Doğum sonrası göğüs yarası

0

Merhaba, 12 Mayısta doğum yaptım 13 Mayıstan beri 2 göğsümde dehşet yara halinde emzirirken ağlıyorum resmen denediklerim : madecasol krem, lansinoh krem bi işe yaramadı. Bugün wee baby silikon göğüs ucu birde lanolin krem deniyorum ama başka önerisi olan hızlı çözüm alan var mı?

  KareliBattaniye   -   Emzirme
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Hic birsey yapma emzirdikten sonra gogus ucun kuruyunca izerini kapat.krem meme ucunun iyilesmesini grciktirir tek faydasi yumusatmak .zamanla alisiyo gogus ucu birz sık disini cnm benim ikinci yeni dogdu 23 nisanda bak bu sefer hizli iyilesti krem surmedim

0 0
paylaş
0

E vitamini kapsülü kırıp meme uçlarını surun..Ben çözümü böyle buldum..Denemediğim yöntem krem kalmamıştı 2 ay çekmiştim nerdeyse.. Cok geçmiş olsun

0

Emzirirken zeytinyağı surebilirsin yine açıyor yara geçene kadar ama emzirmek kolaylaşıyor.benim de 40gunluk bebeğim var yeni geçti yarası aynı durumdaydım.bide emzirme pozisyonu çok önemli göğüsün kahverengi kısmı tamamen ağzına girmesi gerekiyor ucunu emen bebeklerden dolayi yara oluyor.

0 0
paylaş
0

Benimde öyleydi mantar için krem vermişti kızıma onu kullandım hametan kullandım ama arada da sütü biberona sağıp veriyordum ağrısı iyileşinceye kadar

0 0
paylaş
0

Instagramda Semra abbasoğlunun sayfasını şiddetle tavsiye ederim mutlaka takibe al gerekirse iletişimde kurabilirsin çok tatlı bir insan yardımcı oluyor

0 0
paylaş
0

Ben hamilelikte basladim krem bebe.yagi zeytin yagi ve tahinin uzerindeki yagi surmeye cok.asiri bi yara olmadi cok hafif agri oluyo

0 0
paylaş
0

Banada hiç birisi fayda etmedi ne zeytin yağı ne kremler ne yazık ki çok kötü bir durum. Zamanla hepsi geçecek merak etmeyin.

0 0
paylaş
0

Kuru soğanı ortadn ikiye kesip vurun göğüs ucunza koyun birde ayva çekirdeğini jel yapin sürün

0 0
paylaş
0

Tahinin ustune cikan yagi emzirmeden ve emzirdikten sonra sur hemen iyilesirsin gecmis olsun

0

Karbonatlı su kaynamış soğumuş suya her emzirmeden önce ve sonra sil hem çatlak için hem bebeğin ağzı pamukçuk olmuyo

0 0
paylaş
0

Ben de lansinoh, tahin yağı ve bir sürü şey denedim fayda etmemişti.
Garmastan pomatı bir kere sürdüm mucize gibi ilk sürüşte hafifletti acıyı. Tavsiye ederim 👍🏻 madecasol ile karıştırıp da sürebilirsiniz. Ben çok faydasını gördüm.

0 0
paylaş
0

Benim kızım 1 gögusumu emmişti onu uçu baya yara olmuştu yarısı bildiğiniz yapılmisti eczaneden garmastan pomat aldı eşim sürekli tabaka halinde sürüyordum ve aleovera sürdüm oda çok fayda etti zamanla yapıştı gecti

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan