Devlet anasınıfı okul kayıt formu

0

Arkadaşlar sizin bilgi ve fikrinizi merak ederek soruyorum bu kizimin anasınıfı kayıt formu ,gelir durumu gbi sorular niye soruluyor durum çocuğuma muameleyimi etkiliycektik gerekli bilgilermi bunlar sizcede bı devlet okulunda şaşırdım aidatı ni istediklerini odiycez gerisi onlari ne ilgilendirir

Devlet anasınıfı okul kayıt formu
  EmeK   -   Davranış-Eğitim
0 0
13 yanıt - paylaş
0

Öğrenci tanıma fişidir . Rehberlik hizmeti için gerekli bilgilerdir. Muamele ile ilgisi yoktur .

0

Mrb.okul öncesi öğretmeniyim .genelde bu bilgileri eokula da giriyoruz .çocuğu aileyi tanıma amaçlı bu tür bilgiler istemekteyiz.kesinlikle Çocuklarımıza bu bilgilere dayanarak muamele etmetyiz.her çocuk bizim için birdir.hatta bazen gerçekten maddi durumu zorda olan olursa öğretmenler olarak biz yardımda bulunuruz.bu bilgiler özeldir .siz ve okul arasında kalır .

0 0
paylaş
0

Hayır, rehberlik servisi istiyor. Çocuğunuza daha iyi hizmet sunabilmek için onu daha iyi tanımak amaçlı. Anasınıfı, ilkokul, ortaokul, lise. Tüm kademeler için var. Ekonomik durumu sorması ise şundan: Ekonomik sıkıntınız varsa okula yardım geldiğinde eğer siz ekonomik sıkıntı yaşıyorsanız sizin yardım almanızı sağlayacak.

0

boş bırakabilirsiniz, hepsini doldurmak zorunda değilsiniz, çocuk la ilgili olan kısımların dolması yeterli (ben öyle yaptım)

0

Bu form bakanlık tarafından oluşturuluyor rehber öğretmeni kendi istemiyor e okul sisteminde de otomatik olarak çıkıyor

0

Anaokulu öğretmeniyim şöyle bir açıklama yapayım asla oraya yazdığınız rakamların biz öğretmenler için hiçbir önemi yok bizim için çocuklarımıza verdiğimiz değer gösterdiğimiz sevgi aynıdır 🙂 bu formlar e okulda istenen bilgilerle yaklaşık olarak aynı bizler de her çocuğu gelir gelmez tanıyamadığımız için o bilgileri doldurmak için gönderiyoruz ailelere 🙂 o sayısal verilerin bizim için hiçbir önemi yok çocukları ayırt etmeksizin çocuk olduğu için seviyoruz 🙂

0

Bende oğlumu ana sınıfın kayıt yaptırdım bize sadece anne baba bilgileri bide çocuğun adı soyadı TC soruldu 800 TL bankadan ödedik bişey istemediler fotoğraf filan acaba Eylül'de filanmi isteniyo

0

Dün kaydettirdim bende gerekli olan yerleri doldurdum gerek yok müdür bakmadı bile çok gerekli olursa sorarlar tekrar 855 TL bankaya ödendi acaba bu para bi sefere mi mahsus yoksa ikinci dönem de verecekmiyiz

0

Bazen bazi seyleri fazla mi abartiyoruz acaba?bakanligin istedigi bir evrak sadece.e okula giriliyor bilgiler.yani bir ogretmenin evi soba ile isinan cocuga farkli dogalgazla isinan cocuga farkli muamele yapacagini neden dusunuyoruz?

0

Ben de öğretmenim.. Bu tür bilgiler hem e okula işlenir hem de gereken durumlarda yardım dağıtılacak vs olduğunda öğrencilerin belirlenmesini kolaylaştırır.. Ayrıca maddi durumu düşük veliler varsa bazı etkinlikler vs planlanırken göz önünde bulundurulur ki öğrenci de veli de zor durumda kalmasın diye😉 kesinlikle art niyet yoktur, rahat olun

0

Ben sınıf öğretmeniyim bu her okulda olur ,bu tarz bilgilerin alınmaması olmaz ,çocuğu tanımamız acısından gerekli

0

Bizde geçen yıl vermiştik devlet anaokulu aynı formu bizde doldurduk muameleyle alakası yok bunun ev sizin olsa geliriniz iyi de olsa sınıfta her çocuk eşit muamele görüyor bu tür farklı düşüncelere kapılmayın lutfen

0 0
paylaş
0

Eskiden mahalle okulları vardı herkes herkesi tanır yardım gereken aileleri bilirdi şimdi öyle mi herkes birbirine yabancı kaldı ki nasıl bir ortamda yaşadığını bir eğitimcinin öğrenmek istemesi kadar normal bir durum yok çok fazla kafaniza takmayın yani

Anne ya da anne adayıysan