Doğum kontrol yöntemlerinden en etkilisi nedir

0

Annişler merhaba.
Doğum kontrol yöntemlerinden en etkilisi ve kilo aldırmayani nedir fikirlerinize ihtiyacım var.
2,5 aylık oldu bebeğim. Doğum sonrası kanamam biteli 15-20 gün olmuştur tam blmiyorm. Dün bı lekelenme oldu daha bişey gelmedi. Bide doğum kontrol hapı almak için doktora görünmek sartmidir ki.

0 0
11 yanıt - paylaş
0

En güzeli sprial büyük kızımdan sonra taktırmıstım 4 yıl sonra cıkarttırdım kardes istedigimiz icin hemen 1 ay sonra hamile kaldım dogumdan hemen sonra 40 cıkmadan yeniden taktırdım 13 ay oldu

0

Kendi kafaniza gore kesinlikle kullanmayın bn kulandım tam 4 ay hasta olmadım

0

Ayrıca evet kendi kafanıza göre ilac veya igne baslamayın sprialide direk takmıyolar zaten siz aile planlamasına veya kadın dogum doktoruna gidin kan degerlerinize durumunuza göre öneriyolar zaten

0

Oglum 6 aylık doktorum hap ve ınne 1 sene tavsiye etmiyorum dedım spiral tek care zaten ben 3 sene spıralle korundum cıkarttım oglum oldu

0

En etkili dogum kontrol yazz marka kilo aldrmıyo Bi sıkıntı yaşamadım doktora gtmenze gerek yok

0 0
paylaş
0

Yeni doğum yapm8ssnz adet döngünüz hemen duzene girmez emziriyosanz helee 1 sene regl olmazsınız ben 13 ay regl.olmadim

0 0
paylaş
0

Hapı hiç kullanmadım iğne tavsiye etmem iki yıl kullandım dengem alt üst oldu hamile kalamadim en güvenilir siprail kontrollerinizi aksatmadiginiz sürece en güvenilir yöntem

0

Bence en güzeli prezervatif. Sizin dengeniz hiç bi şekilde bozulmuyor. Korunma olarak bayanın korunması genelde dengeyi bozuyor çünkü .

0

En etkili yöntem eşinin korunması ben spirali 3 sene önce çıkarttırdım ağrı sızı yapıyor diye dediğim şekil korunuyoruz

0

Spiral taktırmadim korktum sprialle hamile kalanlar var diye hap desen unuturum dedim üç aylık iğne yaptırdım bir hafta oluyo bakalm ne gibi yan etki yapck

0

Doktora gideceksin ona gore kullacaksin burdaki insanla sana yararli bilgi verebilirmi guveniyorsan yap

Anne ya da anne adayıysan