Dolar, Euro ve Altın fiyatları arttı

0

Euro 10 TL..
Dolar 8.5 TL olmuş ..

Dolar, Euro ve Altın fiyatları arttı
  Manolya   -   Diğer
0 0
9 yanıt - paylaş
0

Artık korkuyorum gerçekten paramizla çocuklar sokakta oyun oynayacak çünkü sadece kagit parçası olacak.Anlamayanlar için yazıyorum yani para değersiz olacak venezualla gibi bir burger 500 lira olacak bu gidişat beni çok korkutuyor

0

Sahtik şahbaz olduk..gene birileri zengin olup birileri dahada fakir oldu..bukadar insanin ahi ni nasil verecekler🙄⭐

0

TCMB Başkanı değişti, İstanbul Sözleşmesi fesh edildi, Hdp millevekili tutuklandı... Olacaklar belliydi. Şimdi TCMB başkanı faiz indirimine giderse (kii önceki başkan faiz yükselttiği için gitti) Dolar ve altın daha da artıp, üstüne bir sürü konu açılabilir...

0

Devülasyon var dediğimizde kimse inanmıyordu, şimdi hem yüksek faiz hemde yüksek kurla boğuşuyoruz, asıl şimdi büyük zamlar gelecek, ekonomi bitti...

0

Eşim güneş panellerini dolarla alıyor şimdi iş alacak müşteriye artan fiyatları gelde anlat anlatabilirsen. Valla nolucak böyle bilmem. Bebek eşyalarının coğu zamlanır

0

Valla kimse kusura bakmasın herkes tatile gitti hani paramız yok diyenler kafeler şimdi açık olduğu için dolup taşıyor marketlerde sıra tıklım tıklım arabalar dolu esas zorluk çekenler başkaları

0 0
paylaş
0

Altını olan sevinecek evet ama o bozdurdugu para ile ne alabilecek ki herşey zamlı olacak , Allah yardımcımız olsun 🤲

0

30 yıldır Arabistan’da yaşıyorum dolar hala aynı orada hiç çıkmıyor şaşkınım iyice allahım hayırlısını versin hee şeyin..

0

Neler oluyo gercekten tuhaf olan dolar euro ceyrek bi anda fırlarken gram altin yerinde sayiyo o kadar takip ederim altini hic boyle birseye rastlamamistim

Anne ya da anne adayıysan