Göğüs ucu yarasına ne iyi gelir

0

Anneler selam 2 hafta önce doğum yaptım.göğüs uçlarım aşırı derecede yara oldu acısına dayanamıyorum resmen.emzirirken ağlıyorum acıdan.sırtıma vurdu ağrısı artık ne yapsam fayda eder lütfen yardımcı olabilir misiniz?tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏

  DeryaSezer   -   Emzirme
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Bende kizimda cok yara olmustu kan geliyordu sütle beraber.emzirirken ciglik atiyordum kaynanam elimi tutardi onun elini tirmalardim. Krem yag vs cok sey denedim ama en iyi ilac kendi sutunuz. Sakin ama sakın göğüs pedi kullanmayin onlar göğüsunuzu daha cok kurutuyor ve catlamasina sebep oluyor. Göğüs kalkanlari var ben avent marka kullanmistim ama daha uyguna chicco nun falanda var onlarda iyidir eminim. Onlardan kullanin . Sürekli nemli kalmasini sagliyor gogsunuzun. Ve akan süt kalkanin içine akiyor gogsunuze degiyor süt ve iyilestiriyoe gogsunuzu. Mutlaka dedigimi deneyin

0

Siddette tek tavsiye edecegim gogus ucu aparatı alın ben neler neler denedim en son irinler akmaya başladı oglumu her emzirmeye başlarken yanımdakime elimi tutun diyip yanımdakı ınsanların ellerini sıkıyordum yoksa evladıma zarar vercem diye diyordum. En sonunda kendi sütümle tedavi ettim ozmanlar durumum yoktu plastik gogus ucu taktım ben 1 sene o plastık gogus ucuylan dolastım emzirirken cıkarttım ki ona alısmasın diye o emmeyi bitirdigi an geri takıp ucunada pamuk koyoyordum, camasırma bulasmasın diye ama eger durumunuz varsa siddettlen metal gogus ucunu tavsıye ederim. Kendi sütünüzden baska bişey gecirmiyor gitmedigim almadıgım ilac melhem kalmamişti. Doktor görünce bile sok oluyordu bu resmen yanık olmus 1 derece diyordu en son plastık meme ucu aldım onda cozum buldum

0 0
paylaş
0

Philips in göğüs ucu aparatı var
Meme ucu devamli hava alıyor ve her emme sonrası kendi sütünüzü meme ucuna sürün bunu yapın başka şeye ihtiyaç duymazsınız

0 0
paylaş
0

Ben ayva çekirdeginin 8..10 tane bi cay tabagina aksamdan ıslattim.3 kasik falan.sabah jel kıvamında onu sürdüm çok iyi gelmişti bana deneyin.hem silmenizede gerek yok bebege zararida olmaz

0

Canim ben bal.mumu aldim aktardan isitip bantla yapistiriyorum iyi geldi biraz bende delirecem .baya köreldi gibi yaralar.

0

Benim 2 evladım var ikisininde emzirirken zipliyordum resmen boyle kendimi isiriyordum kan geliyordu en son doktor bana göğüs ucu kremi yazdı sonra dediki sur bu kremi üstüne de buzdolabı poseti koy nemli kalsın kuru kalırsa yara olur oda emdikce senin cani yakar diye doğru demiş simdi gene hamileyim gene aynisi yapicam 1.6 aylık kızım var onda öyle yaptım budada öyle yapicam deneyin

0

Philips avent göğüs kalkanı aldım onunla
hem içine süt birikti hem nemli kaldığı için iyileşti..

0 0
paylaş
0

Gümüş kapak iyi geliyor diye biliyorum. Ama önce oluşmasının genel sebebi bebeğinizi yanlış emziriyor olabilirsiniz. Bebeğin size dönük ve tam kahverengi kismin tamamını ağzına alarak emmesi gerekliymiş. Yoksa çatlamalar olusuyormus. Aldığım eğitim de soylemislerdi

0 0
paylaş
0

Herkesin cildi vücudu farkli benim denemedigim sey kalmadi her soyleneni yaptim ama malesef tam 3 bucuk ay cektim artk cocugu emzirmek istemiyordum o derece gitmedgm doktor kalmadi sonra kendiliginden gecti🤷‍♀️

0

Canım ben herşeyi denedim krem tahin zeytin yağı kantoron yağı hiçbirinin bı faydasi olmuyor ayva cekirdeginden jel yap her emzirdikten sonra sür iki gün içinde geçiyor oğlum 3 aylık en ufak bi acisa hemen sürüyorum çok faydası var bilirim o acıyı iki göğüsüm de olmuştu bı ara emerken kopacak falan sanıyordum yani geçmiş olsun kesin denemelisin

0 0
paylaş
0

En iyi krem lansinoh bence bende çok yaşadım kremi sürdükten sonra bile emzirebiliyorsun kesinlikle kullan derim

0

Cnm bebegim 9 aylik daha 1 ay oncesine kadar yara oluyordu acisini cok iyi bilirim 😫lansinoh krem kullan yikamak istemez bebegini emzirebilirsin hem bebeginin ağzi pamukcuk olmaz birde kendi sutunu sur insallah tez zmnda gecer

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan