne diim

0

2 dr da aynısını demş. Zehırlenırsn. Vücutta kalmamamalı kürtaj olmalısn. Çok tanıdığımn başına geldı. 4 ay sonra yine hamile kalabılırsn Hayrlısı buymuş. Sağlklı olmayan bebek genellıkle tutunamıyo diyo doktorlar.

Anne ya da anne adayıysan