Diş döneminde uyumayan bebekler

0

Bu saatte ayakta olanlar kac gundur sabah 4' te yatiyoruz ve cok zorlaniyorum dis yuzunden butun duzenimiz allak bullak oldu

0 0
13 yanıt - paylaş
0

Alın benden de okadar daha yeni uyudu yavrucuğum sanırım bizim de dişimiz çıkacak

0

Ben azeriyim bizde 04:13 her gece ayniyim sabah 7-8 de uyuyorum ama ben bebek icin deyilde hamile oldugum icin uyuyamiyorum evdeki cocuklar coktan uyuyor

0

Şuan ayağımda sallıyorum diş çıkaramadık henüz Bi de üstüne grip olduk 4 gündür dengem bozuldu

0

5 aylığız ve 5sydır iç uyumuyoruz keşke gündüz uyusun geceye razıyım ama. Gece gündüz toplasam 2saat uyumuyor o da deliksiz değil sürekli sallıyorum. Hem ayakta gezdiriyorum sürekli ağlıyor uyumuyor. Artķ yorgunluk uykusuzluk mahvoldum. Ama bu halime şükür hasta olupta beklemeyeyimde böyle beklemeye razım. Çok şükür Rabbime

0

Aynen bizimde ilk dişlerimizde bu kadar degildi şimdi üstten arka arkaya 4 tane patlatıyor ama mahvoldum sallamadan sallarsan uyuyor

0

Benim kızım 2buçuk yaşında 4aydır gece uykusu yok gündüz uyuyoruz ama gecenin yerini tutmuyor insan sarhoş gibi oluyor annelik bu olsa gerek ben bu günleri 18yil bekledim yavrumun canı sağolsun uykusuz kalsam da sıkıntı yok

0 0
paylaş
0

Bizde 3 haftalığız daha düzene giremedik 🙄
Gece mesaim başladı benimde.... Uyumak istiyorum 😴😴😴😴

0

Bende aynıyım benim kuzum yatıyor ama yarım saate bir uyanıyor 10 aylığız sabah kadar yarım saate bir uyanır emer yatar sabah ta 6.30 da ayaktayız

0 0
paylaş
0

6.10 ama 1saattir aaasggg diye homurdaniyor sebebi belli degil aksam 19da uyumak istiyo sonrasi hep meme agznda duzen kurdu boyle kndine acil degismm gerek 5te uyaniyoruz yaaa

0

Ben henüz daha uyumadım galiba dış cikariyo kızım ateşi yüzünden sabahladim insallh babası uyanırsa bisaat o bekler ben bı beş dk gözümü yumarim diye ümit ediyorum

0

Siz tek bebekle ben iki o yüzden çoğul gebeliklerde olana dua edin ben 2 tane tek bebek büyüttüm elbette uyanık kalıyorsun ama ikiz bebeklerde hep uyanıksın biz dişlerimizi yeni bitirdik daha yeni yeni düzene gireceğiz kısmetse yatış 05.45 kalkış 7.40 😁 uyumamayı öğrendim

0

Bnde aynıyım akşam sallayarak cok zor uyutuyorm 10 dk gecmedn uyaniyo iki kez uyutuyorm gece desen zatn saat basi mız mız emmeyle sabahi ediyoruz erkenden de kalkar 7 de cok uyumuş gbi 😀 gündz zatn uykular haram 😀

0 0
paylaş
0

Bizde 6 aylik ve aksam 8 de uyuyor diye sevindim ama her saat kalkiyor 12 1 e kadar emmek istiyor. Sonrada 2 satte bir kalkip 6 da uyanip oynuyor 1 saat. Geri uyuyor ama neye yarar ya her saat kalkmak beni aptal etti

Anne ya da anne adayıysan