Dil bağı ameliyatıyla sünneti aynı anda yaptıran var mı?

0

Kızlar ben bişey sorucam benim 18 aylık bi oğlum var dil bağından dolayı ameliyat olacak hazır anestezi almışken sünnette aradan çıksın istiyorum annemlerde ağır gelir diyolar ama kararsız kaldım dil bağı ameliyatıyla sünneti aynı anda olan çocuklarınız var mı

  Simya   -   Bebek-Çocuk Sağlıği
0 0
12 yanıt - paylaş
0

Bizim de ikisi birlikte yapıldı. Sünnetini bilmedi. Agalması olmadi. Doktorunuzu iyi arastirin

0 0
paylaş
0

benim oglum hirosel amaliyat oldu doktor sunnetide yapalimdedi yaptirdik bir sorun olmadi bezliydi iykide yaptirmisim hic zor olmadi ama doktorunuzla konusun ben sormustum doktora agir gelirmi diye hayir olmaz herzaman yaptigimiz bisey zaten tehlikeli olsa ben onermm dedi sorunuzun enguzel cevabi doktorunuzda bence her cocuk farklidir

0 0
paylaş
0

Canım çok mantıklı bizde kasık fıtığı ameliyatı olurken sünnet ettirdik çocuk iki kere anestezi almasın senin gönlünden ne geçiyorsa onu yap

0 0
paylaş
0

Hiç ağır gelmiyor bende aynı şekilde yaptırdım korkmayın 19 aylıktı oğlum anestezi zaten yaşına kilosuna göre ayarlanıyor. Şimdiden geçmiş olsun

0

Dil bağını eskiden koca karılar ovalayarak uyuşturur parmağı ile koparırdi. O kadar ağır birşey değil endişe etmeyin

0 0
paylaş
0

Bence çok iyi bir karar olur ikisini birden yaptırmak çocuğunuza tekrar tekrar anestezi vermeyin benim oğlum dil bağından ameliyat oldu 10 dk geldi hiç birsey yok

0 0
paylaş
0

Benim oglaninda dil bagi var hacamatla yaptiricam sunnetini hastane de yaptiricam sizde oyle yapin hacamatci 5 dak yapiyormus

0 0
paylaş
0

Benim oğlum 40 günlükken fıtık artı sünnet yaptırdık. Bence en iyisi yaptır ablam geçmiş olsun..

0

2 kez anestezi almasın. Benim oğlumun dil bağı yoktu ama. Bademcik genizeti sünnet hepsini bir oldu. Kendisine sadece sünneti söylemiştim. Kolay atlattık şükür.

0 0
paylaş
0

Doktorlar bilir ağır gelir mi,gelmez mi ? Ona göre yaparlar zaten,sizin isteğinizle olmaz ki tamamen,boşuna dert etmeyin

0 0
paylaş
0

Dil bagi cok kolay beklemeye bile gerek yok kizima anestezisiz iğnesiz hemen ayak üstü yapti cerrah

0 0
paylaş
0

Benim oğlum üç aylıkken hem dil bağı hem fıtık ameliyatı oldu dil bağı çok kolay iyileşiyorum sıkıntı olacağını zannetmiyorum

Anne ya da anne adayıysan