Geçmeyen pişiğe ne iyi gelir

0

slm anneler
Gecmiyo be yapsam geciyo pişik. Troys arko sudocrem fito travazol zeytin yağı hepsini denedim geciyo gibi oluyo kıpkırmızı oluyo tekrar.slepyy de geçtim. Zeytin yağlı baby turco mu denesem.yardim edin bana

0 0
17 yanıt - paylaş
0

Islak mendille silmeyin ve biraz havalandırın. Krem sürüp hemen kapatırsanız hava alamıyor ve hep nemli kalıyor bu yüzden hangi kremi sürerseniz sürün geçmez. Ben o şekilde geçirdim.

0 0
paylaş
0

Braz sabretmelısınız zamnla geciyor bukdr ürünü bebeğin cildinde kullanmayın elbet biri iyi gelir.Benim şidddetle tavsiyem önce ılık suda yıkayıp zeytınyagı sürün sabredin bikacgun bekleyın gecıcektır.

0 0
paylaş
0

bezine temas etmesn.önce popoyu bastan sona dogru msla bi atlet kesin pamuklu sarın snra zeytınyagı sabredin gecer.yanı sürekli bişiler denerseniz olmaz.

0 0
paylaş
0

Kesinlikle kantaron yağı hakiki olacak ama Sürdüğün yere mendil koy eti etine değmesin o zaman geçmek bilmez

0 0
paylaş
0

Şu an bizde aynı durumdayız ıslak mendil yerine pamuğu ıslatıp silin ve eski bir badi parçası yada ince bi tülbent ile kurulayın nemli kalmasın pişik kremi sürüp pudra ile sabitleyin birde pişik olmayabilir mantarda olabilir geçmezse cildiyeye götürün egzama da olabilir ilk cocugum egzama çıkmıştı aynı şeyi yaşamıştım

0

Doktor kontrolünde travazol iki günde hicbirsey kalmıyor hatta akşam sürüyorum sabaha sönüyor

0 0
paylaş
0

Birden geçmez kızarıklığı ama zeytinyağı rahatlatır. Merhemler den daha etkili olur. Geçmş olsun.

0 0
paylaş
0

Benim kızımda olsu tam bir ay sürdü doktora götürdüm pişik değil mantar olmuş dedi sizimsizim sizliyodu Travazol kullandım iki tüp anca geçti

0 0
paylaş
0

bezi deyistir iyi olani bulsna kadar benim oglumun kaniyodu poposu napsam gecmedi prima kullaninca gecti encok prima kuru tuttu

0 0
paylaş
0

Sebamed pişik kremi kullanın her açtığınızda yıkayın altını ılık suyla açık bırakın biraz bezi gevşek bağlayın zıbın giydiriyosanız alt tarafını çıtçıtlamayın bi süre inşallah geçer

0 0
paylaş
0

Bu kadar sıkıntılıysa candida dır. Dr a gittiniz i. Benim ilk kızımda öyleydi. Fucicort çok ii gelmişti. Ama kortizonlu bir merhem Dr önermeli

0 0
paylaş
0

Islak mendil kesinlikle kullanma pişik geçene kadar yıka madecassol krem kullandım ben geçti ıslak mendil asla kullanmadım bir hafta yıkadım ve bezi degistirdim sleeppy kullaniyorum şimdi pişik Yok

0 0
paylaş
0

Yorumlarda yazdilarmi bilmiyorum ama her bez degişiminde kalip sabunla poposunu yikayin kuruduktan sonra bol bol ya hakiki zeytin yagi yada arko tüp krem sür bezdende olabilir degisik bezlerden dene çok gecmiş olsun

0 0
paylaş
0

Beyaz sabun ile yıka kurutur ayrıca 10 dk falan da poposu açıkta kalsın ve malesef bezleri tek tek deneyerek bulacan

0 0
paylaş
0

Cinko cremi var extra pisik icin.. onu kontrollü bi sekilde kullanin hemen gecer.. hazir islak mendil kullanmayin.. islak pamukla silin ve kurutun asla islak birakmayin.. bir günde geciyor.. ve bunuda söyemem gerekiyor, cocuk bezden alerji olabilir, markasini degistirin, ayni sikinti bende de vardi...

0 0
paylaş
0

Bence her altını değiştirmede altını yıkayın hiç bir şey sürmeyin ıslak mendil asla kullanmayın ben çocuklarımda böyle yaptım hiç pişik olmadılar tavsiye ederim

0 0
paylaş
0

Halis zeytinyağını tavada üzerinden duman çıkana kadar yak . Soğuyunca bir kavanoza koyun . Bunu sık sık sürün. Ayrıca acılı , asitli ve patlıcan gibi gıdalarda çok zararlı sizde onları yemeyin .Geçmiş olsun .

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan