Doğum sonrası kabızlık sorunu

0

Arkadaşlar merhaba cok affınıza sığınarak size bi soru sormak istiyorum ben 2 ay önce normal dogum yaptim 2 aydır geçmeyen kabizligim var 3 4 günde bir ve cok zor tuvalete çıkıyorum ve her tuvalete gidişimde kan geliyo acaba çatlak felanmı var cok zorluyorum ondan çatlak oluştuda ondanmı kan geliyo acaba doktora gitmedim gidemedim daha doğrusu 4 yasinda bi oğlum daha var bırakcak kimsem yok esim çalışıyo bi türlü gidemedim bayramdan sonra inşallah gitcem yinede size bi soraym dedim şimdiden teşekkürler...

  Bediaa   -   Doğum ve Sonrası
0 0
10 yanıt - paylaş
0

Gecmis olsun gaita testi ve diğer tesltlerin yapilmasi gerekir...saglik ocaginda chek up testler var aile hekimi yapar..bol sivi ,komposto,mecimek corbasi,yesilljk,kayisi yiyin yine de gidene kadar

0 0
paylaş
0

Şiddetle çörek otu yağı öneriyorum bende öyleydim yağı içince geçti şükür. Hemde sütünü artırır. Bebeginiz dinine devletine size hayirli evlat olur insaALLAH

0

Geçmiş olsun bende sezeryanla dogum yaptım ve kabızlıgı 1 sene boyunca çektim neredeyse bol su tüketin genel ceraha gidin ilaç kullandım ve düzene girdi

0

Bende sizin gibiydim doğum doktorum duphalac diye bi ilaç verdi 3 öğün birer ölçek içtim rahatlattı. Sonrasında da sabah aç karnına bir yemek kaşığı zeytinyağı içiyorum kayısı yada başka bir meyve yiyorum ondan sonra kahvaltı yapıyorum

0

Normal doğumda küçük bir kesik atıldı mı acaba?dikişler zorlanmış olabilir o zaman.bende normal doğum yaptım ama bağırsakları bosqlttiklari için doğum öncesi ,doğumdan sonra da bir sıvı ilaç yazmıştı doktor kabız olmamak için.bu dönemde insan pek gitmek istemiyor ama en azından sağlık ocağına göstermeniz de fayda var bence😊 sağlıklı günler bebisiniz ile birlikte 😇

0

Canım kabızlığı önlemek için aç karnına saf zeytinyağı kayisi hoşafı iç semizotu kabak ev yapımı yoğurt tüket

0

bazi kislerde olabiliyor bendede olmustu zeytinyağı için kati seyler tuketmemeye calisin yesil biber kabizliga iyi gelir aci olmasın ama bebeği etkilemesin catlak icin vazelin kullanmıştım kantaron yagida olur gecmis olsun bir sure sonra geçiyor

0

Bir kaç ay normal çünkü şiddetli baskı oluyor doğumda.sabah aç karnına bir yemek kaşığı tahin ye bir süre bekle üstüne büyük bir bardak ılık su iç ve kesinlikle kantaron yağı sür.sulu yağlı yemekler tüket.varsa alaturka tuvalet tercih et kısa sürede geçiyor.çok şey yazılıyor ama çaresi bunlar inan ki

0 0
paylaş
0

Bende aynı sıkıntıyı yaşadım hazır meyve suyu tüketiyorsanız tüketmeyin ben cerraha gitmistim. Bana eczaneden bir ilaç yaptirmami söyledi. Ve gün içinde kesinlikle büyük tuvaletini tutma gelir gelmez hemen yap dedi. Tuvaletin yoksa bile vakit bulduğun zaman tuvalete oturup bekle dedi. Vücut bu beklemeye tepki veriyor. Bunları uyguladım ilaç kullanmama gerek kalmadan geçti şükür.

0

Bayram öncesi olduğu için doktora gitmek zor olur ..yediklerine dikkat etmelisin..bol hoşaf çiğ sebze meyve...asla patates muz pirinç pilavı tüketme. Ve mutlaka zeytinyağı iç..aç karnina bı kaşık..birde kuru kayısı vs yani seni rahatlatacak şeyler ye iç. Geçmiş olsun..vücudun dngeyi bulmaya çalışıyor.

Anne ya da anne adayıysan