Gece emzirmesini nasıl kesebilirim

0

18 aylık oğlum gece sabaha kadar memede e haliyle bende sabahları her yerim felçli şekilde uyanıyorum bu gece emmesini nasıl kesebilirim imkanı yok emmeden geri dalmıyor uykuya yırtıyor kendini

  kelebek   -   Emzirme
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Aşamalı bırakın en doğru yöntem bu azaltın teke düşünürün ve bırakın gece beslenmesi 1 yaştan sonra tavsiye etmiyor doktorlar

0 0
paylaş
0

Benimki de öyle dişleri kasindigi için mi bilmem hep meme istiyor gece gündüz aç olduğundan değil yemek yiyip arkasından sanki keyif kahvesi içer gibi süt keyfi yapıyor😄 gece emerek uyuyor bazen uyanmiyor ama bazen de iki üç kez uyanır ve illa ki o memeyi emecek yoksa ağlıyor milleti rahatsız etmemek için mecbur veriyorum nasıl bırakacaz bilmem

0

Benim ilk oğlumun dişleri o yüzden çürüdü ve kulak ağrısı çok oldu öbür ikisinde o hatayı yapmadım mememde uyutmadım

0 0
paylaş
0

Benim kide öyleydi bende ağladığında kucagima alıp babasini gösterdim bak baba eee ee olmus bizde olalım daha sabah olmamış uyuyp büyümen laxim gibi şeyler soyledim bikac defa cok ağladığında su icirdim ac olmadığını anlasin ve sakinleşsin diye gece yatmadan önce yemek yedirip ayran falan icirebilirsinz 16 aylikti sanirim benim oyle yaptigimda ama uzmanlar 12 aylik olduktan sonra gece emmesi saglikli degil diyor

0 0
paylaş
0

Bebekler acliktan emmez tika basa doyursam da emme saatinde yine kalkar emer yani yattiktan bir saat sonra. Hatta bir kere okadar doyarak yatmiski bi de ustune emerek uyuyup gece de emmeye kalkinca iki kere kustu.
Meme ile uykuya dalmasini istemiyorsaniz musaitse uyaninca babasi uyutmaya calissin. O sirada meme ememeyecegi icin tabiki basta cok zor olacak ama zamanla alisir. Siz sadece beslenme acisindan emzirirsiniz. Kararli ve istikrarli davranirsaniz bir sure sonra alisacaktir kendi kendine uyumaya meme disinda

0

14 aylik oglum ayniyiz. Yan yatmaktan bel agrim dinmiyor. Sabah kalkiyorum hic uyumamis gibiyim saat başı meme sokuyorum ağzına😀 babasini ortamiza aldim bi gece babasinin ustunden tirmandi geldi buldu memeyi su verdim biberonu atti kafama aldi memeyi. Bide disleri curumeye basliyo daha 14 aylik dissiz kalcak yemek yiyemicek zayiflicak diye de korkuyorum. Bende gece beslenmesini kesmek istiyorum artik cozum bulan banada soylesin lutfen.

0

Akşam yatmadan önce yoğurt yedirin varsa muz da olur ben öyle yapıyorum uyuyor yoksa uyumuyor.

0 0
paylaş
0

3 gece oturma odasina gectim kapiyi kapattim.uyandi salladim meme vermedim yine agladi yine meme vermedim salladim bu sirec 3 gun surdu.anladi meme alamayacagini ve birdaha hic uyanmadi.3 gun uykusuz kalirsiniz ama sonrasi cok rahat oluyor

0 0
paylaş
0

Aynı dertten bende muzdaribim nabıcam bilmiyorum kıyamıyorum da kesmeye 😢😢 gerçi ben kesmek istesem de o bırakmaz o derece bağlıyız 😅

0

bnm kızım 2 yaşnda memeden başka bir dünyası yok gibi aşırı düşkün gece gündüz hiç ağzımdan çıkmasın istiyor lavaboya vs gitsem ağlıyor meme meme diye hiçbir şey yapamıyorum ne temizlik ne yemek izin vermiyor ayırmaya da kıyamıyorum nasıl olcak bilmiyorum

0 0
paylaş
0

Bağımlılık olmuş onun ki tiryakilik aciktigindan değil aslında. yalancı meme deneseniz
geceleri..

0 0
paylaş
0

Büyümüş artık mama verebilirsiniz yoğurt falan yedirebilirsiniz irmikli mamalar yapabilirsinizz

Anne ya da anne adayıysan