Eşiniz çocuğunuzla ilgileniyor mu

0

Eşleriniz çocuklarınızla akşam işten gelince ilgilenirmi oynarmi yoksa hep sizmi ilgilernisz benim eşim benim baskımla söyleye söyleye zorla oynar ilgilenir maddi olarak her istediğini alır ama manevi olarak çok ilgisiz sözde sever oğluma canım.fada der ama.hep.yorgunum der yatar 😓 artık bıktım bu durumdan çocuğa tekbaşıma yetemiyorm illaki baba ilgisi bekliyor benimle.iglili sorunu olduğunda çocuğuma yansıtır zaten evdeyiz sürekli.kimsmz yok.burda çocuk bunaldı çok yalnız bende bunalıma giriyorum buseklide pandemiden dolayı otobüse vs binip biyere gidemiyoz kendiside biyere götürmez vakti yok fırın işletiyor gece gunudzmz yok bıktım artık napacagm bilmiuorm souoeyince ya kavgaya dönüşüyor yada zorla iki dk oynar çocuk kendiyle biyere bensiz gitmiuormcocugu senn dolduruyorsun der çocgm ,4 buçuk yaşında anlıyor herşeyi babasına cisim geldi demez birkez benim dememle birlikte banyo yaptırdık ona bile nasıl mutlu oldu yavrum

0 0
12 yanıt - paylaş
0

Çok şükür işten gelir gelmez oğlumu alır sen çok yoruluyor sun gündüz diye yatana kadar ilgilenir Allah razı olsun kocamdan🥰

0

Fırıncılar hep aynı mu bea asla ilgi yok sürekli ye iç O da eve gelirse ve uykuuuuuu. Başka işe girdi haftasonu tatil yine aynı ama oğlan büyüdü laflarıyla zorluyor ödevleri eh işte Arada yaptırıyor .çok zor desteksiz çok. İnsan ana mı baba mı anlamıyor . Hele birde benim gibi çalışıyorsanız da 😟

0 0
paylaş
0

Valla oğlum baba delisi ilgilenmeme şansı yok eşim jandarma nöbetten geldiği zaman bile 2 saat ayırır uykusuz olduğu halde ilgilenir yoksa oğlan cook ağlıyo baba diye nöbette olduğu gün baba diye sayikliyo eşiniz bnce alışmış sizin ilgilenmenize

0

Benim eşim eve gelince ilginenir ne kadar yorgun olursa olsun hiç bir kere çocuklara yorgunum demez oynar ben derim baban yorgun diye bana kızar deme çocuklara öyle diye

0 0
paylaş
0

Babalıksa babalık hakkını yemeyim üstüne düşeni yapıyor Talya için,o konuda eksiği yok fazlası var🙄

0

Benim eşim herşeyle başta çocuklarımla dört dörtlük ilgilenir uykusunu bile feda eder o yönden çok şanslıyım biz zaman tombala bazen isim şehir bazense farklı oyunlar oynayarak vakit geçiriyoruz

0 0
paylaş
0

Eşim benim tanıdığım en mükemmel babalardan bitanesi. İşten gelir gelmez çocuğumla ilgilenir oyun oynar bütün herşeyimi yapar alt degstrmekte dahil. Hakkını ödeyemem o konuda

0 0
paylaş
0

Benim eşimde işten gelir alır kızını bakabildigi kadar bakar gece aglayinca bile uyanıyor tek başıma bakamazdim sanırım

0 0
paylaş
0

Bence al karşına konuş güzelce herkes çalışıyo herkesin işi kndine göre yorucu valla çocuk yapmak la babalık olmuyo ilgilenmesi lazım bence çocukda eksiklik olmamalı cnm

0

Valla kimseyi kıyaslamayın. Bnm esim ev işine cicuklara vs çok destekçi suan calismio sofrayı bile kaldırır. Ama sinirlidir. Birde bısey istediği zamn o an olcak. Diyelim su istedi iki dk beklet hemn sinirli sinirli bakar. Gbı gbı. Mesela küçük bebeğim var hiç aglamiycak.. Ih mıh dye çocuk mizmizlanir bnde yanındayım telefonla konusuom diyelim lak lak yapma cicuga bak der. Inatlasir o an teli kapatayım dye. 🙄 Yani kısaca iyi yönü kimsenin yok. Huyuna gidersem güzel bir eş. Ama bazen bnde ıkı cocukla uğraş ev işi vs derkn birde illa gergin anlarım olunca üçüncü çocuk nazlayamam gibisinden tartışıyoruz 😄 hayrlısi. Her erkek çocuk bakmaz bnm ailemde öyledr abim babm cicuk vs uzaktan sever. Bnm esim ve eşimin tarafı çocuk için can verirler😄

0 0
paylaş
0

Allah razi olsun eşimden vakti cok olmasada vakit oldukca çocuklarımızla ilgilenir oyun oynar vakit geçirir pandemi odemi olmasa izinli gününde evde pek durmayız cocuklari yemeğe gezmeye götürürüz rabbim razı olsun eşimden

0

Yok eşim kızımızlada oğlumuzlada ilgilenir gerektiğinde yıkar oğlumuzun altını değiştirir uyutur Allah razı olsun hakkını yiyemem

Anne ya da anne adayıysan