Emzirirken nasıl kilo veriyorsunuz

0

Hanımlar emzirirken nasıl kilo veriyorsunuz 6 ay önce sezeryan oldum göbek kaldı biraz da kilo. Zaten kilolu hamile kalanlardanim. Nasıl gidecek bu sezeryan göbeği dikişlerim ağrıyor sarktığı için karnım çok kötü görünüyor 😔

  Afraa1265   -   Doğum ve Sonrası
0 0
8 yanıt - paylaş
0

Valla bende aynı durumdayım ama iste emzirdigim için diyet yapamıyorum

0

56 kiloyla hamile kaldım 73 kiloyla doğum yaptım. Iki hamileligimde de 17 kilo aldım. İlk çocuğum on yaşında onda 48 kiloyla hamile kalmistim doğumdan sonra 54 kiloya düştüm ama göbeğim ne zaman gitti hiç hatırlamıyorum. Kız gibiydim ne kilo ne göbek ne çatlak hiç bir şeyim yoktu. İkinci çocuğum suan iki buçuk aylik buna 56 kiloyla hamile kaldım 73 kiloyla doğum yaptım doğumdan sonra 63 e düştüm suan 60 kiloyum. Birazda göbeğim var. Ayda bir kilo gidiyor ama göbeğim gider mi bilmiyorum ve bende çok rahatsızım. Eski halimi çok özledim öyle olmak istiyorum tekrar. Simdi benim 6-7 kilo fazlam var. Merak ediyorum o 6 kilo gidince göbeğim de gider mi ya😔

0

Ben 60 ile hamile kaldım 70 kiloda kızım oldu kızım dogdu 60 kilodaydım kızım 6 aylık su anda bende 50 kiloyum ve kiloda veriyordum diye doktora gidecem iyi degilbnm için çunku..

0

Ben 61 le hamile kaldım 81le doğuma gittim 15 günde 12 kilo gitti sekiz kilom kaldı kızım üç aylık herhangi bişey yapmadım umarım bu sekiz kilom da gider

0

Ben yaptim kizlar 2 haftada 4 kilo gitti .ama sut gitti .baktim bebegim ac kaliyo kiyamadim.geri biraktim diyeti .cocugumun cani saolsun. Sonra yaparim artik. 77 kiloyum suan.

0

Benim oglumda 5.5 aylik pazartesi sarımsak
Diyetine başlayacağım hem sütü de artiriyormus

0

Oglum suan da 9 aylik ve ben diyet yapiyorum adi diyet aslinda ben saglikli besleniyorum bol su iciyorim yemegimide ayarli yiyorum su cok.ictigim icinde sutum de bi eksilme yok cok sukur aksine artma var

0

80le girdim suan 64.300 um 15 gundur ypiyorum 2 litre su kesin iciyorum ekmegi sabah yrsem bi dilim. Bu aralar 64 kldim bnye korumaya gcti sanirim eski kilom 58 ins dserim 5 6 kilom kldi.emziriyorum onunda etkisi var.4 ay oldu dogum yapali.bazi anneler cok acikiyo bnde o yok ama eskisi gbi sabah 10 yrim taki 5 bidaki ogun.snrada bise ymiyorum myve crez flan

Anne ya da anne adayıysan