Çocuklarda ateş düşürücü Aferin şurup etkili mi

0

selam anneler doktor verdi bunu bugün ama cocugun ateşini düşürmüyor bi saat oldu verdm düşmedi ateşi dusta aldirdim ama şimdi calpol verdim ins ise yarar üst uste vermek zorunda kaldım ama İnş bisey yapmaz bu ilac iyi degilmi?

0 0
13 yanıt - paylaş
0

Ateş düşürücü ile grib ilacı birdaha aynı gün vermeyin havale ye davetiye korkutmak istemiyorum ama okuyunca vicdanen yazma gereği hissettim arkadaşim in oğlu bu yüzden havale geçirdi Allah şifa versin inşallah çok geçmiş olsun 🤲

0

Calpolle pedifeni dönüşümlü verin 4 saate bir ateşte verilebiliyor novalginde etkili bir ilaç 2 gün sürüyor ateş şuan influenza yaygın enfluvir içmeden düzelmiyor cocuklar

0 0
paylaş
0

Birkerede bisey olmaz mecbur kalmışsınız.. aferim soğuk algınlığı
Calpon döven soğuk algınlığı ama bunları verdiğiniz zaman ilk gun heleki gece durmadan kalkip atesini kontrol ediniz..3 saat sonra etkisini kaybediyor ince uzun kollu giydiğin altı da ince olsun yine çıkarsa elini yüzünü yikayin birde bol bol su icirin
Yarında saglik hocagina goturun cok gecmis olsun

0 0
paylaş
0

Bu ilaç reçetesine bakın yüzde 70 alkol var çocuğa verince kendinden geçiyor uyuyor yani sarhoş oluyor çocuk deneyin isterseniz

0 0
paylaş
0

Ayağının altına bebe aspirini ile limonu karıştır sür anında düşüyor.ben çocuklarıma çok yaptım .tavsiye ederim

0

At çöpe gitsin bir boka yaramıyor
Doktorlar sattıkları kadar para kazandığı için bunu kakaliyorlar ibufren al yada calpol ve dolveni dönüşümlü kullan

0

Geniz akıntısı,hapusurk,burun akıntısı durumlarında kullanıyoruz bu ilacı. Ateş düşürücü etkisi De var evet ama normal ateş düşürücü değil. Tek başına ise yaramaz ateş için. Bir de ateşin sebebi bulunmalı yani kan tahlili yapılıp enfeksiyon değerine bakılıp ona göre ilaç ve dozu ayarlanması lazım. Bu şekilde hastalığın iyileşme süreci uzuyor.

0

Biz 10 gündür bu düşmeyen ateşle uğraşıyoruz sonrasında kusmada oluyor boğazları ağrıyor ve hiç birşey yiyemiyor öyle zayıfladıki yavrum 2. şişe antibiyotiğe başladık salgın var çocuklarda Allah sifa versin biz bu ikisini 4 saat arayla dönüşümlü verdik

0 0
paylaş
0

Bu zaten soguk algınlığı atesi düsürmez ateş varsa zaten düsmüyosa antibiyotik gerekir

0

Bilinçsiz vermeyin havaleyi tetikleyen bi ilaç calpol .pedifen . Parol onlardan verin ateş için dr gidin bence yaşadığım için diyorum amacım korkutmak değil sizi.

0 0
paylaş
0

crp yuksektir, 3 saatten az vermeyin , ilim dus ayak altina limon bide zeytin yagin sarimsak ezin 6 ,7 adet bekletin sabaha kadar evinizde kenarda bulunsun onu surun, ayak alti hassas bolgeler kol.icleri kulak.arkasi gibi , bide b sivi tukettirin su ve taze meyve sulari ,bagirsaklari temizlesin. toksin atsin ateste rahatlar ama.bu kadat yuksek.olmasi crp kaynaklidir dr gotur

0 0
paylaş
0

Arkadaşlar bu senenin favori cocuklarda boğaz agrisi enfeksiyonu galiba sizlerde antibiyotiksiz ev yok sanirim,birde gecer gibi olup sonra tekrar basa sariyormu sizlerdede

0 0
paylaş
0

Bogazdan geliyorsa en guzel ateş düşürücü novalgin şurup. İnatcı ateşle baş eden onun görmedim

0 0
paylaş

Anne ya da anne adayıysan