Doğum korkusu yaşayanlar

0

Doğum Çok Yakın Doğumdan Çok Korkuyorum Heleki O Suni Sancıdan ilk doğumum devlette suni sancı ile olmuştu resmen parçaladılar şimdi sezeryan istiyorum oda zor diyorlar psikolojik olarak çok etkileniyorum ! sizdede varmı

0 0
10 yanıt - paylaş
0

Korkmana gerek yok normal doğum sezeryana gore daha iyi bence keske benimde ilk normal olsaydı benimde 2. Sezeryan olucak 32. Haftamdayim heyecan olabilir ama bende devlette oldum

0

Benimde çok az kaldı o korkular beni de sarmaya başladı oburunde ilaç verdiler 7bucuk saat sonra düşük yaptım üzerine birde yarım saat kürtaj olmuştum eşler kaldı diye bunuda sezeryan diyorlar sancısı çok oluyo diye belden uyusturmaya baş ağrısı sonrasında bel ağrısı oluyo diyolar hep diyorlarda diyorlar😔

0 0
paylaş
0

Canım bende zorlu bi normal doğum sürecinden geçtim.Ama yinede ikinci hamileliğimde de normal doğum istiyordum 36. haftada bi anda kendimi sezeryan için ameliyathanede buldum.Özellikle altını çizmek isterim ki ameliyathane bak doğumhane değil.Çünkü sezeryan bi doğum şekli değil ciddi bi ameliyat.Neyse işte ben yıkıldım sezeryan olucam die o kadar ki istemiyordum sezeryanı.Gerçektende istemediğim kadar varmış.Anı kurtarmak için ilerisini zora sokacağınızı unutmayın.Sezeryan doğum anı çok kolay gibi gelip tercih ediliyor ama sonrası gerçekten zor.Normal doğumda doğum anı zor belki ama doğumdan sonra kadın yenileniyor resmen.Yani sağlık açısından.Bence bu şansı elinizden kaçırmayın çünkü bi daha istesenizde geri gelmiyo.

0 0
paylaş
0

Lutfen sonuna kadar oku.....
Ayni durumdayiz Aklima girmislerdi sezeryan ol diye bir doktor buldum sezeryana al dedim tabi bilmiyorum sezeryani çünkü yaşamadım ilk normalmiydi diye sordu dr. Evet dedim dr benimle bir saat konuştu ikinci doğum her zaman cok daha basit kiyas yapılamaz dedi. Bir bir sezeryan icin gelip normal dogum yaptırdığı hastalarını aradi.
Bayanın biri aslaaaa normal yapmam demis 2 saatte doğurmuş hocam Allah razi olsun sizden iyiki beni ikna ettiniz dedi kulaklarimla duydum
ilk normal dogum okyonus gecmek ikinci dereyi gecmek gibiymis ben okyanusu geçmiştim derede boğulamzdim ikincide resmen yumurtluolar dedi kaba tabirle... o kadar mantıklı konuştu ve orneklerini gosterdi ki bir anda beni normal dogum psikolojisine soktu bedenimi ve psikolojimi hazirladim kesinlikle normal dogum diyorum su an istesem sezeryana aldiririm ama o ilaçlarin etkisi geçince ne yasayacagimi az cok tahmin ediyorum 5 ay oldu kardesim sezeryan yaralı hala dikislerim acıyor egilip çorap giymek işkence gibi gelio yirtilacak gibi dio. Tabi baska sayfalara da sordum sezeryan olanlarin yazdiklarini ekran ss alip atabilirim
Benim vucudum aliskin neden ikinciyi normal yapmayım kanallar acik biliyorum neyle karsilacagimi sonrası mukemmel degilmiydi normal doğumun kus gibi hafiflemedikmi benim doktoruma gitsen asla sezeryan demessin. 45 dk da doğuran bile varmis ikinciyi

0

Epidoral normal en iyisi diyorlar ne kdar dogru inanın bnde cok kararsızım bu konuyla ilgili geçen gün post açtım burda sezeryanı da cok savunan oldu normali de eğer beebk kilolu olrsa mecbur sezeryan olacak yani ? Hani hangisi iyidir sezeryan olup dördncü gün kendini bomba hissedeb arkadasm da var sonrasında kendini hemen toplayamayan da var nasıl bşidir bu 🙈

0 0
paylaş
0

Allah yardımcın olsun ins. Rabbim bi avazda kurtarsın ins. Korkma herşey olacağına varır.. Inş sağ salim kucağına alırsın bebeğini.. bol bol dua et🤲

0

Bende 15 gün önce normal doğum yaptım 24 saat alttan koydukları sanciyı çektim 12 saatte damardan verdikleri suni sancıyı cektim artık yalvardım sezeryana alın diye istege bağlı yapmıyolar sonrası çok güzeldi hemen kalktim bebeğimle ilgilendim ne ağrım oldu nede sancım ama normal doğum inanın cesaret işi kendinizi hazır hissetmiyorsanız doğum tercihinizi kendiniz belirleyin

0

benimde ilki normaldi. Ve çok zor oldu.bide 17 yıl geçti üstünden simdi sezeryan istiyorum ama çok aşırı korkuyorum bende.

0 0
paylaş
0

Ya ikinci doğumunda ilk doğumun kadar zor olacak deseler garanti bile verseler ben yine normal doğumu seçerdim.Ben sonuna kadar normal doğumu destekleyen biriyim.Bana ya sezeryanda mükemmel çok kolay geçti hiç zorlanmadım hiç bi süreçte diyenlere anca atmayın bu kadar sallanmaz derim.Ya bi insan o kadar neşteri yedikten sonra nasıl iyi olabilir.Zaten anlamadığım o bıçak altına yatmaya cesaret edenler nasıl olurda normal doğumdan korkarlar.Ben 8 ay önce sezeryan oldum.Benim 4 yaşında kızım var doya doya kucağıma atlayamıyo.Aman dur annem yavaş karnım acıyor diyorum.Hala sakınıyorum ben karnımı.Bu bile bnm için sezeryandan nefret etme sebebim.Yok üşütmicen kendini yok ağır kaldırmıcan.Ben zaten 9 ay bunun tantanası çekiyorum doğumdan sonra rahatlicağıma daha bi dikkat gerektiren hale geliyorum.Gönül rızasıyla sezeryan akıl işi değil 👌👌👌

0

Sezeryanda karın kesiliyor rahim kesiliyor cerrahi bi işlem ameliyat.Siz uyuşturulmadan bu işlemi yaptırabilirmisiniz ? Bence hayır.Ama uyuşturulmadan doğum yapabiliyorsunuz.Bu bile aradaki zorluk kolaylık farkını ortaya koyuyor.Normal doğum sonrası serum takıldımı size.Sezeryan sonrası eve gidesiye kadar serum takılı çünkü çok güçlü ağrı kesici veriliyor yoksa ne mümkün ayakta kalmak.Panik ataktan bahsediyorsunuz.Bu ne boyutta.Size göremi panik atak yoksa tedavimi alıyorsunuz.Ciddi anlamda panik atağınız varsa evet normal doğum sırasında siz ve bebeğiniz sıkıntıya girebilir.Ama korkudan ötürü panik atak teşhisini siz koyduysanız kendinize bilemem.Bende saatlerce suni sancı çektim.Enfeksiyondan ötürü yırtılma çok oldu keza bebek iri olduğu için kesikte.Uyuşturmadan diktiler.O iğne diyim artık her battığında o ip her derimden geçerken hepsini hissettim.Stajerler plesantayı çıkarırken içerde parça bıraktılar ve ben doğum anında çektiğim sancıdan acıdan kat ve kat fazlasını o parçayı çıkarırlarken çektim.Ama sezeryandan sonra normal doğumda çektiğim bütünacılara rağmen normal doğum herşeye değer dedim.Karar tabiki sizin.Ama Rabbimin bize verdiği bu nimeti değerlendirin derim.

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan