Çocuklarda göz sorunları

0

İyi günler bayanlar 8 yaşındaki oğlum uzak görmede biraz sorunu vardı 1.50 dereceli gözlük kullanıyor farklı zamanlarda iki doktor gördü ve gözlüğü kullanmasını önerdi bi kacgün önce gözlüğü kırıldı ve bu defa farklı bir göz doktoruna götürdüm ve bana gözlük kullanmasına gerek yok çocuk en küçük yazıyı bile okuyabiliyor dedi normalde damla damlatıp göz bebeklerini büyütüp makinalarla bakıyorlar ama bu doktor hicbirini yapmadı sadece çıplak gözle çocuğa yazıları okuttu ve gözlüğe gerek yok dedi ve bende kuşkuya düştüm şimdi bu çocuk üç yıldır bosunami gözlük kullanıyor yoksa bu doktormu hatalı kafam çok karıştı tekrar başka doktora da goturucem ama aranızda böyle bir durumla karşılaşan varmı diye merak ettim

0 0
11 yanıt - paylaş
0

Oğlum için 3 ayrı doktora gittim. İkisi özel bir tanesi üniversite hastanesi. Valla 3 doktorda farklı şeyler söyledi. Ben göz doktorlarına inancımı kaybettim. Şuan gözlük kullanıyoruz oğlum gözlükle daha net dediği için kullanıyoruz.

0 0
paylaş
0

Valla içine şüphe düştüyse götür bence. Kendimden örnek vereyim ben yıllarca annem babam miyop diye kesin genetik bende cikar diye doktora gittim durdum. Universitedeyken medikoya gittim bana dedi 0.50 gözün. Güvenmedim öğrencilere bakan dr dan ne olacak dedim.ozele gittim dr bana dediki seni 1.5 hipermetrop yani yakın bozuk gözlük verdi bekliyorum ya zaten bozulacak güvendim aldim gözlüğü yolda yürüyordum apartmanlar üstüme geliyordu o derece bulanikti alışırım falan derken ben takmadım aradan 2 yil gecti başka.dr a gittim gözlüğüde olcuyorlar ya dediki.bana senin gözün bozuk değil nerden aldın bu gözlüğü nee dedim inanamadım şua bu olayın üstünden 20 yil gecti halen bir gözüm 0.50 diğeri 0 derece ve gözlük takmıyorum. Mutlaka başka bir doktora götür yanlış numarada göz bozar

0 0
paylaş
0

Benimde gözlerim bozuk hangi doktora gitsem gözlük verdi hep kayboldu bir şekilde en son gittiğim doktor çıplak gözle baktı birşeyin yok dedi şimdi bulanık görüyorum götür ilerlemeden bence

0 0
paylaş
0

Benim bildiğim çocukların gozu sürekli degisir benim de gözlerim miyop yani pek bir eksiklik hissetmiyorum

0 0
paylaş
0

7 yaşından beri gözlüklüyüm lazer bile yaptırdım tekrar ilerledi küçük yaşda gözlük ilerleme yapıyor derecesi düşük deneyin bakın gözlüksüz daha net görecek gözlük gözde tembellik yapıp 6 ayda bir derece değişiyor oğluma gözlük verdi 1.25 dedi takmadım 6 ay sonra gittik aynı doktora gözlüğe gerek yok dedi 2 nin üstüne mecbur ama düşük dereceye kullanmayın ilerler

0 0
paylaş
0

Kızım küçükken kayma var diye götürdüm Dr gözlük verdi ama ben evde bir saat gözünün birini kapatıyordum uzaga E harfi yazıp cevirerek soruyordum şimdi 3.sınıf götürmediğim Dr kalmadı enson Bi Dr götürdüm gözlüğe devam etsin dedi bir sene sonra getir dedi götürdüm gözlüğe ara verelim dinlensin dedi görenler kızını Dr götür gözü kayıyor diyo anlamadım artık

0

Asıl gözlük gözü tembellestriyor . Bir zamn sonra gözlüksüz yaşayamaz oluyorsunuz . Bence takmasin . Ama 6 aydan 6 aya yada senede 1 kontrol ettirin eğer derece yükselirse gözlük takar

0

Çok enteresan bir durum, çocuk göz doktorları var birde onlara götürün isterseniz, geçenlerde kızıma doktor gözünde hafif birşey olduğunu ama bunu yaşı gereği beynin tolere edebileceğini söyledi, ilerlerse de zaten gözlük kullansada kullanmadada ilerleyecek dedi. Demekki gözlük sadece görmeyi düzeltiyormuş diye düşündük

0 0
paylaş
0

Okuyabilmiş olması sorun yok demek.
Ancak zorlanarak mı okudu bu önemli.. Yani düşüne düşüne mi okuyor?pat diye söyledi mi bunlar önemli.

Evde test etmekte mümkün, acın defterinden okutun gözlüksüz.
Tv de altta çıkan dizi, vs isimlerini uzaktan gözlüksüz okumaya calışsın.

Birde çu var, gözlük onu rahatsız ederdi, ağrı yapardı, sağlıklı göz numaralı gözlük takınca bulanık gibi görür. Kızımın gözlüğü beni rahatsız ediyo mesela.

0

Göz sorunlarının travması değer verdiği kişi vb den uzaklaşmak, onu kaybetme korkusu, onu bir daha görememe kaygısıymış.
Bu tip bi travma çalıştınız mı? Ya da çocugunuz belkide vardıysa böyle bi kaygısı, artık o kaygıdan kurtulmuşta olabilir. Ben kızıma çalışmıştım travma acıkcası. Anaokulunda beni göremediği için zor günler gecirmiş olmasına bağlamıştım göz travmasını.
Sizde bi düşünün.

0 0
paylaş
0

Bence başka doktora.mutlaka.gotur okuyamazsa derslerinide etkiler

Anne ya da anne adayıysan