Eşimle sorunlarım var

0

Merhaba bizim aperatif dükkanımız var. Virüsten dolayı işlerimiz çok azaldı.Eşim sabah hiç bir iş yapmaz uyur. Bi işimiz olsa kızar bana her işimizi öğleden sonra yapar.Birisi gelcek olsa sabah ne işleri var sabahtan ben uyumucam mı der ama hep uyur bi kez erken kalk ne olcak her gün yatıyosun derim sonra bana kızar. O yüzden korkumdan sabah kimseyi çağıramıyorum bende gidemiyorum. Dükkana da 3 4 de gidiyo erken git diyorum ne yapcam ben müşteri yok diyo. Kazanmıyorz zaten yani yine şükür de kira ev kirası geçimimiz çıkacak kadar Kazanmıyorz. Ay aydan daha kötü geliyo sürekli borç ay sonu gelince onu nasıl ödücem bunu nasıl ödücem diye düşünüyor. Babam bize para vercekti. Biz evlenmeden önce ablamlara para verdi. Aynı parayı size de vericem dedi. Sonra ben bi kez istedim kızım emekli olduktan sonra vericem dedi tamam dedim. Çünkü eşim her sıkıştığında baban bize para vercekti versin hiç sormuyo deyip duruyo. Bende kızıyorum benim babam emekli olduğu halde çalışıyo o keyfi gelirse dükkan açıyo neden açmıyosun diyorum. Ben onu mutsuz ediyomuşum huzuru yokmuş ondanmış.ablan babandan para alıp duruyo diyo almıyo aslında babam bana da ona da yardım ediyo bu ay çocuğun doktoru ilaçları aşısı ihtiyaçları derken babam 900 tl masraf yaptı. Ateş ölçerini bile o alıverdi. Bezi bitince haber ber deyip duruyo. Eşim bunları görmüyor biraz sıkışınca babandan alacağımız var diyo. Bende o parayı çar çur etmek istemiyorum çünkü ortada yenecek. İstemiyorum babamdan bilerek kızıyo bize. Çocuğa yatırım yapmak istiyorum dünyanın bin bir türlü hali var yani o paraya garantim gibi bakıyorum ben. Bi işe gir kapat dükkanı kazanmıyoruz diyorum kızıyo bana. Borç gelince çocuğa takılan altınlar vardı çocuğun paraları vardı onlarla ödendi hep. Ben birikim yapalım istiyorum o borçları ödeyelim diye kızıyo bana. Sizce ben haksızmıyım

  isimsiz -   Diğer
0 0
3 yanıt - paylaş
0

Senin babana mı güvenip evlenmiş seninle. Büyüklerimiz der ki evin bereketi tan yeri ağırırken dagitilirmis o öğlene kadar uyuyup nasip mi bekliyor

0

En nefret ettigim erkek modeli bende de vardi o hazira konan iyiliksiz nankorden bosandim.yillarca ailemden gecinirdi yinede ne benim kiymetimi bildi ne ailemin.sanki ailem mecburmus gibi.kendi annesi babasi versin.soyleme hic birseyi ablana olan biteni.keske ablana verilen paradan hic haberi olmasaydi.gizli sakli tut.nankorler canini versen mezardaki kemiklsrini isterler.sen elini verirsen kolunu govdeni kaptirirsin canim.esinde olsa hersey karsilikli.onun ailesi baksin.damada bakmak da yeni moda cikti.calismicaksin cabalamicaksin sorumluluk almicaksin niye evlendin.uyusaydin 24 saat de.mezarda uyicaz sanki.3 gunluk dunya.depresyonda olabilir.isleri kotu oldugu icin terapi alsin.yada besmele cekip duzenli disiplinli isine sarilsin.nereye kadar babanda olsa elden gelme suyla kuyu dolmaz.kendi gelirini saglasin.cocuk gibi kac yasina geliyorlar cocuk gibi baban para vsrsin.erkegim delikanliyim diye gezerler.karisinin ailesine muhtac yasamakhicmi onuruna dokunmuyor.alismis kudurmustan beterdir.kudurani zapdederler alisani edemezler.sen ailenden elini ayagini kes.mecbur degil baban bez almaya.kac yasinda emekli insan.calisiyormus bide.ben babanin yerinde olayim bezbol sopasiyla uyurken kafa goz dalarim.ailesi neci soylesin oglum evin masrafin var isine saril.millet 1 tl simit pogaca satmak icin 7de bakkal aciyor.3 4 acilan dukkanin ne bereketi olur ne geliri.babanlardan gelen paraninda bereketi olmaz.cunku esin berekitini kaciriyor.sen deki madem babam bakiyor bize ben orda yasayayim cocuklarla sende bol bil uyu.tabi canina minnet.boyle tipler evlenmesin ya sorumsuz.bi karisina cocuguna bakamiyorsa insan niye yasarki.ben erkek olsam 5 vardiyali iste calosirim yine cocugumu karimi kimseye muhtac etmem anasi babasida olsa.babanlar gelsen yuzune vursun yaptiklarini.belki anlar.yoksa bu durumun onune gecemezsiniz.sen arada kalirsin yipranirsin.sende yuzune vur.madem o arsiz utanmaz.sen ne hakla istiyosun babamdan ister verir ister vermez sanane ya.versede bana verir sen kim oluyosun alin terin gibi istiyosun.oyle cok merakliysan paraya sende sabah kalk isine gucune bak.mietin rizkina goz dikme hazirci kizil de.annenler versin senin annnen baban yokmu de.sinirden nevrim donuyor ya

0

Kusura bakma haddim değil belki ama senin babanın parasının hesabını neyi nereye ne kadar harcayacağının hangi çocuğuna vereceğinin hesabını yapmak ne kocana ne sana ne kardeşlere düşmez. Önce haddini bilsin evlenmeyi bildiyse babana mı güvendi de evlendi senin baban Allah gecinden versin vefat etmiş de olabilirdi kime güvenecekti o zaman? Ayrıca adamın parası varmış vermiş kızının birine senin kocana halt yemek düşer bir de utanmadan alacağımız var diyor..Tamam haksızlık olmasın demiş eyvallah sana da veririm demiş ama kendi adıma ne kadar sıkışsam da o parayı babamdan istemem verse de almam.. kendi evini geçindiremeyen adam gitsin sırtında taş taşısın baksın ailesine oldu olacak iç güveyi gelseymiş o yatsaymış baban da ona baksaymış. Gerçi boylelerinin o da işine gelir. Sen tavrini koy kardesim baban sana para vereyim dediyse o onun parasi mecbur da degil o parayi almayacagini babanin parasinin hesabini yapmanin kocana dusmeyecegini kendisine soyle.. ha babandan parayi alirsan da al soyleme kocana kenara at ki yarin öbür gün tutunacak bir dalın olsun..

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan