Çocukların dişinde sarı lekeler

0

Hanımlar hayırlı akşamlar kızım 3 yaşında ve dişlerinde böyle sarı lekeler var hatta ön dişinin 1tanesi sarı olan kısımdan kırılmış gibi sanki ne yapmam lazım önerisi olan varmı ? Yardımcı olursanız sevinirim şimdi teşekkür ediyorum..

0 0
11 yanıt - paylaş
0

Onlar orada baya bı artacak. Sonra alt tarafı beyaz kalsa bıle duşler ılk başladıgı yerden kırılacak malesef. Koklerı kalacak ölece. Kızım 4 yasında on 2 dişi bu yuzden gitti. Koklerı var sadece. Allatan damak kısmından kırıldı. Karsıdan bakınca çıkmıs gıbı gorunuyo😁 şimdi yan dişler başlamaya çalısıyor. Aldı basını gıdıyor kısacası. Altlarda şimdilik hiçbişey yok. Sizinde erken mi çıkardı diş acaba. Oğlum 1 yasında çıkartmaya başladı hiçbir problem yaşamadım. Kızım 4.5. 5.5 ay arası çıkartmaya başladı erken gidiyolar

0 0
paylaş
0

Vitamin eksikliğinden oluyor Muş benim oğlum da öle dr dedi

0

Aynısı benim kızda da var v daha beter ön dişide kırıldı azıcık ucunda görünüyor

0

Diş ve kemik sağlığına çok önem veriyorum. Kızım 1.5 yaşındayken flor uygulamasını yaptırdım ona, günde 2 kere fırçalar dişlerini, özellikle demir ilacından sonra. Belki yorumumu okuyan birkaç kişi olur, nasıl olsa süt dişi çürüse de dökülüp yenisi çıkacak diye önemsememezlik yapmayın, sonuçta süt dişleri de çıkacak olan ana dişleri çürüyüp çürümemesini etkileyecek. 8 yaşında dolgu köprü yaptıran çocukların sayısı hiç az değil. Asitli içeceklerden aşırı şekerli şeylerden kaçının. Çocuklara diş fırçalama alışkanlığı kazandırın hanımlar.

0

Arkadaşlar bu lekeler bebekliğinde kullandığımız kan ilacından kaynaklanıyor ben çok gördüm arkadaşlarımın çocuklarında bunu kendi bebeğime 5 aylık bıraktım kullanmayı sabah akşam pekmez yedirdim

0 0
paylaş
0

biberon kullanıyorsanız bıraktırın benım büyük oğlumda böyle oldu erkenden döküldü dıslerı bıberon yada emzık yapıyor boyle

0

Diktorunuz demiyorum eline dış fırçasını verin fircalasin biz öyle yapıyoruz boş firce

0

Biberon.kullanmadim ama benim oğlumda çok hava aldı ilaç kullandı ön dişler böle sarardı karardı ve kırıldı şuan 4 yaşında ve ön dislero çok kötü

0

Aynisi oglumda var aynen disciye goturecegim ben hemde disin dis tabakasi kirik ic tabakasi gozukuyor sizinki gibi neden benfe bilemedim bebekken bronsit hastasi oldugu icin cok antibiyotik aldi acaba ondan olabilirmi

0

Biberon meme yapıo diyolar benim oğlum fırçalıyor biberon yalancı meme hiç kullanmadı 31 aylık ama beni emiyo önüne geçemedim o sararma ve çürümeye başladı inş dökülmez arkadaşımın kızı 6 yasında bu tarz dişleri iltihap yaptı dr 7 bin küsür istedi uyutup tedavisini yapmak için bu dişlerde önemli ama neden böyle oluyor anlamıyorum bizim zamanımızda fırça mı vardı dişlerim bembeyazdı valla

0 0
paylaş
0

Kizim da üc yasina girecek ilk dislerinden beri fircaliyoruz 6 ayliktan 1 yasina kadar 4-5 disi vardi önce temizbezle sildim her beslenmeden sonra sonrada firca ve macunla fircalamaya basladik hic cürügü yok ve disleri de baya erken cikti ve tüm azilari falan 2 yasinda tamamladi bence bi dra gösterin belki temizler oralari..

Anne ya da anne adayıysan