Hamilelikte ayrıntılı ultrasona girmeyen var mı

0

Kizlar ayrintili ultrasyona randovu bulamadim nisana kdr doluymus doktor 4 haftaya kdr yaptirmazsan gerek yok dedi yaptirmayip dogum yapan varmi çevrenizde

  Xgirl   -   Hamileyim
0 0
11 yanıt - paylaş
0

Ben ikisinde de yaptırmadik zaten sadece görüyorlar mudahele olmuyor anne karnında Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin herkese inşallah

0 0
paylaş
0

İlk iki cocugumda yaptırdım ama 3 te yaptıramadım bazı aksilikler oldu Allah büyük insalah sıkıntı yaşamam şu an 34+5 hamileyim doğuma 3 haftam var

0

Bence kesinlikle yaptır. Hayat bebeğin en iyisini hak ediyor. Eğer milyonda bir bile kötü sonuca iyi tedaviyle erkenden gecirebilme ihtimali varsa değer. Düşünmeye gerek bile yok. Yaptırmayıp da gerek yok diyenleri dinleme bence. Şükür ki onların çocuklarında hiç bir problem olmamış. Seninkinin olmayacağının garantisi var mı?

0

Kesinlikle yaptir mutlaka derim yaptirmayanlari dinleme bencede bak cocugunda mesela kan akimina bakiyorlar eger kan akimi yavassa coraspirin veriyorlar yada cocuga mudahale edilmesi gereken bisey varsa ona bakiyorlar tum organlarini detayli inceliyorlar. Bakin ben 35. Haftamda yine gittim 2. Gidisim bebek kucuk diye aklimiz kalmadi bi sknti yokmus. Cok onemli. Dogum aninada mudahle gereken bi sknti olursa onu tespit ediyorlar cok cok cok onemli.

0 0
paylaş
0

Ayrintali ultrasyon sayesinde benim plesantanin yani bebegin esiginin rahimi kapadigini ogrendim ve sik takipli bir gebelik gecirdim

0 0
paylaş
0

İlk hamileliğimde yaptirmadim doktorum gerek duymamıştı bisey cikmadi cok şükür 2.ye hamileyim yine yaptirmayi düşünmüyorum bnm doktorum ayrıntılı ultrasonun bebek icin sakıncalı olduğunu gerek olmadığını söylemişti

0

Canm ben ilkinden yaptırdım ikincide yaptırmadım çok şükür bir şey çıkmadı zaten o aydan sonra Rabbim korusun bir şey çıksa ne yapabilir ki insan tabi hwrkesin kendi düşüncesi farklı siz karar vermelisiniz

0 0
paylaş
0

Girilmesi gerekiyor.çocuğun tüm organları kemikleri damarları kan akışı tek tek görünüyor.bir problem varsa erken yakalamış oluyor doktorlar..5.ayımın içindeyken yaptırmışım İzmirde özel bir hastanede.onun bir zaman dilimi yok..tarama testi ya da şeker yüklemesi değil ki bu..7.ayımda kanamam oldu tekrar girmiştim 4boyutluya ücret konusunda çoğu kişi yaptırmak istemiyor devlet hastaneleri zaten sıra vermiyor muallakta kalınıyor..

0 0
paylaş
0

Bende cektiremedim doktor dedi ama o ara virus çöktü gidemedim sonrada haftası geçti doktorda yaptırma artık onun belli haftası var dedi

0

Nasıl gerek yok diyebiliyorsunuz. Sizin çocuğunuzda bir sorun olmayabilir evet olduğunu ve doğar doğmaz müdahale gerektirebilecek bir durum olduğunu düşünün bir de. Ben özel de yaptırdım. İyi ki de yaptırmıştım kalbinde parlaklık vardı çok şükür doğuma kadar azalıp geçti yaptırmayıp aksini bile düşünmek istemiyorum. Allah herkesin evladına sağlık sıhhat versin.

0

Özel hastaneye gidiyordum hep doktorum ben zaten herşeyini görüyorum yaptırma dedi cinsiyete kız dedi bı kere de devlete gittim cinsiyet erkek dedi ve ve o yaptır mutlaka çünkü tüm organları tek tek inceleniyor dedi zar zor sıra buldum başka şehirde yaptırdım iyiki de yaptırmisim kalbinde parlama tespit edildi kardiyoloji gönderdi çok şükür şimdi bı problem yok arkadaşımda özele gitti 9 ay boyunca herşeyi normal dedi bı başka doktor ama çocuk doğuştan dız kapağı ve kaval Kemgi yok ayrıntılı hariç kimse bilemezmis renkli ultroson hikaye bence kesinlikle yaptır artı cinseyetimiz erkek özel hastene bilemedi renkli olduğu halde

Anne ya da anne adayıysan