Emzik bıraktırma yöntemleri

0

3 yaş çocukta emziği nasıl bıraktırmaliyim

  TC.Nesrin   -   Sohbet
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Ben 2 yaşında biraktirdim üçünü kestim çaktırmadan ağzına verdim kırıldı dedim bı kaç kere istedi kesik emziği verdim sonra istemedi öncesinde bı kez daha denemiştim emzik yok kaybolmuş demiştim çok ağlamıştı biberonda balkondan aşağı düştü kırıldı onuda öyle bıraktık kolay atlattım hepsini şükür biraz ağlar ister ama siz azimli olun

0

2 yaşındayken arabayla uzun yoldan geliyorduk ve ışıklarda durunca cami açıp dışarıya bakarken düşürdü ve düştü pislendi alamayız dedim o günden sonra hiç istemedi 😅👍

0 0
paylaş
0

18 aylığız ara ara istiyo uykuya dalacağı zaman istiyo uyuyunca yavaşça ağzından çekiyorum 2 saat sonra kalkıp ağlıyo emzik istiyo veriyorum bazen kalıyo ağzında emzik pis kaka diyorum at diyorum atıyo tekrar gidip alıyo öyle öyle geçiyo günümüz emziği devamlı saklıyorum 😀

0

Emziğin ucunu iğneyle biraz delin. O yerden içeriye biraz siyah zeytin parçası ittirin. Çocuğa içine böcek girmiş diyin ama emziği atmayın. 1 hafta gözünün önünde dursun. Asla ağzına bile almak istemeyecektir. Biberonuda bu şekilde bıraktırabilirsiniz. Hem size hem çocuğa kolaylık olur bu şekilde.

0

Direk aldım iki gün ağladı. Vermeyince umudu kesti .
Bırakacaksınız kesinlikle ağlayınca vermeyin
Benim 4 yaşındaki oğlan da telefon hastası idi yemek yemediği için hep öyle yedirdim. Bağımlı oldu .şimdi 5 yaşında elinden aldım telimi bir.hafta ağladı. Ve şimdi.izin alır izlemek için ayda bir kez yarım saat.veriyorum. kararlı olun bırakır

0

ben 7 yaşında okula başlıycaktım çok bebek istiyodum at kızım sana bebek alıcam dedi rahmetli babam kendi elimle kuzine sobasına atmıştim ...yok şöyle zararli yok dişlere zararli çokta sağlıklıyim şükür RABBİME dişlerimde gayet düzgün bırak emsin bu tat hiç bişeyde yok

0

kestim zaten dişi ile sürekli koparıyorsu en sonuncu dibinden kestim ama tam kopmadı alınca tabi emilmiyordu 3 5 gün ezi ezi diye mızırdamdı sonra unuttu

0 0
paylaş
0

oncelikle ilk bi kac gun gunduzleri emzigi kaldirin dikkatini baska seylere cektirin parka goturebilirsiniz bir kac gun icinde geceleride vermeyin artik buyudugunu emzigi bebeklerin kullandigini soyleyin sadece birkac gun icinde unutacaktir.tiksindirmekle korkutmakla olacagini sanmiyorum siz istikrarli olun sadece bi kac gun zorlayip unutacaktir ama baslayipta dayanamayip tekrar vermeyin akli karismasin yavrucagin

0

Emziği sakla kızım 1hafta agladıgını bılırıö gece krızlere gırdiği oldu sonra umudu kestı ama önce kararlı olman gerek

0

Öğlen ve gece uyurken veriyoruz diğer zamanlar vermeyince istemiyor peki uyku zamanlarında nasıl emziģi bıraktırabiliriz

0

3 gün hiç vermedim çok ağladı ama ondan sonra istemedi 3gun idare et birakir

0

Emzığin ucunu makasla çok mınık kesin o emerken onu rahatsız edıcek hava alıcak 1.2 gün sonra o kestınız yeri az birazdaha kesin delik bır tık daha büyüsün dahada rahatsızlık verıp agzından atıyo ve bu sürecı kendı yaşayarak yavaş yavaş atlatıyo bende 2 çocukta çok ugrasmıstım 3cüde netten bı bakım dedım bu yöntemle tam 3 günde attı kendisi asla memesız uyumazdı uyuturken azından atıyodu hemen alıştı aglamdı sorunsuzdu acayıp şok olmuştum

Anne ya da anne adayıysan